וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונת הרחצה בפתח, אבל איך זה יקרה בלי תקצוב?

עודכן לאחרונה: 16.3.2021 / 18:23

עונת הרחצה אמורה להיפתח בעוד ארבעה ימים, אבל לרשויות המקומיות אין תקצוב. ראש עיריית הרצליה משה פדלון ל-103fm: "לא יכול להיות שאנחנו לא מקבלים את המינימום ההכרחי ממדינת ישראל"

המצילים עוזבים מוקדם את חופי הים בתל אביב, אוגוסט 2015. ראובן קסטרו
חוף הים/ראובן קסטרו

עונת הרחצה הרשמית אמורה להיפתח אמורה להיפתח עוד 4 ימים. משה פדלון ראש עיריית הרצלייה ויו"ר פורום רשויות החוף בשלטון המקומי אומר שבכלל לא בטוח שזה יקרה. "אי אפשר שיעשו מאיתנו צחוק. הרשויות בעצם משמשות כחוטבי עצים ושואבי מים של הממשלה בכל מה שקשור לתחזוקת חופי הים. יש לנו בחופי הים התיכון 21 רשויות ולא יכול להיות שאנחנו לא מקבלים את המינימום ההכרחי ממדינת ישראל".

לדבריו, "אנחנו מבקשים סכום בסיסי של 25 מיליון שקלים ממשרד האוצר, אבל הם לא מוכנים לכנס את ועדת החריגים ולאשר לנו את 25 המיליון. אנחנו כבר כחודש וחצי רצים אחרי שר האוצר ושר הפנים ואין תגובה. לצערי הרב אנחנו נאלצים לסגור את החופים אחת ולתמיד כדי שהממשלה תסייע לנו".

פדלון המשיך ואמר כי "כבר שנה שהממשלה הזאת לא מסייעת: לא בחינוך, לא ברווחה, לא בבריאות". לדברי פדלון זה לא התחום היחיד בשלטון המקומי שנפגע מהתעלמות הממשלה. לדבריו, "עשיתי סקר הבוקר וראיתי ש-16 רשויות באזור המרכז אמורות לפתוח 2.050 כיתות ב-1 לספטמבר, אבל הממשלה אישרה לנו רק 343. כלומר, רק 16 אחוזים. אני אומר: ממשלת ישראל, תתעוררו ותסייעו לנו. אל תפריעו לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully