וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגג מתאים למערכת סולארית? יש לכם שותפים

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 15.3.2021 / 16:42

קבוצת "תדמיר שיאון אנרגיה" השיקה מהלך למינוף הפעילות בתחום האנרגיה המתחדשת: קניית מערכות סולאריות קיימות של בעלי גגות והשלמת הליכי הרישום לבעלי גגות שמתקשים בתהליך, על בסיס של שותפות ברווחים

קבוצת "תדמיר שיאון אנרגיה" הכריזה על השקת מהלך למינוף פעילותה בתחום האנרגיה המתחדשת . תדמיר שיאון תרכוש מערכות סולאריות קיימות של בעלי גגות, שיש להם צורך בתשלום מיידי ובמקביל תפעל להשלמת הליכי הרישום עבור בעלי גגות שמתקשים בתהליך.

למי מיועד המהלך?
לבעלי מערכות סולאריות קיימות שמסיבות שונות, אם צורך בכסף נזיל או מערכת שסובלת מבעיות או מייצור חשמל נמוך, מעוניינים למכור את המערכת. ללקוחות אלה מציעה קבוצת תדמיר שיאון אנרגיה לרכוש את המערכת הקיימת, בתמורה לשדרוג ושיפוץ המערכות, תוך התחייבות שלא לפגוע בגג שנשאר בבעלות הלקוח.
קהל היעד השני מורכב מבעלי גגות בשטח העולה על 400 מ"ר, שהגישו בקשה למכסה לרשות החשמל וונשחקים בתהליך המורכב, שמצריך לא מעט בירוקרטיה והכנות בשטח בזמן קצר יחסית, לשם קבלת האישור.

עבור לקוחות אלה מציעה קבוצת "תדמיר שיאון אנרגיה" כניסה לתהליך שותפות, בו החברה לוקחת את אישור הפרויקט, הקמת המערכת ותפעולה, בחלוקת רווחים קבועה מראש. כל הביורוקרטיה והתהליך נעשים על ידי תדמיר והבעלים מקבל אחוזים מהרווחים.

"להמשיך את המהפכה הירוקה"

אורי גנני, מנכ"ל ושותף-מייסד קבוצת "תדמיר שיאון אנרגיה": "תקופת הקורונה הביאה עימה לא מעט קשיים וחששות ועמם גם חיפוש אחר מקורות הכנסה נוספים שיהוו עוגן כלכלי גם בימים סוערים וחסרי וודאות. כאנשי שטח שמנו לב שיחד עם הרצון להתקין מערכות וההבנה לחשיבותן, יש שתי בעיות עיקריות: בעלי גגות עם מערכות סולאריות ישנות שלא מעוניינים להתעסק בתקלות חוזרות או שאינם מרוצים מההספק אך לא מעוניינים להשקיע ובעלי גגות שהחלו את התהליך אך, אם בשל קשיי נזילות ואם בשל הבירוקרטיה, מתייאשים.

כאן אנחנו נכנסים לתמונה ומביאים את הניסיון והגב הכלכלי שלנו כדי להמשיך את המהפכה הירוקה שאין ספק שהיא חיונית גם ברמה הלאומית. באמצעות המודל הייחודי שלנו אנחנו מאפשרים להפוך עוד שטחים למקור אנרגיה וגם לסייע לבעלי הגגות ליצר לעצמם הכנסה בטוחה ללא השקעה נוספת או סיכון מיותר."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully