וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להקת שפתיים: במה כרוכים היום טיפולי שפתיים?

דוד רוזנטל

16.3.2021 / 0:39

יום השפתיים הבינלאומי הוא הזדמנות מצוינת להזכיר מה הטיפולים הקיימים היום לשפתיים, מהן התוצאות, איך להשאיר אותן "טבעיות" והכי חשוב - כמה זה עולה לנו

יום השפתיים הבינלאומי, שחל ב-16 במרץ, הוא היום היחיד בלוח השנה שמזכיר לנו את השפתיים שלנו. חג הפסח שבפתח ותקופת ההתחדשות שמגיעה עמו, לצד הורדה חלקית של המסכות, יצרו עלייה בביקוש לטיפולים אסתטיים לעיצוב שפתיים.

עיצוב השפתיים הפך לטיפול האסתטי המבוקש ביותר כיום, והוא צריך להיות מלווה בטיפול מקצועי, מסביר ד"ר אמיר זרח, רופא בעל ניסיון עשיר בתחום האסתטיקה. מהם הטרנדים הפופולריים כיום בעיצוב שפתיים, מה כדאי לדעת וכמה זה עולה?

אישה נושכת שפתיים. ShutterStock
עד שיש יום אחד בשנה שמוקדש לשפתיים - לא ננצל אותו?/ShutterStock

בתקופה האחרונה התפתחו טרנדים בולטים, בקרב קהל צעיר במיוחד, של עיצוב שפתיים בהתאמה לפילטרים של אפליקציית אינסטגרם. אחד המאפיינים של הטרנדים הללו, הוא הרצון של המטופלות להחליף את מראה השפתיים בהתאם לפופולריות של פילטר כזה או אחר. הטרנד מתאפשר בעיקר בזכות העובדה שעיצוב שפתיים מתבצע באמצעות חומצה היאלורונית אשר נספגת לאחר כשנה, ומאפשרת לחזור למצב ההתחלתי ולעצב מחדש, בהתאם לפילטר העדכני ביותר.

"בנות דור ה-Z מתייחסות לעיצוב השפתיים כמו אל הליך צביעת שיער, שניתן לשנות בכל רגע נתון, כך גם את השפתיים אוהבות לגוון במראה ולהתאים את עצמן לקצב השינויים ברשתות החברתיות", מסביר ד"ר זרח, "יחד עם זאת, המטופלות הבוגרות יותר נשארו נאמנות לטרנד ששלט קודם לכן, במראה טבעי, וגם להן מותאמת טכניקה חדשה, שמאפשרת להשיג אותו".

חשוב לזכור -מעבר לרצון להשתייך לטרנד מסוים, יש צורך להתאים את המראה למטופלת עצמה. חשוב להסתכל על הרבה אלמנטים בשפתיים, על הטרנדים הקיימים, לשמוע את רצון המטופלת ולהתאים טיפול משולב שמתאים ספציפית לה.

ד"ר אמיר זרח. יחצ,
עובדים לפי קצב השינויים ברשתות החברתיות. ד"ר אמיר זרח/יחצ

מהן הצורות הפופולריות ביותר בעיצוב השפתיים?

  • הטיפול הרווח בקרב הצעירות הוא טיפול בשיטת הפפיון, שמקנה לשפתיים מראה גדול אבל שטוח. בשיטה זו מדגישים ומבליטים את הקונטור החיצוני של השפתיים, והשפה העליונה מודגשת בתצורת פפיון. טכניקת ההזרקה נעשית מקו השפה למעלה ועד למטה, באמצעות דקירות מרובות לאורך כל קו המתאר של השפה, כמו מניפה. אחת הכוכבות המדוברות שעברו טיפול בשיטת הפפיון היא ליאור קוקה.
  • עיצוב קשת הקופידון - טיפול נוסף וטרנדי שנראה לאחרונה רווח יותר ויותר אצל בנות הגיל הצעיר . קשת הקופידון היא צורת השפה העליונה - משולשים, לבבות או קשת עגולה לגמרי. לרוב הצורה הנבחרת מבין השלוש קשורה באופן ישיר לסלב הוליוודית שהתחדשה בקשת בצורה חדשה, אבל חשוב להדגיש שלא תמיד אפשר לשנות את הצורה הטבעית של הקונטור הקיים - מי שמגיעה עם משולשים חדים וברורים, לא תמיד ניתן להפוך אותם לקשת עגולה.
  • micro droplet technique - מיקרו דרופלטס - השיטה שמאפשרת להשאיר את השפתיים במראה טבעי ולא מעורר 'חשד' - פופולרי בקרב כל הכוכבות הגדולות שמתאימות לשכבת הגיל המבוגרת יותר. זוהי שיטת הזרקה עדינה הנעשית באמצעות דקירות קטנות מאוד כאשר בכל דקירה מוחדרת כמות קטנה של חומר, המתפזר באופן שווה ואחיד על פני כל השפתיים, זאת בניגוד לשנים עברו בהן היה נהוג להזריק הרבה חומר בצורה לא אחידה ולא מפוזרת, והמראה המתקבל היה לא אחיד ועם גושים.
  • טיפול לעיצוב שפתיים עולה כ-2,000-2,500 שקל ומחזיק לתקופה של כשנה.
Stylage. יחצ,
שפתיים יפות במראה טבעי. Stylage/יחצ
Belotero Lips. יחצ,
ערכה מהפכנית Belotero/יחצ

חופש העיצוב המרבי מתאפשר כיום בעיקר בזכות חומרי מילוי ייעודיים שפותחו במטרה להתאים את הצרכים הספציפיים של אזור השפתיים. כך למשל: חומר המילוי STYLAGE - המבוסס חומצה היאלורונית בסמיכויות שונות המאפשרות התאמה לאזור השפתיים ומאפשר תוצאה טבעית הנשמרת לאורך זמן . STYLAGE מכיל חומר אלחוש, אלסטי וניתן לעצב אותו בקלות. התוצאה: שפתיים יפות, סימטריות, חושניות ובמראה טבעי.

גם חומר המילוי BELOTERO , המבוסס על חומצה היאלורונית איכותית, השיק ערכה מהפכנית הכוללת 2 מוצרים שונים לטיפול באזור השפתיים . הערכה מורכבת מ2 מוצרים: BELOTERO lip shape ו- BELOTERO lip countour. הטיפול בערכה מעניק מענה מלא לאזור המאתגר של השפתיים, המאופיין בתנועתיות רבה, וכתוצאה מכך קיים קושי במתן פתרון טבעי ויעיל לאורך זמן. התוצאות הן כמובן טבעיות, סימטריות ואחידות.

  • עוד באותו נושא:
  • שפתיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully