וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרדן נדל"ן: ההכנסות השנתיות צמחו ב-27 אחוז

עודכן לאחרונה: 18.3.2021 / 8:52

חברת קרדן נדל"ן מסכמת את שנת 2020 עם גידול במכירות, צמיחה דו-ספרתית בהכנסות, שיפור ברווחיות הגולמית ועלייה ברווחים: ההכנסות עלו ל-475 מיליון שקל

עמוס דבוש. יחצ,
עמוס דאבוש, מנכ"ל קרדן נדל"ן/יחצ

חברת קרדן נדל"ן יזום ופיתוח בע"מ, בשליטת קרדן ישראל, ובניהולו של עמוס דאבוש, דיווחה הבוקר על תוצאותיה הכספיות לשנת 2020, המלמדות על גידול בהיקף המכירות, צמיחה דו-ספרתית בהכנסות, שיפור ברווחיות ועלייה חדה ברווחים.

ההכנסות ברבעון הרביעי של שנת 2020 צמחו בכ-42% לכ-127 מיליון שקל, בהשוואה לכ-89 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנת 2019. הצמיחה בהכנסות נבעה בעיקר מעלייה חדה בהכנסות ממכירת דירות שהושפעו מעלייה בכמות יחידות הדיור שנמכרו במהלך הרבעון הרביעי של 2020, לצד התקדמות בקצב ביצוע הפרויקטים. ההכנסות בשנת 2020 צמחו בכ-27% לכ-475 מיליון שקל, בהשוואה לכ-373 מיליון שקל בשנת 2019. הצמיחה בהכנסות מיוחסת בעיקר לגידול בהכנסות במגזר המגורים בעקבות העלייה בכמות יחידות הדיור שנמכרו במהלך שנת 2020 והתקדמות קצב ביצוע הפרויקטים, ולצד זאת לגידול בהכנסות במגזר ביצוע עבודות בניה באמצעות חברת הבת אל-הר.

הרווח הגולמי ברבעון הרביעי של שנת 2020 גדל בצורה משמעותית לכ-33 מיליון שקל, בהשוואה לכ-16 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנת 2019. העלייה החדה ברווח הגולמי נבעה מהצמיחה האמורה בהכנסות ממכירת דירות, וכן משיפור משמעותי ברווחיות במגזר ביצוע עבודות בניה באמצעות חברת אל-הר.

בשורה התחתונה, החברה מסכמת את הרבעון הרביעי של שנת 2020 עם עלייה של כ-63% ברווח הנקי המיוחס לבעלי המניות לכ-10.2 מיליון שקל, בהשוואה לרווח נקי של כ-6.3 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנת 2019. העלייה ברווח הנקי נבעה מהגידול האמור בהיקף הפעילות במגזר המגורים, ומהשיפור ברווחיות הגולמית.

"ממשיכים בתכנית האסטרטגית להגדלת היקפי הפעילות של החברה"

עמוס דאבוש, מנכ"ל קרדן נדל"ן: "אנו מסכמים את שנת 2020 עם צמיחה חדה בהכנסות הודות לגידול בהיקף מכירת דירות, לצד הגידול בהיקפי הפעילות בתחום עבודות הבניה באמצעות חברת אל הר. ברבעונים השלישי והרביעי של שנת 2020 נרשמה עלייה עקבית בכמות הדירות שמכרה החברה והמגמה ממשיכה גם אל תוך הרבעון הראשון של שנת 2021 - כאשר מאז תחילת השנה ועד היום הכפלנו את היקף הדירות שנמכרו ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. לצד הגידול בהיקף המכירות, נרשמת עלייה במחירי הדירות במספר פרויקטים ולהערכתנו מגמה זו תמשך גם בעתיד, כתוצאה מהפער המתמשך בין ההיצע לביקוש לדירות ובמיוחד נוכח הירידה בהתחלות בניה בשנה האחרונה. בימים אלה אנו ממשיכים בתכנון פרויקטים בהיקף של אלפי יחידות דיור שייכנסו לביצוע במהלך 3 השנים הקרובות, לצד קידום פרויקטים רבים בהיקפים של אלפי יחידות דיור נוספות במסגרת התחדשות עירונית.

"בתוך כך, בחודש פברואר השנה רכשה החברה את הקרקע במתחם "פרדס שניר" בדרום ת"א במטרה לקדם במתחם תכנית שבסופה יוקמו מאות יחידות דיור ושטחי תעסוקה ומסחר. אנו ממשיכים בתכנית האסטרטגית להגדלת היקפי הפעילות של החברה בישראל, בדרך של רכישת קרקעות להקמת מבני מגורים, עסקאות קומבינציה ופיתוח משמעותי של פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully