וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הההסתדרות: עונת הרחצה תיפתח בשבת הקרובה כמתוכנן

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 17.3.2021 / 17:42

בהמשך להודעת מרכז השלטון המקומי מלפני יומיים, לפיה לא תיפתח עונת הרחצה בשבת הקרובה - מודיעה הסתדרות המעו"ף, המייצגת, בין היתר, את המצילים ואת פקחי החופים: "כל העובדים המועסקים בחופי הים, יגיעו לעבודה ויעמדו לרשות המעסיקים"

לפני יומיים הודיע מרכז השלטון המקומי לשרי האוצר והפנים, כי בשל בעיות תקציב, לא יפתח את עונת הרחצה ב-20.3.21, מועד הפתיחה הרשמי. אלא שבהסתדרות המעו"ף, המייצגת את המצילים ואת פקחי החופים, מודיעה: "כל העובדים המועסקים בחופי הים, יגיעו לעבודה ויעמדו לרשות המעסיקים".

הפרשה החלה שלשום, כאשר עדכן מרכז השלטון המקומי, במכתב שהעביר לשר האוצר ישראל כץ ולשר הפנים אריה דרעי, כי "בשם כלל ראשי רשויות החוף, אנו מודיעים על אי-פתיחת עונת הרחצה הקרובה ב-20.3.21". הסיבה, על פי המכתב: "קיבלנו הודעה כי אין בכוונת משרדי הפנים והאוצר לתקצב את הרשויות המקומיות, לעונת הרחצה".

הערב מודיע יו"ר הסתדרות המעו"ף, עו"ד גיל בר-טל, במכתב ליו"ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס ולגורמים נוספים, כי העובדים המועסקים בחופים יגיעו לעבודה הסדירה, עם פתיחת עונת הרחצה בשבת הקרובה.

המצילים עוזבים מוקדם את חופי הים בתל אביב, אוגוסט 2015. ראובן קסטרו
המצילים יגיעו לעבודה/ראובן קסטרו

"הגדלת הסיכון לטביעות"

"אנו מצרים על ההתנהלות הכלכלית של הממשלה כלפי השלטון המקומי", כתב יו"ר הסתדרות המעו"ף, "אך ההודעה על אי פתיחת החופים היא פגיעה באזרחים, במצילים, בעובדי החופים ובפעילות הכלכלית הנלווית. בנוסף למשבר הקורונה, צמצום חופש הפעולה של האזרחים, הקשיים הכלכליים והמגבלות על הציבור, כעת ניחתת עליהם צרה נוספת - מניעת הרחצה בחופי הים והגדלת הסיכון לטביעות ולתאונות".

עו"ד בר-טל, הוסיף על מכתבו: "האזרחים והעובדים הם בני ערובה במאבק לגבי מי יתקצב את העלויות של עונת הרחצה. העובדים לא ישלמו את מחיר המאבק בין השלטון המרכזי לשלטון המקומי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully