וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פקטורי 54 השיקה את PUMA בנמל ת"א - עולם הספורט הצטרף לחגיגה

16.3.2021 / 12:23

אופירה אסייג איל ברקוביץ', בירם כיאל, אבי נמני ועוד ידוענים רבים הגיעו למתחם כדי לחגוג את פתיחת החנות, המתפרסת על פני 900 מ"ר וממוצבת כחנות דגל עולמית

השקת פקטורי 54 בנמל. רפי דלויה,
אבי נמני בהשקת החנות של פומה/רפי דלויה

רשת פקטורי 54 השיקה בישראל את מותג הלייפסטייל והספורט PUMA עם פתיחת חנות חדשה בנמל תל אביב. החנות החדשה של PUMA לפקטורי 54 בנמל תל אביב מהווה את אחת החנויות הגדולות והמרהיבות ביותר בעולם, המתפרסת ע"פ כ 900 מ"ר בשתי קומות, וממוצבת כחנות דגל עולמית, השנייה בעולם בלבד אחרי חנות פומה בשדרה החמישית בניו יורק.

בחנות פומה החדשה של פקטורי 54, קולקציות אביב 2021 חדשות וקווים חדשים של PUMA שמגיעים לראשונה לישראל. חנות חוויתית שאין כמוה בישראל, עם מגוון רחב של חווית מיוחדות לקהל הלקוחות, ביניהם סימולטור אמיתי ומקצועי של פורמולה 1 לנהיגת מירוצים, קומה שלמה ייעודית לעולמות הכדורסל עם משחקי אקסבוקס, אקטיבציה דיגיטלית למשחק כדורגל, ועוד הפתעות רבות. עיצוב החנות נעשה בהתאמה לחנויות הדגל החדשות המתקדמות ביותר של PUMA בעולם. וזאת תהיה החנות השניה בעולם שתציג את הסימולטור של פורמולה 1, בנוסף לזו בניו יורק.

לרגל אירוע ההשקה נשלחו במיוחד מחו"ל והוקרנו בחנות ברכות וידאו אישיות מהכוכבים הגדולים של פומה ביניהם: יוסיין בולט, האצן האולימפי ושגריר פומה בעולם, הכוכב הברזילאי ניימאר, הפרזנטור של פומה, סרג'יו אגוארו ממנצ'סטר סיטי, ומנכ"ל פומה העולמי ביורן גולדן.

השקת פקטורי 54 בנמל. רפי דלויה,
יוסי אירני ואופירה אסייג/רפי דלויה
השקת פקטורי 54 בנמל. רפי דלויה,
וגם ברקוביץ' בא לבקר/רפי דלויה

באירוע ההשקה לפתיחת החנות החדשה נכחו רוני ויפעת אירני, מבעלי פקטורי 54 ופומה בישראל, יוסי אירני מקבוצת פקטורי 54, איתמר ריין סמנכ"ל הסחר של פקטורי 54, ואסף עשור מנהל השיווק של פומה בפקטורי 54. יחד איתם חגגו הראל סקעת, ישראל אהרוני ובנו המאומץ מייקל קביה, אופירה אסייג, אייל ברקוביץ, גלית גוטמן ובנותיה אמה גוטמן ושירה גוטמן, גורי אלפי ובתו אמה אלפי, טיטי איינהו, גילי איצקוביץ, הזמרת יסמין מועלם, הזמר נדב גדג', שחקן הכדורגל של נבחרת ישראל בירם כיאל ואשתו אנג'לה, ושחן הכדורסל יפתח זיו, בן זוגה של קים אור אזולאי.

  • עוד באותו נושא:
  • פקטורי 54

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully