וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועלים מציג: מופעי סיום הקורונה

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 15.3.2021 / 10:55

פועלים UNMUTE למען בעלי העסקים ועולם התרבות: בנק הפועלים מזמין בעלי עסקים מלקוחותיו להופעות של האמנים המובילים בישראל בשילוב הרצאה עסקית. המופעים יתקיימו במועדוני זאפה ברחבי הארץ. 10% מהכרטיסים ייתרמו לצוותים רפואיים

בנק הפועלים מזמין בעלי עסקים הנמנים על לקוחות הבנק למופע שמשלב הופעה מוזיקלית עם הרצאה עסקית, שנושאיה מותאמים לימים של פוסט-קורונה. האירועים יתקיימו במועדוני זאפה ברחבי הארץ.

בין האמנים המובילים שיופיעו באירועים הייחודיים (על פי סדר ההופעות): קרן פלס, הראל סקעת, מוש בן ארי, קובי אפללו, התקווה 6, עילי בוטנר וילדי החוץ, אמיר דדון, מירי מסיקה, נתן גושן וגידי גוב, כאשר האירועים שיתקיימו בזאפה חיפה, ירושלים, הרצליה ובאר שבע ישלבו לצד המופעים הרצאה עסקית של שלומי לחנה בנושא: "שינויים בהרגלי הצריכה של לקוחות כמנוף לקידום העסק".

האירועים יתקיימו תחת כללי התו הירוק ובעלי העסקים לקוחות בנק הפועלים יוכלו להזמין עד זוג כרטיסים למופע במחיר מסובסד של 99 שקל בלבד לכרטיס (במקום 299). הכרטיס כולל גם ארוחת ערב קלה שתוגש בלאנץ' בוקס ושתייה. 10% מהכרטיסים לכל אירוע ייתרמו לצוותים רפואיים מאותו האזור.

מוש בן ארי. גיא פריבס,
מוש בן ארי/גיא פריבס

בבנק הפועלים מדווחים מהלך זה מצטרף לפתרונות בתקופת משבר הקורונה שהבנק העניק לבעלי עסקים שנועדו לסייע להם לצלוח את התקופה המאתגרת. במהלך השנה האחרונה יצא בבנק הפועלים במהלך למען העסקים הקטנים בישראל, מהלך "קונים מקומי" שמטרתו לעודד את הציבור להמשיך ולקנות בעסקים קטנים ומקומיים.

אסף אזולאי, סמנכ"ל השיווק של בנק הפועלים אמר: "אנו ממשיכים ללוות את בעלי העסקים לאחר שנה מורכבת למגזר העסקי בה גיבשנו אינספור פתרונות ושירותים למען העסקים, ויוצאים עם פתיחת המשק בסדרה של הרצאות עסקיות מעוררות השראה משולבות בהופעה של מיטב אמני ישראל, שכמעט ולא הופיעו מול קהל בשנה האחרונה. אנו מאמינים שתמיכה ב"כלכלה מעגלית" היא נכונה בתקופה הזו יותר מתמיד, והמפגש בתקופה זו בין בעלי העסקים לבין האמנים, הנגנים ואנשי ההפקה יהיה מרגש וחשוב".

קובי אפללו. נוי דקל,
קובי אפללו/נוי דקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully