וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מהפכה לחיזוק העסקים הקטנים" עיריית חיפה וישראכרט במבצע קאשבק

עודכן לאחרונה: 19.3.2021 / 15:50

עם החזרה מתקופת הקורונה, עיריית חיפה מחזקת את העסקים הקטנים, במבצע שמבטיח לתושבים כסף בחזרה, על קניות מבתי עסק בעיר. יוזמת CASH-BACK החיפאית יוצאת לדרך

במסגרת כוונתה של עיריית חיפה לסיוע לעסקים מקומיים אשר חוו פגיעה כלכלית בעקבות משבר הקורונה, יוצא בימים אלה לדרך מהלך של "מנהלת 2030" מטעם עירית חיפה, בשיתוף "החברה הכלכלית חיפה", חברת האשראי "ישראכרט" ואפליקציית "איזי".

המיזם החדש, הנקרא "חיפה קאשבק" ("מזומן בחזרה") יאפשר לתושבי העיר לצבור רכישות בעסקים המשתתפים בפרויקט ולקבל כסף חזרה.

טייק איט איזי

במסגרת המיזם, רכישות שיבוצעו באמצעות כרטיסי אשראי מקבוצת "ישראכרט", יזכו את הרוכש בהחזר כספי ע"ס 50 שקלים.

לצורך מימון ההחזרים הכספיים הקימה "החברה הכלכלית חיפה", קרן ייעודית עם מסגרת של 10 מיליון שקלים, לתקופה של שלוש שנים, אשר תתמוך בפרויקט ותלווה אותו.

את העסקים המשתתפים במיזם "חיפה קאשבק", ניתן יהיה לאתר באמצעות אפליקציית "איזי", אשר תאפשר גם קבלת מידע אודות דרכי ההגעה לבית העסק וכן מידע כללי אודותיו.

150 ימי סגר

בימים הקרובים תפרסם העירייה "קול קורא", במסגרתו יזומנו בעלי עסקים חיפאיים להירשם למיזם, בהתאם לעמידתם בקריטריונים שנקבעו בהם: עסקים חיפאיים קטנים (שמחזור פעילותם השנתי אינו עולה על 200 מיליון שקלים) מענף המסחר או הקמעונאות אשר נאלצו להפסיק את פעילותם באופן זמני בתקופת הסגרים.

בעיר חיפה פועלים כ-12,000 עסקים, מתוכם כ-8,000 עסקים זעירים וקטנים.
נפח הפעילות המצומצם בתקופת הקורונה הביא לסגירתם החלקית או המלאה של עסקים רבים, אשר נפגעו בשיעור של כ-30% מהכנסותיהם בעקבות 150 ימי הסגר שהוטלו על המשק.

ראש עיריית חיפה, עינת קליש-רתם ומשתתפי מיזם "קאשבק". ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה,
ראש עיריית חיפה, עינת קליש-רותם (רביעית מימין) והשותפים למיזם קאשבק/ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה

שמחים לסייע לעסקים

ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם: "עיריית חיפה היא הרשות הראשונה בארץ, שתעודד תושבים באופן אקטיבי לרכוש בעסקים מקומיים באמצעות יצירת מנגנון להחזר כספי. מיזם ה"קאשבק", נועד לסייע לבעלי העסקים בכלל, ולאלו אשר חוו פגיעה קשה כתוצאה ממשבר הקורונה בפרט, לשוב למסלול פעילותם העסקית והוא מצטרף לשאר האמצעים בהם נקטה העירייה להשגת מטרה זו"

יו"ר "החברה הכלכלית לחיפה" וסגן ראש העיר חיפה, עו"ד דוד עציוני: "לא רק שקניית חיפאים בעסקים חיפאיים היא הדבר הערכי והנכון לעשות, כעת זה גם הדבר המשתלם ביותר".

"החברה הכלכלית", שבימי שגרה אמונה על בניית אופק כלכלי ארוך טווח לחיפה, לקחה על עצמה להניע מחדש את הכלכלה לצד "מנהלת 2030" באמצעות שורת פעילויות לחיזוק העסקים הקטנים והבינוניים, והשבת מובטלים למעגל התעסוקה.

ד"ר רון וקסלר מנכ"ל ישראכרט: "חברת "ישראכרט", גאה להיות שותפה של עיריית חיפה בהזנקת העסקים המקומיים חזרה לפעילות. אנו שמחים לסייע לעסקים קטנים ובינוניים לצאת מהמשבר וגאים להיות חברת כרטיסי האשראי הראשונה והיחידה שמרימה את הכפפה לטובת החזרת העסקים של חיפה לשגרה במהירות וביעילות".

שני מלניק, מנהלת פיתוח עסקי באפליקציית "איזי": "אפליקציית "איזי", המרכזת את כלל העסקים בישראל, מברכת את עיריית חיפה וגאה להיות שותפה למיזם, שנועד לעודד צרכנות מקומית ולסייע לעסקים קטנים בעיר"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully