וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חינוך פיננסי לילדים: אם לא בבית-הספר אז לפחות בשעת הפנאי

עודכן לאחרונה: 19.3.2021 / 16:00

עמית אופיר, הבעלים של חברת מינוף עסקי, משיק את "חופש כלכלי" - משחק לכל המשפחה שמפצח את כללי הכסף

חופש כלכלי נתפש אצל רבים כחלום רחוק ובלתי אפשרי, בעיקר כיוון שלא לימדו אותנו בבית או בבית הספר על כסף או הצלחה בחיים. עם השנים התחלנו להאמין יותר ויותר לכך שכסף הוא דבר חמקמק, קשה להשגה ואפילו פיתחנו אמונות מגבילות רבות לגביו שהלכו והתגבשו למערכת יחסים מורכבת.

משחק קופסה חדש, שמושק בימים אלה, נועד לעורר את הדיאלוג בין הורים לילדים על נושאים כספיים, כאלה שנחשבו בעבר טאבו בפורום המשפחתי.

לא לומדים להצליח בחיים

לדבריו של אופיר: "מוסדות החינוך מלמדים אותנו מקצועות רבים, אולם לא מלמדים אותנו את מה שצריך כדי להצליח במקצוע שרכשנו ולמעשה הם מותירים אותנו ללא כלים פרקטיים או הבנה עסקית ופיננסית איך להצליח בחיים.

רוב האנשים שלמדו מקצוע מגלים במהרה שאין להם את הכלים הללו ואחרי ניסיונות להשתלב בעבודה או לפתוח עסק בעצמם הם מתייאשים ומוותרים על החלומות שלהם, רק כדי להביא כסף הביתה מעבודה בתחום אחר שאין להם אליו שום תשוקה. עם הזמן החיים מאלצים אותם להתפשר והם מאבדים את הברק בעיניים ושמחת החיים. מציאות זו יוצרת עולם של אנשים שחיים מתוך יצר הישרדותי ולא מתוך רצון אמיתי להגשים את עצמם".

עמית אופיר והמשחק "חופש כלכלי". עמית אופיר, יח"צ,
עמית אופיר והמשחק "חופש כלכלי"/עמית אופיר, יח"צ

עמית אופיר, ממציא המשחק ומבעלי חברת "מינוף עסקי": "את החופש הכלכלי שלי בניתי ללא גב כלכלי וכנגד כל הסיכויים. עשיתי זאת מתוך רצון עז לחיות את החיים בתנאים שלי ולהגשים את כל החלומות שלי. חופש כלכלי מאפשר לנו להקשיב ללב ולחיות חיים מלאים במשמעות, יצירה ונתינה.
לאחר שסייעתי למאות אנשים לבנות עסקים שמכניסים למעלה ממיליון שקל בשנה, החלטתי לפתוח את פרויקט ההשכלה הפיננסית חשוב לי לשתף את השיטה שפיתחתי עם כ משפחות, בעלי עסקים, יזמים ושכירים שרוצים לצאת ממרוץ העכברים, לייצר יציבות כלכלית, עסקים רווחיים ונכסים מניבים".

אופיר, המעיד על עצמו כי הצליח להפוך לאיש עסקים שמבין בכסף ולא מפחד ממנו, הוא הבעלים של חברת "מינוף עסקי" המספקת ללקוחותיה שירותי ליווי אישי ועסקי.

את המשחק ניתן להשיג במחיר השקה של 200 שקל, באתר המיזם:
www.amitofir.co.il

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
משחקים ולומדים "חופש כלכלי". יח"צ עמית אופיר,
משחקים ולומדים "חופש כלכלי"/יח"צ עמית אופיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully