וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבי פאודה ועבודה ערבית בקמפיין לסודהסטרים

עודכן לאחרונה: 15.3.2021 / 17:23

ג'ורג' איסכנדר, כוכב פאודה ורנין בשאראת איסכנדר, כוכבת ילדים, בני זוג בחיים, מככבים ביחד בקמפיין סודהסטרים לחברה הערבית. זו הפעם הראשונה שבה סודהסטרים משיקה קמפיין ייעודי לחברה הערבית. התקציב המדווח: מיליון שקל

כוכבי פאודה ועבודה ערבית, שהם גם בני זוג בחיים האישיים, יככבו בקמפיין של סודהסטרים לחברה הערבית
הוא - ג'ורג' איסכנדר, כוכב פאודה והומלנד, היא - רנין בשאראת איסכנדר, כוכבת ילדים בחברה הערבית, וביחד הם מתפעלים ערוץ יוטיוב ועמודי אינסטגרם פופולאריים. כעת הם חברו יחד לקמפיין ראשון לקידום מכשירי סודה ביתיים שיעלה לקראת סוף השבוע. זו הפעם הראשונה שסודהסטרים מעלה קמפיין ייעודי לחברה הערבית וכמנהגה - רותמת לשם כך את הכוכבים הגדולים בתעשייה המקומית. החברה ציינה כי תשקיע במהלך כמיליון שקלים.

ג'ורג' הוא שחקן תיאטרון מוערך, משחק בתיאטרון חיפה, הבימה, הגשר והתיאטרון הערבי-עברי ביפו, הוא מוכר היטב ממסך הטלוויזיה, כיכב בסדרות פופולאריות כמו פאודה, הומלנד, הרודן ועוד. רנין היא שחקנית קומית מפורסמת, בעבר אף שיחקה בסדרה עבודה ערבית.

ג'ורג' איסכנדר ומנכ"לית סודה סטרים. אריק רפאל מזרחי,
בני הזוג איסכנדר, כוכבי הקמפיין ומנכ"לית סודהסטרים ישראל, סטלה קריוף (באמצע)/אריק רפאל מזרחי

הקמפיין מגולל סיטואציות שונות ומשעשעות בחיי היום יום של הזוג. כך למשל, ג'ורג', שמכור לסודה, מפוצץ את המקרר הביתי בבקבוקים של סודה מסוגים שונים, ובכל פעם שרנין פותחת את דלת המקרר - נופלים עליה בקבוקים. מכאן הדרך למכשיר סודהסטרים ביתי, קצרה.

בטרם היציאה לדרך עם מהלך ייעודי עבור החברה הערבית, ערכה סודהסטרים סקר שוק ממנו עולה כי 54% מצרכני משקאות מוגשים, שותים משקאות מוגזים מספר פעמים בשבוע ואף על בסיס יומי.
34% מעידים כי הם נוהגים לשתות סודה מספר פעמים בשבוע ואף על בסיס יומי. עוד עולה מהסקר כי הגיל הממוצע לצריכת סודה עומד על 36, בדומה לגיל הממוצע במגזר הכללי, אך כובד צריכת הסודה גבוה יותר בכ- 20%. המגזר מאופיין באחוז גבוה של שותי סודה, והדבר בא לידי ביטוי בצריכת בקבוקים אישיים, בעיקר מיובאים מטורקיה.

תקופת הקורונה והשהייה המוגברת בבתים, היוותה עוגן משמעותי לצמיחת סודהסטרים בכל אחת מ-46 המדינות בהן היא פועלת, וב-2020 החברה חצתה לראשונה את רף המיליארד דולר מכירות בכל העולם. בסודהסטרים מאמינים כי הקמפיין הייעודי למגזר הערבי שיעלה בימים הקרובים במדיה הכוללת - דיגיטל , סושיאל, שילוט חוצות ורדיו, יציג אלטרנטיבה חדשנית לצריכת משקאות סודה בבית ויהווה פוטנציאל צמיחה נוסף עבור החברה.

על ההפקה: אפאק, משרד הפרסום של סודהסטרים למגזר הערבי, חברת ההפקות ליים והבמאי גבעון שניר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully