וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חג הניקיון: הכירו את שואבי האבק החדשים

עודכן לאחרונה: 19.3.2021 / 15:56

שואבי אבק רובוטיים, שואבים ניידים ועומדים, שואבים מסורתיים ושחקנים נוספים בשוק שלא חוששים להיכנס לזירה: שואבי אבק למשטחים רטובים ושואבי אבק שמסננים את האוויר. לקראת הניקיונות האחרונים של ערב החג, הנה המכשירים שכדאי להכיר

חג הניקיונות הוא שעתו היפה של שוק שואבי האבק. אתרי המכר המרכזיים מסמנים תנועה ערה לכיוון שואבים המתאימים למשטחים רטובים ואף מציגים ביקוש לשואבים המסננים את האוויר.
מה יעלה בגורלם של השואבים הנגררים? "שוק שואבי האבק זה לא שוק של או-או אלא שוק של גם וגם תוך התאמה לכל צורך", מספר אחד היבואנים.

השבועיים שלפני ליל הסדר היא העונה החמה בשוק שואבי האבק שחווה בשנים האחרונות חדשנות ופיתוחים יצירתיים:
שואבי האבק הרובוטיים הציגו את אפשרויות הניקיון מרחוק, ושואבי האבק האלחוטיים, שהבשילו מבחינת הטכנולוגיה, רק במהלך השנים האחרונות - מציעים פתרונות לניקיון נוח של פינות קטנות ומרוחקות.

כמו בכל תחום, גם כאן שיחקה הקורונה תפקיד משמעותי: "חג הפסח התקיים בבתים רבים בישראל השנה", מספר אסי ארביב, מבעלי קבוצת קלינטון סחר היבואנית של מספר מותגים בולטים בתחום, "והסגרים היו הזדמנות לישראלים לעשות סדר ולנקות באופן יסודי".
אם כן, לא מפתיע שנתוני מכירת השואבים מראים עלייה משמעותית בשנה האחרונה כולה ועלייה חדה עוד יותר בשבוע האחרון, רגע לפני ניקיונות הפסח.

שואב אבק ידני חדש המתאים לניקיון משטחים רטובים. יחסי ציבור,
שואב אבק ידני, מתאים גם למשטחים רטובים/יחסי ציבור

השחקנים בזירת שואבי האבק

שואב אבק רובוטי: היתרונות של שואב אבק רובוטי ברורים. הוא עצמאי, הוא לא דורש מאיתנו מאמץ, הוא עובד כשהבית ריק ולא מפריע לאף אחד ואפילו מחובר לאפליקציה להפעלה מרחוק, למקרה ששכחתם להדליק אותו בבוקר. החסרונות שלו טמונים - ראשית באיכות הניקיון, שעדיין איננה משתווה לניקוי העמוק שמציעים השואבים האחרים, ביחוד בניקיון שטיחים. בעיה נוספת היא המוח המרכזי של השואב הרובוטי, שגם לאחר פיתוחים ושדרוגים, עדיין נוטה להסתבך בכבלי חשמל, וילונות, או פריטים אחרים שנשארו על הרצפה, ולהיתקע בפינות שאיננו מצליח לצאת מהן.

שואב אבק מוט אלחוטי: טרנד חדש שכבש את ישראל והפך ללהיט בשוק שואבי האבק. היתרונות: חיסכון משמעותי במקום האחסון ויכולת להגיע ללא כבל גם לפינות מרוחקות. החיסרון שלהם טמון ביחוד בחיי הסוללה. זמן העבודה עם סוללה מלאה לאחר טעינה נע בין חצי שעה לשעה ועשוי להתקצר כאשר עוצמת השאיבה עולה. ממשתמשים נמסר כי לאחר מספר שנות שימוש הסוללה נוטה לאבד מכוחה באופן משמעותי ואף לשבוק חיים לחלוטין.

שואב אבק ידני וקטן: היתרונות: הפיתוחים האחרונים האיצו את כוח השאיבה שלו והאריכו את חיי הסוללה. מדובר במוצר נוח לאחיזה ומחירו הוגן באופן יחסי לאחרים. הוא מאפשר ניקוי קל ומהיר של משטחים, שטיחים ופנים רכב והאיכותיים שבניהם יצליחו להתמודד גם עם ניקיון ריפוד, ולנקות ביעילות שיער של חיות מחמד. החסרונות ברורים: לא ניתן לשאוב איתו משטחים גדולים כמו רצפה או שטיחים גדולים מאד, וכוחו מוגבל. ובכל זאת, הביקוש לשואבי האבק הידניים עולה בשנים האחרונות ביחוד לאור החידושים האחרונים בתחום כשהבולט ביניהם הוא שואב אבק ידני המתאים גם לניקיון משטחים רטובים, כך שגם את השוקו שהילד שפך על השולחן, ניתן לנקות בקלות. ניראה כי הוא מתאים כשואב אבק משני, בנוסף לשואב אבק גדול, הם משימתיים וממוקדים.

שואב אבק נגרר (זקן השבט): יחסית לאחיו האלחוטיים והרובוטיים מציע שואב האבק הנגרר את שיטת הפעולה המסורבלת ביותר מבחינת הקרבה הנחוצה לשקע חשמל ועבודה, עם גוף שואב גדול וכבד אך יחד עם זאת, הוא מצטיין בכוח השאיבה העוצמתי שלו וביכולתו לעבוד ללא מגבלת זמן.
"ההערכות שלנו הן כי שואבי האבק הנגררים יישארו מוצר חובה בכל בית כאשר הרובוטיים, האלחוטיים והידניים, יצטרפו אליהם כשחקני משנה", מרחיב ארביב.

שואב האבק filterpro fakir. יחסי ציבור,
שואב האבק הנגרר filterpro fakir/יחסי ציבור

"סינון חלקיקי האבק באוויר"

החידושים בתחום שואבי האבק הנגררים כוללים שילוב של מסנני פחם, שמנטרלים את הריחות הרעים שמפיצים שואבי האבק, ושילוב מסנני HEPA, בעלי תו תקן מחמיר במיוחד שמבטיחים סינון אבק וחלקיקי אבק בעודם באוויר.

ארביב: "בדקנו וגילינו, אחד משואבי האבק הבולטים בקטגוריה הוא Filter Pro, הרשום כפטנט מבית מותג החשמל הגרמני Fakir, שמצליח לסנן גם אבק דק במיוחד בגודל 0.3 מיקרון, ואחוזי פליטת האבק החוזר שלו מהפכניים ועומדים על 0.004%, נמוכים יותר מאלו של כל שואב אבק שנוצר עד כה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully