וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי הזיז את הארון שלי: ארון הבגדים יוצא מחדר השינה

עודכן לאחרונה: 21.3.2021 / 16:30

בשנים האחרונות, ארון הבגדים תופס מקום של כבוד בתכנון ובעיצוב הבית. המלתחה שהפכה מבסיסית-אלמנטרית לכזו שמשתנה בהתאם לצו השעה, מתחלפת מידי עונה ומתחדשת, לעיתים גם לפי גחמות והזדמנויות טובות שיש לשוק להציע

אם בעבר מקומו של ארון הבגדים היה בעיקר בחדר השינה, אזי היום מתרחבת המגמה של הקדשת חללים ספציפיים בבתים לאחסון בגדים ואביזרים נלווים, כך שארון הבגדים הופך לחדר ארונות ומקבל משמעות עיצובית ופונקציונאלית רחבה בהרבה.

מגוון העיצובים פותח עולם של אפשרויות ברמות המחירים וכן ברמות העיצוב, כך שמבחר גדול עומד בפני הלקוח בבואו לבחור את הארון המדויק לו. נראה כי ארון הבגדים במתכונתו החדשה, גדל בכמה מידות והוא מוצע לרוב בקווים עיצוביים עכשוויים, משולב בטכנולוגיות מתקדמות כדי לאפשר אחסון חכם, קל, נוח ונגיש לכל בני המשפחה.

ארון רחף עשוי זכוכית בשילוב טלויזיה. סטודיו אגם ארונות,
ארון רחף בשילוב טלויזיה, אגם ארונות/סטודיו אגם ארונות

"מגמות חדשות בתחום עיצוב הארונות"

לקראת האביב מציגות חברות הרהיטים את החידושים שלהם בתחום הארונות: "שנת 2021 הביאה אתה מגמות חדשות בתחום עיצוב ארונות הבית. תקופת הקורונה שינתה את סגנון החיים, אנשים רבים שנמצאים בבית הרבה יותר בעבר משקיעים בעיצוב חלל הבית ומחפשים פתרונות חדשים שיאפשרו להם ליצור סביבה נוחה ונעימה", מספר אורי סגרה, מנכ"ל חברת ריביירה מסביר: "בתחום הארונות אנו רואים עליה במכירות, בדגש על ארונות הזזה עם דלת פנימית וארונות עם דלתות רחף. ארונות אלה מתאפיינים בחסכון רב של מקום מאחר והם מבטלים את הצורך בהקצאת שטח לדלתות הנפתחות החוצה".

ארון הזזה מבית ריביירה. אלעד גונן, עיצוב פנים: נרקיס ברזני,
ארון הזזה, ריביירה/אלעד גונן, עיצוב פנים: נרקיס ברזני

דלתות מרחפות ומסילות נסתרות

בין החידושים המוצעים: ארון דלתות רחף במישור אחד, כמו דגם "מון בלאן" של חברת ריביירה, הוא ארון דלתות הזזה בציפוי זכוכית ובעיצוב חדש ומרשים. בשונה מדלתות הזזה רגילות, דלתות הארון מתיישרות לקו אחד במראה נקי ומדויק. פתיחת הארון נעשית על ידי מנגנון ייחודי, פשוט לתפעול, באמצעות ידית נסתרת בצד הדלת. הגלגלים ומסילות הארון מייצרים תנועה רכה ושקטה והכל ביחד יוצר ארון מיוחד ועמיד לאורך שנים. חלוקת פנים הארון מתבצעת בהתאמה אישית לצרכי הלקוח וכוללת אפשרות לשילוב אביזרי אחסון ייחודיים, תוספת תאורת לד פנימית ואפילו אפשרות לטלוויזיה מובנית בדלת הארון.

עוד ארון עם דלתות רחף, המשלב סוגי חומרים שונים כגון זכוכיות (מט ומבריק), משרביות, לוחות בגוונים שונים וכמובן דקטון ולוקובונד, כמו לדוגמא ארון הרחף דגם M2 מבית ריביירה, שניתן להוסיף לו גם מסכי טלוויזיה בגדלים שונים, פתרון שמוצע לדלתות גדולות במיוחד הוא מנגנון ייחודי במסילות מוסתרות שמאפשרים תזוזה קלה ושקטה.

שילוב חומרים ומראה מודרני

רשת הרהיטים LIVING ROOM מציגה מחלקה שלמה של ארונות הזזה, המעניקים פתרונות ללקוחות המעוניינים בפריטי ריהוט עכשוויים, שמשלבים מענה פונקציונאלי לצרכים מיידיים יחד עם קו עיצובי עכשווי, רצוי כזה שמשתלב בעיצוב הכללי של חלל המגורים.

הרשת מבטיחה היצע גדול של ארונות לדוגמא: ארון מעוצב בעל 2 דלתות מרחפות הנעות על מסילה מוסתרת ובעל יכולת אחסון גבוהה, מצויד במדפים איכותיים, מוטות לתלייה ואפשרות לדלת חיצונית בתוספת מראה, או דגם נוסף של ארון מרחף בעל 3 דלתות משולבות בזכוכית אטומה המעניקה מראה נקי בשילוב עץ, זכוכית שחורה ומתכת בסגנון ניו-יורקי ועוד. מגוון חומרים וטקסטורת מוצע ללקוח להזמנה בהתאמה אישית.

ארון הזזה בשילוב חומרים, עץ וזכוכית, living room. סטודיו living room,
ארון הזזה בשילוב עץ וזכוכית, living room/סטודיו living room

ניצול מקסימלי של שטח האחסון

אגם ארונות, שגם איתם בדקנו את החידושים, החומרים והטכנולוגיות, מאפשרת גם היא פתרונות אחסון מקסימליים בארונות הזזה, חדרי ארונות וסגירת נישות ומבטיחה הקפדה על שימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר, מפרזול דרך האבזור, פלטות העץ, הזכוכיות ועוד.

החברה מתאפיינת בעבודות נגרות מורכבות בהתאמה אישית מציעוה תמהיל מוצרים מגוון, הכולל את הפתרונות החדישים בעולם ארונות ההזזה ובהם ארונות עם מסך טלוויזיה מובנה בדלת, ארונות בעלי מנגנון מרחף לדלתות ומגוון נוסף לבחירה בהתאמה אישית.

מהקולקצייה של אגם ארונות ליקטנו ארון רחף שדלתותיו נתלות על מסילה עליונה בלבד ללא מסילת בסיס למראה נקי ומודרני ללא צורך במסגרת וחדרי ארונות בעלי קו עיצובי חדשני עם ניצול מקסימלי של כל שטח בחדר ושילוב מתקן נשלף למכנסיים, מתקן לעניבות וחגורות, קרש גיהוץ מתקפל אינטגרלי, מתקני נעליים מגוונים, מתקן להורדת התלייה ועוד.

טיפים לתכנון ארון בגדים

  • חשבו מראש את השטח הנדרש לתלייה בארון, בחדרי ילדים, לנוכח שטחם הקטן של החדרים הסטנדרטיים, מומלץ לתכנן ארונות בעומק 30 ס"מ, מה שמעניק תחושת מרחב לחדר ואת הבגדים לתלייה לרכז בארון אחד לשימוש משותף של בני הבית, שאותו אף מומלץ למקם מחוץ לחדרי השינה.
  • הוסיפו מדפים נשלפים לחלק התחתון של הארון: כך ניתן יהיה לשלוף בקלות את הפריטים המאוחסנים.
  • מקמו את המגירות בגובה נוח לשימוש, מומלץ עד 120 ס"מ כדי לראות מה חבוי בה.

טיפים לתכנון חדר ארונות

  • בדקו וחשבו אם אתם באמת זקוקים לחדר ארונות נפרד. אפשר בקלות לשלב ארון בגדים גדול ונוח וליהנות מיתר חלל החדר לפעילויות שונות של הבית.
  • בתכנון חדר הארונות חשוב להתייחס לפינות שמציבות אתגרים ברמה של תכנון וניצול החלל, מומלץ למקם בהן את אזור התליה ובכך לאפשר ניצול מקום מקסימלי. שפע המתקנים ואביזרי הפרזול הקיימים בשוק יכולים לבלבל אותנו. חשבו היטב עד כמה תשתמשו בהם ואל תתפתו לקנות כל חידוש שמוצע לכם.
  • לא חייבים לבחור בעומק ארונות סטנדרטי של 60 ס"מ. עומק כזה מומלץ לאזור תליית הבגדים בלבד. במקרה של חדר ארונות פתוח, אפשר גם להסתפק ב-50 ס"מ. לבגדים מקופלים בלבד ניתן להסתפק גם בארון בעומק של 30 ס"מ.

טיפים באדיבות: יולי דורף y-designe, מעצבת פנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully