וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראכרט ו -TikTok חברו לסייע לעסקים הקטנים: יספקו חבילות פרסום באפליקציה הפופולרית

עודכן לאחרונה: 19.3.2021 / 15:51

קבוצת האשראי ישראכרט ופלטפורמת התוכן TikTok השיקו שיתוף פעולה לקידום והעצמת עסקים קטנים בזירת הסחר המקוון. במסגרת שיתוף הפעולה יוענקו לעסקים הקטנים חבילות בשווי 1,000 דולרים לפרסום ב- TikTok

חבילת הפרסום ב- TikTok המוענקת כהטבה למקימים חנות אונליין, תאפשר לעסקים הקטנים לחשוף את מוצריהם לקהל צעיר, ולהגדיל את תנועת הלקוחות בחנות המקוונת שלהם.

החנות האינטרנטית מקבוצת ישראכרט, מאפשרת לעסקים לקבל את כל השירותים הנדרשים כדי למכור אונליין. תהליך הקמת אתר מכירות אונליין מונגש לאוכלוסיות שזהו הניסיון הראשון שלהם במכירה מקוונת: הקמת אתר, פתרונות סליקה חכמים, ניהול מלאי ומשלוחים, פרסום ברשתות חברתיות, קידום בגוגל ופתרונות שיווק דיגיטלי. השירותים הללו זמינים בעברית עם צ'ט אונליין לתמיכה והדרכות מקוונות שעוזרות לעסק למכור יותר באינטרנט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
tiktok מנגישה את העסקים הקטנים לצעירים/מערכת וואלה!, צילום מסך

עליה בביקוש לחנויות אינטרנטיות

עשרות אלפי עסקים פעילים כיום בחנות האינטרנטית של ישראכרט. בשנה האחרונה, בהשפעת נגיף הקורונה, חל גידול של מאות אחוזים מתוך צורך מהותי לשנות מודל עסקי כדי להמשיך לפעול גם בתקופות של סגרים.

על פי החברות, מניתוח נתוני משתמשים עולה כי בין הסגרים נרשמה עליה של כ-30% בביקוש לחנות האינטרנטית כאשר ל- 90% מתוכם זה הניסיון הראשון במכירות אונליין.

Покупка товаров через интернет-магазин. ShutterStock
נפח הפעילות באונליין עלה בזמן הסגר/ShutterStock

ממציאים את עצמם מחדש כדי להתקיים

אסף שגיא מנכ"ל TikTok ישראל: "המציאות שנוצרה כתוצאה ממשבר הקורונה מצריכה מעסקים להמציא מחדש את שיטות השיווק שלהם ולהגיע לקהלי היעד ולקהלים חדשים בדרכים יצירתיות. שיתוף הפעולה עם ישראכרט הינו צעד נוסף במימוש האסטרטגיה שלנו ובכללה תמיכה בעסקים מקומיים".

שמעון חדד סמנכ"ל בכיר חטיבת לקוחות עסקיים בישראכרט: "העסקים בישראל היו צריכים להמציא את עצמם מחדש כדי להתקיים. מתוך חיבור ארוך שנים לקהילת העסקים הקטנים, ידענו כי עלינו לספק פתרונות נוחים ויעילים של מעבר מהיר למסחר מקוון, ועשינו את זה באמצעות החנות האינטרנטית. כעת, באמצעות שיתוף פעולה זה, נוכל לסייע ל-200 עסקים נוספים לעשות את המעבר החשוב למסחר מקוון, להגדיל את קהלי היעד ולהמשיך לצמוח ולשגשג את התקופה מורכבת זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully