וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנות לפסח: מתנות עם ערך מוסף

עודכן לאחרונה: 22.3.2021 / 13:26

יש מתנות שלא רק עושות טוב לב למי שמקבל אותן, אלא גם תורמות למי שייצר אותן. מיזמים וארגונים חברתיים עושים דברים שאתם פשוט צריכים לקנות כדי לעשות לכולם טוב על הלב

מיזם שבת Unplugged

ראנר לפסח. יחצ,
מיזם שבת Unplugged/יחצ

את התופעה שבה הילדים לא עוזבים את הטלפונים הניידים ליד שולחן החג כולנו מכירים. מיזם שבת UNPLUGGED מציע פתרון חינוכי: ראנר שולחני רב פעמי, מלא בפעילויות לכל המשפחה ומיוחד לארוחת ליל הסדר. הראנר כולל 14 פינות תוכן המותאמות לכל הגילאים, כאשר כל פינה מספקת הפעלה או נושא לשיחה לכל המשפחה, להתנתק מהמסכים ולנצל את הזמן המשפחתי במיטבו וביחד.בין הפעילויות: חידות, משחקים, בדיחות, קומיקס, נקודות לדיון, מושגים וקטעי מידע, משחק שירה ועוד. הראנר רב פעמי, עמיד במים ומבודד חום כך שניתן להעמיד עליו גם סירים חמים, והוא מוצב במרכז השולחן (בגודל 160*50 ס"מ). מחיר: 86 שקל במבצע במקום 119.90 שקל לא כולל משלוח וניתן להזמינו דרך אתר המיזם.

שנקר: מוצרים ייחודיים של מעצבות

טבעת בעיצוב מאיה שטיין. יחצ,
טבעת בעיצוב מאיה שטיין/יחצ

לקראת חג הפסח, ניתן למצוא בחנות מוז"א תכשיטים ייחודיים בעיצובן של סטודנטיות מהמחלקה לעיצוב תכשיטים בשנקר:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
  • מאיה שטיין "תנועה בדרך". טבעת: כסף 925, אמייל. מחיר: 355 שקל. מאיה מספרת: קולקציית התכשיטים שלי עוסקת בחוויה. גדלתי במושב בצפון הארץ, ומאז ומתמיד הייתי מוקפת בשדות ומרחבים, במהלך תקופת הסגר והקורונה הרגשתי ביתר שאת את חשיבות הטבע בחיי, כל גיחה שלי למושב, כל הליכה בשביל שליד הנחל מחוץ לבית הוריי המלווה בריח הפרחים - העלו בי זכרונות, כוחות מחודשים, תחושת אופטימיות ותקווה בימים הלא פשוטים האלו. כל תכשיט בסדרה זו מייצג את החוויה הזו - ראיתי בעיני רוחי מעיין קו המטייל במרחב ומתייחס בדרכים חדשות לגוף, בעזרת טכניקת האמייל נוצקו אל תוך התכשיטים צבעים שעבורי מייצגים צבעי פריחה נוף ושמיים איינסופיים.
  • גל ריבלין "אביב מתעורר". טבעת פרימוורה: כסף. מחיר: 1920 שקל. גל מספרת: אביב מתעורר ואני מהלכת בטבע בחיפוש אחר השראה לפרויקט. בני האדם סגורים בביתם בשל המגיפה בזמן שהטבע ממשיך להתקיים ולפרוח, הזדמנות יוצאת דופן עבורו להתקיים באין מפריע, להתנקות, לצמוח ולפרוח מחדש - כל אלו גורמים לי להתבונן ולרצות לתעד את הפריחה הזו בסדרת תכשיטים משלי שכאילו קופאת בזמן ונשארת כתיעוד של הפריחה המרהיבה הזו.
  • שני אקסלרד / "בין שני עולמות". טבעת גרפיטי: כסף ואמייל. מחיר: 1920 שקל. שני מספרת: הפרויקט נוצר מתוך רצון להפגיש בין שני עולמות. אמנות רחוב וצורפות קלאסית. אמנות רחוב תמיד עניינה אותי בשל שני עקרונות המתקיימים בה בו זמנית: גולמיות וטוהר. האלמנט המרכזי המתקיים בה כולל: עקרון פוליטי, חברתי או דעה מסויימת על היום-יום. אמנות הגרפיטי מביאה איתה ערכים מחתרתיים ואמת ללא בושה. כסטודנטית לעיצוב תכשיטים בשנקר למדתי בשלוש השנים האחרונות את דסיפלינת הצורפות לעומק, עבודה על פי תהליכים, דייקנות ותכנון תכשיט מאפס. חשוב לי מאוד כמעצבת לבנות תכשיט מתוך מקום אישי ולכן, השתמשתי בידע שלי כמעצבת תכשיטים ככלי המעניק לי יכולת לייצר המשכיות לאמנות כמו גרפיטי, שבעבר נחשבה לנחותה וכיום מקובלת יותר למרות שהיא לרוב היא עדיין מוצגת באופן מאוד זמני, סדרת הטבעות המוצגות כאן הן הפרשנות האישית שלי לעולם זה.
  • פלג מרסדס מתיתיהו / "שרשרעץ". סיכה: כסף 925 ועץ. מחיר: 840 שקל. פלג מספרת: סדרת סיכות החוקרת ובודקת חיבורים ומפגשים לא סטנדרטיים בין חומרים המייצרים עולמות חדשים. הסיכות מיוצרות בעבודת יד בדגש על מתן במה לגולמיות החומרית של העץ כשהוא חשוף וכמעט אינו מעובד במפגש עם חלקי צורפות עשויים מכסף 925. כל אובייקט הוא ONE OF A KIND ומתקיימת בו תנועה תוך כדי שהוא נענד על דש הבגד, התזוזה של התכשיט עם תנועות הגוף מדגישה כי התכשיט מתקיים ופועל עם האדם, למרות שהחומריות שלו דוממת התכשיט עצמו ממשיך לנוע במרחב.

עמותת עלם - צמידי עלם

צמידי עמותת עלם. יחצ,
צמידי עלם/יחצ

כשמשמעות וסטייל נפגשים - כל אחד הוא כוכב - מוצר חברתי ואופנתי. שתי מעצבות שהן בליבן מתנדבות: טלי אריה ושרון דולב, השיקו צמיד מיוחד ואופנתי, עם חשיבה רבה מאחוריו, למען עמותת עלם.
הצמיד טומן בחובו את החזון של עלם, דרך 4 מילים: dream, change, believe, future. כשבכל מילה, אות מודגשת היוצרת את השם עלם.

עלם מלווה ותומכת בעשרות אלפיי נערים ונערות, מסייעת להם למצוא את הכוכב שבהם. לקראת חג הפסח, ניתן להזמין ולהתקשט בצמיד שיתאים לכל אאוטפיט ובכך להושיט יד ולתרום לנוער בסיכון הזקוק לכך. מחיר: 35 שקל (כולל משלוח). לרכישה: https://www.elem.org.il/tzamid/

המרכז לטיפול וחקר באוטיזם - הגדות ייחודיות בסימן חירות

הגדה של פסח כריכה קשה. יחצ,
הגדה של פסח בכריכה קשה/יחצ

המרכז לטיפול וחקר באוטיזם - העמותה לילדים בסיכון, הוא הגוף הוותיק, המקצועי והמוביל בישראל בתחום הטיפול באוטיזם. במהלך 30 שנות פעילותו, המרכז מעניק מענה אבחוני וטיפולי בקהילה לילדים ולבוגרים עם אוטיזם ולבני משפחותיהם.

כמדי שנה, העמותה מציעה הגדות לפסח שכל הכנסותיהן מועברות לעמותה כתרומה. ההגדות הפסח השנה הן בסימן חרות, לאחר שנפרדנו מהשגרה המוכרת בשנה האחרונה ונכנסנו כולנו לתקופה מתמשכת של חוסר וודאות, המלווה באתגרים ומגבלות. ההגדות מוצעות לרכישה בכריכה רכה או קשה באתר העמותה. השנה תצורף להגדה גם "הגדת קורונה" שכתבה ואיירה חן אבלו, נערה בת 18 מתל מונד על הרצף התקשורתי. חן מאיירת, מציירת ומתעניינת באמנות. חן יצרה הגדה הומוריסטית במטרה לשמח אנשים ולהראות במצב הנוכחי מציאות קצת אחרת. ההגדה זכתה להצלחה רבה והגיעה אף לקהילות היהודיות בארצות הברית וברלין.

חן אבלו על ההגדה שיצרה: "אני חן אבלו בת 18 מתל מונד. מגיל קטן התעניינתי באומנות ועד היום אני נהנית לצייר בזמני החופשי. החלום שלי הוא להפוך את התחביב למקצוע של ממש. בעבודה זו הצגתי את השגרה בימי הקורונה בצורה הומוריסטית. העבודה נעשתה בשיא הקורונה ומטרתה היתה לשמח אנשים בתקופה קשה זו, ולראות את המצב הקיים בצורה קצת אחרת".

לרכישת הגדות של פסח עבור חברות או אנשים פרטיים וקבלת הגדת קורונה מצוירת. באתר העמותה או בטלפון - 03-5100297

PAAMBA

מיזם פעם בחיים מאפשר לאנשים לרכוש חוויות מיוחדות וחד פעמיות כאשר התשלום עבור הרכישה מועבר לעמותה לבחירתכם. בפעם בחיים paamba תוכלו לרכוש עבורכם או עבור אהוביכם חוויות חד פעמיות שאין שני להן , לדוגמא: ארוחת שף עם מאיר אדוני, חווית כדורגל עם ערן זהבי, שיעור משחק עם מגי אזרזר, שיעור גלישה עם דניאל גד, חוויה על סט הצילומים עם עדי הימלבלוי, ועוד. כך תעניקו מתנה יצירתית תוך תרומה חשובה לעמותות בישראל שנמצאות בתקופה לא קלה כעת בזמן קורונה. הזמינו כאן: https://www.paamba.com/

בוטיק עדי

פקק לבקבוק יין. יחצ,
פקק לבקבוק יין של בוטיק עדי/יחצ

חג הפסח כבר מעבר לפינה ואיתו הדילמה הקבועה כיצד מפתיעים, מחדשים, ומשמחים עם מתנות החג לקרובים ולכל מי שאוהבים. לרגל חג האביב השנה ניתן להעניק מתנה קטנה ומיוחדת עם משמעות גדולה.
השנה ניתן לרכוש בבוטיק עדי מבחר יצירות צבעוניות שנעטפו עם המון אהבה. המוצרים הנמכרים בבוטיק שלנו, הם התוצרים שהפיקו במו ידיהם דיירי עדי האהובים - ילדים, צעירים ומבוגרים עם מוגבלויות מורכבות. בסדנאות התעסוקה בכפר השיקומי עדי נגב-נחלת ערן (לשעבר עלה נגב נחלת-ערן) בדרום ישראל ובמרכז המגורים עדי ירושלים (לשעבר עלה ירושלים) המהווים רצף של טיפול אוהב מגיל ינקות, ילדות עד לבגרות, ומבטיחים לדיירים עם מוגבלות רפואית מורכבת את הטיפול הרפואי והשיקומי ואת האפשרויות החינוכיות, המקצועיות והחברתיות הדרושות להם כדי למצות את מלוא הפוטנציאל שבהם.כשאתם רוכשים את הפריטים של דיירי עדי, אתם מאפשרים לנו להמשיך ולפתח אצלם מיומנויות חיים ולעודד את צמיחתם האישית.

יחד איתכם נוכל לחגוג את ניצחון היצירתיות של דיירי עדי, ולהיות שותפים להטמעת האמונה כי לכל אדם יש זכות להגשמה עצמית.

בין שלל המתנות האביביות שישמחו בחג הפסח הקרוב:

  • יצירות קרמיקה בצורות חמסה, מגנט ולב ויונה במחיר של עד 15 ₪ ליחידה.
  • פמוטים מעוצבים היוצרים הרגשה חמימה במחיר של 42 ₪ לזוג.
  • פקק רב שימוש ומעוצב לבקבוק היין במחיר של 35 ₪ ליחידה.
  • מובייל המשמש כפריט עיצובי בבית, במשרד, בעלות של 40 ₪ ליחידה.
  • צעיף משי צבעוני המתאים להשלמת כל טוטל לוק במחיר של 25 ₪.
  • עוד באותו נושא:
  • פסח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully