וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה מרי, המנכ"ל המייסד של נספרסו ישראל, ימונה לתפקיד יו"ר החברה

עודכן לאחרונה: 18.3.2021 / 10:03

יעסוק בתפקידו החדש בפיתוח חדשנות והזדמנויות עסקיות אסטרטגיות עבור השוק הגלובלי והישראלי: "אני מודה על האמון הגדול שנותנת בי נספרסו העולמית ונרגש מההזדמנות החדשה לבחון כיווני התפתחות חדשים ויוזמות"

משה מרי. שלומי יוסף,
משה מרי/שלומי יוסף

לאחר 13 שנים בתפקיד מנכ"ל נספרסו ישראל, מודיעה חברת נספרסו על מינויו של משה מרי, לתפקיד יו"ר החברה. מרי, מי שהקים את הפעילות של החברה העולמית בישראל ומיצב את נספרסו כמותג הקפה המוביל בשוק, יעסוק מעתה בתפקידו החדש בפיתוח הזדמנויות אסטרטגיות חדשות לשוק הגלובלי והישראלי ויצירת יוזמות חדשות.

משה מרי נחשב למנכ"ל פורץ דרך שהצליח לייצר חוויית שירות ייחודית בנוף תוך מינוף משמעותי של תרבות הקפה בישראל. במסגרת כהונתו כמנכ"ל היה אחראי על יצירת תשתית לפעילות מקומית והעלאת מודעות למותג, הקמת מערך הלוגיסטיקה, מאוחר יותר אף הקים חטיבה עסקית המציעה קפה למלונות, מסעדות ובתי עסק. בשנתיים האחרונות התמקד ביצירת מנוע צמיחה חדש לחברה דרך השקת מערכת ורטו. בעברו שימש כמנכ"ל חברת British American Tobacco, מתגורר בהוד השרון עם אשתו טלי ושני ילדיו, עמית ונועה.

את מקומו בתפקיד תמלא החל ממאי, סוניה נסטאזה ששימשה עד כה כמנכ"לית נספרסו רומניה. נסטאזה היתה זאת שהשיקה את פעילות נספרסו ברומניה ב 2015, והובילה שם צמיחה משמעותית של המותג בשוק. היא בעלת ניסיון עשיר של למעלה מ -15 שנים בניהול כללי, תפעולי וייעוץ עסקי.

משה מרי: "אני מודה על האמון הגדול שנותנת בי נספרסו העולמית ונרגש מההזדמנות החדשה לבחון כיווני התפתחות חדשים ויוזמות לחברה הגלובלית בתפקידי החדש. תרבות הקפה בישראל מתפתחת כל הזמן ונמשיך לפעול כדי לשמור על מקומה של חברת נספרסו כחוד החנית. מאחל בהצלחה למחליפתי סוניה, ובטוח שעם יכולותיה וכשרונותיה המוכחים תצליח להוביל את החברה להמשך שגשוג וצמיחה".

  • עוד באותו נושא:
  • נספרסו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully