וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תתכוננו לישון טוב: יום השינה העולמי יצוין מחר, 19.3

עודכן לאחרונה: 19.3.2021 / 16:00

ארגון השינה העולמי, WSS, יציין מחר, 19.3, את יום השינה העולמי השנתי, תחת המסר: 'שינה בשעות קבועות לעתיד בריא יותר"

ארגון השינה העולמי The World Sleep Society (WSS)) מציין את יום השינה העולמי השנתי ה- 14, ביום שישי ה-19 במרץ, תחת המסר המרכזי: 'שינה קבועה (שינה בשעות קבועות), עתיד בריא יותר".
ביום השינה העולמי נקראים אנשי המקצוע בתחום השינה לקידום המודעות סביב חשיבות השינה להשגת איכות חיים אופטימלית ושיפור הבריאות הגלובלית.

נציג ארגון השינה העולמי בישראל הוא אבי ברססט, מנכ"ל הולנדיה, שהשיק לאחרונה את ספרו הרביעי: "ילדים, עכשיו לישון!", המעניק להורים לילדים כלים להקניית הרגלי שינה נכונים לכל בני המשפחה.

אבי ברססט מקדם את ההסברה לחשיבות איכות השינה. רפי דלויה,
אבי ברססט, מנכל הולנדיה, מסביר על איכות השינה/רפי דלויה

"בנציגות ארגון השינה העולמי, אנו פועלים לאורך כל השנה ליצירת מודעות לחשיבות איכות השינה בקרב אוכלוסיות שונות ברחבי הארץ. השנה, בסמוך ליום השינה העולמי, אני משיק את הספר "ילדים, עכשיו לישון" שמעניק להורים כלים נכונים להקניית הרגלי שינה בריאים לכל בני המשפחה. כידוע בעיית השינה הפכה למגיפה שגובה מחיר כבד ממשפחות רבות גם בישראל. הורים שמתהלכים עם שקיות שחורות מתחת לעיניים וילדים שחיים בחסך שינה מתמשך הם תוצר של עידן תובעני. הפכנו לחברה שעושה את כל הטעויות האפשריות: מקדשת את העבודה, מכורה לכל סוגי המסכים, חיה בסטרס אינסופי ובעיקר ישנה מעט מידי. כשהשינה נכשלת, הבריאות נפגעת, איכות החיים נפגמת, האיזון האנרגטי מתערער, התגובות הופכות איטיות יותר, הרעב מתעורר, הכעסים מתעצמים, העייפות עולה על גדותיה והכל נראה קשה, מסובך, מתסכל וחסר תקווה".

"ילדים עכשיו לישון", הסברה על איכות השינה. רפי דלויה,
לומדים על איכות השינה מספרו של ברססט "ילדים, עכשיו לישון!"/רפי דלויה

"ממחקר שנערך לאחרונה עולה כי אנחנו חברה הסובלת מהפרעות שינה ומעייפות תמידית"

  • 56.7% מהאוכלוסיה מצהירים שהם עייפים עד עייפים מאוד במהלך היום.
  • 56% מההורים בישראל ישנים עד 6 שעות בממוצע בעוד ההמלצה של ארגון השינה העולמית היא שינה של עד 8 שעות בממוצע למבוגרים מעל גיל 18.
  • 43% מהילדים ישנים בין 7-8 שעות, כשילדים בגילאי 6-13 צריכים לישון בין 9-11 שעות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully