וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהשקעה של 330 מיליון שקל, פארק העסקים כנרת יוצא לדרך

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 14.3.2021 / 17:49

הבניין הראשון בשטח של כ- 3,200 יתחיל להיבנות בעוד כחצי שנה עם קבלת היתר הבנייה. אריה דהן, מנהל פאר כנרת: "פנינו ללשכת ראש הממשלה להביא לכאן את פייזר". הצפי לאכלוס: אמצע 2023

על רקע הכנרת הפסטורלית, שמפלסה העולה מבשר אופטימיות התכנסו בבית גבריאל שלומי אטיאס, מנכ"ל המשרד לפיתוח הגליל, נחום איצקוביץ' מנכ"ל משרד החקלאות, ד"ר רון תומר נשיא התאחדות התעשיינים, אלי גן נשיא התאחדות התעשיינים באזור הצפון, עידן גרינבאום ראש מועצה אזורית עמק הירדן, נתי אלפסי ראש מועצת מגדל, חנה רדו יו"ר קבוצת 19 וסופרסונס, רים יונס יו"ר אלפא אומגה, תעשיינים ועוד, לרגל אירוע חשיפה לפארק עסקים כנרת שבעמק הירדן.

הפארק המתוכנן, צפוי להיות הגדול ביותר באזור, ממוקם על כביש 90, לא רחוק מהכניסה לקיבוץ אשדות יעקב מאוחד, משתרע על שטח כולל של כ- 107 דונם ועליו מתכננות חברות היזמות גרופית הנדסה ויסודות איתנים בשיתוף עם קיבוץ אשדות יעקב מאוחד, להקים מבנים בשטח של כ - 70 אלף מ"ר אשר מיועדים להשכרה לטובת תעשיות הייטק, ביוטק, פודטק, משרדים, מסחר ולוגיסטיקה.
בנוסף לפארק, החברות בונות גם פרויקט מגורים הרחבה קהילתית בקיבוץ אשדות יעקב מאוחד הכולל 170 יח"ד, מתוכם שווקו כמאה בתים, כשמונים בתים מתוכם אוכלסו ונותר שלב נוסף לשיווק של 70 בתים.

פארק כנרת, מימין לשמאל: רים יונס, עמיר רחלבסקי מנכ"ל גרופית הנדסה, אלי גן, ד"ר רון תומר, עידן גרינבאום, אריה דהן מנהל הפארק, שלומי אטיאס, עופר זרף מנכ"ל יסודות איתנים וחנה רדו. יח"צ,
מימין לשמאל: רים יונס, עמיר רחלבסקי מנכ"ל גרופית הנדסה, אלי גן, ד"ר רון תומר, עידן גרינבאום, אריה דהן מנהל הפארק, שלומי אטיאס, עופר זרף מנכ"ל יסודות איתנים וחנה רדו/יח"צ

היזמים יזכו לתמיכה

לדברי אריה דהן, מנכל פארק העסקים כנרת: "הגענו הנה להקים את פארק כנרת אשר אמור לתת מענה תעסוקתי לכל תושבי הסביבה. היום האזור בשל מאוד להקמה של פארק עסקים, האזור עם הטבות של עדיפות לאומית א', יש הבנה עם המועצה האזורית לסייע בהטבות שונות, כדי למשוך אלינו חברות ומפעלים. פנינו ללשכת ראש הממשלה כדי להקים את מפעל פייזר אצלנו ואנו מקווים שנענה בחיוב. אנחנו בשלב של קבלת היתרים כאשר הצפי לאכלוס הוא באמצע 2023. יש מספר חברות שמתעניינות לשכור שטחי משרדים ותעשייה בבניין הראשון וכשהוא יושכר נמשיך בבניית הבניין השני. הצלחת הפארק הוא פועל יוצא של כל המפעלים במועצה."

עידן גרינבאום, ראש מועצת עמק הירדן: "אנחנו נפגשים מידי יום עם ראשי מפלגות שמבטיחים לנו רכבות וכבישים שיביאו אותנו תוך חצי שעה לתל אביב ואני עונה לאותם ראשי מפלגות שתחבורה זה חשוב, אך מי שבא לגור כאן רוצה לבנות את חייו כאן ולעבוד כאן. לכן כל יזם ותעשיין שמעוניין לבדוק את האפשרות להגיע לכאן יזכה מאיתנו לחיבוק ותמיכה."

ד"ר רון תומר: פתיחת הפארק יכולה להיות אבן דרך לעמק הירדן. בשנה הזו המדינה הבינה שהיא צריכה להיות תלויה בעצמה ושלא יהיה חבל ארץ שלא יהנה מפירות התעשייה תוך צמצום הפערים בין הפריפריה למרכז. אני מקווה שהממשלה שתקום תהיה יציבה ותקדם את זה יחד אתנו.
ננסה להביא את התעשיינים שלנו לכאן, אנחנו נותנים תמיכה והכשרות. יש פה לא מעט ציונות והלוואי שבעוד שנתיים שלוש נשיק פה פארק נוסף."

מיקי לב מנכ"ל מכללת כנרת: "פארק כנרת הוא הרחבה טבעית ומכפיל כוח לפארק החדשנות והמדע שמוקם בימים אלה בצמח. הסטודנטים שלנו משתלבים בתעשיות והבאת תעשיות לכאן במיוחד כאלה שהן עתירות ידע ישאירו אותם בצפון. היום 90% מהבוגרים שלנו בהנדה עוברים למרכז ותעשיות ישאירו אותם באזור."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully