וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפצי ערך ועד ביטקוין: השהייה בבית שינתה את החשיבה של הישראלים

עודכן לאחרונה: 17.3.2021 / 12:58

הקורונה והסגרים שינו לחלוטין את דפוס המחשבה של הישראלים, שהחלו לאכסן חפצי ערך בכספות. מנכ"ל בריקסטון מדווח על גידול של 25 אחוז בביקוש לכספות

עו"ד דביר אינדיג. מורג ביטן,
עו"ד דביר אינדיג/מורג ביטן

הישראלים נשארו בבית בשנה של משבר הקורונה, ומצאו, כפי הנראה, אוספים, חפצי ערך ומסמכים סנטימנטלי. כך סבור עו"ד דביר אינדיג, מנכ"ל מתחם הכספות בריקסטון, שמציין כי בשבועיים אחרונים יש ביקוש שיא לכספות. במתחם "בריקסטון" חל גידול של 25% בביקוש הכספות לאחסון נוספים ויקרי ערך, כמו תכשיטים, שעונים ומסמכים.

בנוסף, בעקבות המקרים החוזרים ונשנים של משקיעים שאיבדו את הלדג'ר שלהם (Ledger), הארנק האלקטרוני המוטבע בדיסק און קי, ובו כל הגישה אל המטבעות הווירטואליים שלהם כביטקוין, אתריום ודומיו, ובשל העובדה כי אין כל אפשרות לשחזר את הלדג'ר, איבדו אותם משקיעים חסכונות רבים. מקרים אלו מצביעים על כך שעשרות אלפי ישראלים שרכשו מטבעות וירטואליים שומרים אותם בלדג'ר, דיסק און קי אשר עליו מוטבע הארנק האלקטרוני, ובו כל הגישה אל המטבעות הקריפטוגרפים. הסכנה היא שאם לדג'ר כזה יאבד או ייגנב, לא תהיה כל אפשרות לשחזר את הגישה אל הכספים אשר הושקעו באותם מטבעות קריפטוגרפים. לאחרונה התפרסם מקרה על בחורה ישראלית שאיבדה את הדיסק און קי שלה ובו כל המידע על חסכונותיה במטבעות וירטואליים (ביטקוין) ובשל העובדה שאין כל אפשרות להתחקות ולעקוב אחרי המידע היא איבדה את כל חסכונותיה.

על כן, גם מוצר יקר ערך כל כך אמור להישמר במקום בטוח. עו"ד אינדיג מציין שבישראל, כמו במדינות רבות בעולם, נוהגים להחזיק את הלדג'ר עם הגישה אל אותם מטבעות וירטואליים, בחדרי כספות מאובטחים. בחודש האחרון כ-200 תאי כספות הושכרו לאחסון לדג'רים במתחם 'בריקסטון', אשר משמשות את בעליהן לאחסון המטבעות כביטקוין אתריום, לייטקוין ודומיו, כאשר אותם שוכרי תאים מגיעים מדי מספר ימים כדי לבצע עסקאות.

  • עוד באותו נושא:
  • כספות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully