וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקדים בורסאי של חברת Saffron Tech: פעילות חדשה ללא מיזוג הפוך

18.3.2021 / 8:36

SEDO האמריקאית אשר פעלה בשוק הקנאביס, הקימה חברת בת חדשה לגמרי בשם Saffron Tech, הפועלת בתחום המגלגל מיליארדי דולרים בשנה, זעפרן. המנכ"ל דיויד פריידנברג, מנכ"ל החברה: "שמנו לנגד עינינו את טובת המשקיעים"

דיוויד פריידנברג. יחצ,
דיוויד פריידנברג/יחצ

את שנת 2021 התחילה Saffron Tech במסר של תקווה ואופטימיות לקהל המשקיעים שלה. ביולי 2020, בעיצומו של משבר הקורונה העולמי, מונתה הנהלה חדשה לחברת האם, SEDO, על מנת לעשות סדר בחברה האמריקאית עבור קהל המשקיעים הישראלי. כעת, חוזרת החברה למסחר לאחר שפעלה לילות כימים על מנת לייצר בסיס חזק ויציב עבור משקיעיה בכל החזיתות, כאשר פעילות החברה הוגדרה מחדש בתחום האגרו-טק והתמקדה כשלב ראשון בשוק גידול הזעפרן באופן אוטומטי ומבוקר, שוק המגלגל מידי שנה למעלה ממיליארד דולר, כל זאת באמצעות חברת הבת הישראלית שהקימה, Saffron Tech Ltd.

עם הפרידה של SEDO מעסקי הקנאביס, נפתחה בפניה האפשרות להיסחר בנאסד"ק, כאשר באופן כמעט תקדימי בהיסטוריה, חברה אמריקאית זכתה לתחייה מחודשת, מבלי לעשות מיזוג הפוך, אלא נבנתה חברה חדשה לחלוטין מאפס, בתחום גידול הדומה לקנאביס הנחשב ל"זהב האדום" היקר יותר מקנאביס. בכך, לא היה צורך ב"דילול" של בעלי המניות הקודמים, שממשיכים ליהנות גם כיום משווי המניה העולה. בין בעלי המניות הבולטים ניתן למצוא את דניאל בירנבאום, מנכ"ל סודה סטרים לשעבר. עבור חברת הבת, זעפרן טק, שנמצאת ברשימת הפורטפוליו של SEDO, נוצר ערך נוסף המהווה מודל ודוגמא לחברות ופעילויות נוספות בתחומי האגרו-טק, לרבות גידולי פטריות הזיה וכו'.. במטרה להפוך לפלטפורמה של חברות אגרו-טק בתחום הרפואה, תרכוש SEDO חברות נוספות בהמשך.

זעפרן טק הבינה את הפוטנציאל בנישה היוקרתית של גידול זעפרן ומפתחת טכנולוגיה לגידולו באופן מבוקר וממוכן בתנאי מעבדה ובכך היא למעשה חוסכת מים, אדמה וכוח אדם ובמקביל מעצימה את איכות וכמות התפוקה באופן ניכר. מערכת החברה תוכל ליישם שליטה מלאה בסביבת הצמח וכוללת: בקרת טמפרטורה מיטבית, לחות והשקיה לצד טכנולוגיית בינה מלאכותית (AI) מתקדמת, אשר תאפשר ניתוח ממוחשב של בריאות הגידול וכך לספק גידול מהיר יותר ואיכותי יותר בזכות התפתחות נכונה בשלבי התפתחות קריטיים של הזעפרן. לאחרונה אף גייסה החברה כ-1.6 מיליון דולר בסבב גיוס המונים, עם למעלה מ-700 משקיעים שהביעו אמון במימוש האסטרטגיה והתוכנית העסקית של החברה.

דיויד פריידנברג, מנכ"ל SEDO ו-Saffron Tech מסר: "במהלך החודשים האחרונים החברה עברה תהליכים רבים, המביאים איתם מסר של שינוי והתחדשות. שמנו לנגד עינינו את טובת המשקיעים שהלכו איתנו לאורך כל הדרך, לצד יצירת ערך עבור המשקיעים החדשים שהצטרפו אלינו לאחרונה- חתמנו על הסכמי מו"פ עם שותפים גדולים, גייסנו מומחה בעל שם עולמי לוועדה המייעצת של החברה, הגשנו פטנטים וחברנו לשמות מובילים בישראל המסמלים מצוינות בתחומם, כדוגמת האלופה האולימפית, ירדן ג'רבי, המונתה למנהלת הפיתוח העסקי והמסעדן, אבי לוי, המונה לשגריר החברה".

  • עוד באותו נושא:
  • הנפקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully