וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים חוגג מאה: מעל 80 אתרי בילוי בפסח ייפתחו בחינם לתושבי ישראל

עודכן לאחרונה: 19.3.2021 / 15:54

אחרי שנת הפסקה בשל הקורונה, בנק הפועלים חוזר לפרויקט פסח שיתקיים זו השנה ה-16,המטרה: לתמוך במוזיאונים, הגנים הלאומיים והאתרים שלקחו חלק בו לאורך השנים, עם הרחבה משמעותית של אפשרויות בילוי נוספות

בין האתרים שייפתחו בחינם השנה: מוזיאון תל-אביב לאמנות, מוזיאון העיצוב חולון, יער האיילים, יד לשריון לטרון, המוזיאון הישראלי במרכז רבין, מוזיאון ארצות המקרא ירושלים, פרובוט, מוזיאון חיפה לאמנות, פארק קצרין, מוזיאון אוצרות בחומה, מוזיאון אשדוד לאמנות ועוד.

הפרויקט השנה מציג כמה חידושים.כאשר לרשימת האתרים נוספו טיילת החומות בירושלים העתיקה, הפלנתניה מרכז מדע וחלל, פארק נאות קדומים, אקו כנרת המעבדה השטה, מוזיאון הטרקטור בעין ורד, אתר הפרדסנות רחובות ועוד רבים וטובים.

גם עסקי תיירות קטנים בדרום הארץ הצטרפו ליוזמה, בהם: מרכז מבקרים חוחובה בחצרים, "אל היען" חוות יענים, "בארות נגב" מרכז מורשת התיישבות, "חמדת השדות" חווה אקולוגית ופינת חי, "באופן" טיולי אופניים וסדנאות לניפוח זכוכית, ברזל וקרמיקה וסדנת יצירה "שוש שגב".

מוזיאון תל אביב לאומנות. עמית גדרון,
מוזיאון תל אביב לאומנות/עמית גדרון

סיורים ואטרקציות לכל המשפחה

בנוסף, פרויקט פסח בחסות בנק הפועלים יציע השנה מעל 30 סיורי יום וערב מודרכים בחינם ברחבי הארץ של עמותת אשכולות, פורום מרכזי סיור ותודעה ישראלית.
בין הסיורים שיוצעו: סיור יום בראש פינה "המושבה שנשתכחה", סיור יום באזור הגלבוע -פארק המעיינות, סיור יום באזור שער הגיא "כרמילה ההר הירוק", סיור יום ביער בן שמן, וסיורי ערב: עששיות ברמת הגולן, סיפורה היהודי של עכו ושביל העצמאות בתל אביב.

יש לציין כי גם השנה בנק הפועלים דאג לשלב בצוות הדיילים המשתתפים בפרויקט אנשים עם מוגבלויות, כחלק מהאג'נדה של הבנק שמוביל את נושא הנגישות במשק הישראלי.

פלנתניה מרכז מדע חלל ותרבות. רן אליהו,
פלנתניה, מרכז מדע וחלל/רן אליהו

"חג החירות מקבל משמעות אחרת"

ראובן קרופיק, יו"ר בנק הפועלים ויו"ר קרן 'פועלים בקהילה': "השנה עם החזרה המצופה לשגרה 'חג החירות' מקבל משמעות מיוחדת. בנק הפועלים, המציין בימים אלו 100 שנים להיווסדו, שמח לקיים את המסורת השנתית ולחגוג עם כל עם ישראל בסיורים במוזיאונים, בגנים לאומיים ובמסלולים בחיק הטבע ללא עלות. פעילות זו הינה חלק ממסורת ארוכת שנים שלנו של עשייה למען החברה והקהילה".

ראובן קרופיק. ענבל מרמרי,
ראובן קרופיק, יו"ר בנק הפועלים ויו"ר קרן "פועלים בקהילה"/ענבל מרמרי

ההשתתפות בהרשמה מראש

.

כל האתרים הלוקחים חלק בפרויקט פסח יקפידו להתנהל על פי ההנחיות של משרד הבריאות ומשרד התרבות והספורט, על פי המתווה שאושר לפתיחת המוזיאונים ואתרי התיירות.
כמו כן, הכניסה לכל האתרים והפעילויות תותנה בהרשמה מראש בלבד.

האתרים יפתחו חינם, בכל ימי חול המועד, בין התאריכים: 29 במרץ עד ה-2 באפריל 2021.
ימים ב'-ה', כאשר ה-29/3-1/4, הינם ימי פעילות מלאים ויום ו' ה-2/4 הינו חצי יום פעילות.

לפרטים מלאים: www.pesach.poalim-site.co.il

יד לשריון, לטרון. סיון פרג,
יד לשריון, לטרון/סיון פרג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully