וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמאס לך לרצות את כולם? את פשוט חייבת לראות את זה

בשיתוף אליזבט פירסון

עודכן לאחרונה: 19.4.2021 / 9:52

ארבע נשים חזקות וחכמות, שמנהלות את הביזנס שלהן ביד רמה, הגיעו לאולפן כדי להסביר לירדן ויזל ולכולנו איך עושים זאת נכון: למה התדמית חשובה, איך בונים קהל וכמובן, מה אפשר לעשות כדי להתגבר על השנה האחרונה והמורכבת? פאנל שחובה לראות

בווידיאו: ארבע בעלות עסקים קטנים ומצליחים בפאנל נשי עוצמתי/אולפן וואלה! NEWS

השנה האחרונה לא הייתה פשוטה לאף אחד ואחת, בטח ובטח שלא לבעלות העסקים הקטנים. אלא שמסתבר שלא חסרות בישראל נשים חזקות וחכמות, שיכולות להוביל את העסק שלהן בהצלחה רבה גם בתקופה מאתגרת. ארבע מהן הגיעו לאולפן כדי להסביר איך עושים את זה נכון: אליזבט פירסון, מאיה נוטקוביץ, אפרת אילן והדס ספרים.

אליזבט, את מאסטרית להצלחה עסקית. מה זה אומר בעינייך להיות פמיניסטית ב-2021?

"לא רק השנה, אלא גם עשור אחורה, זה להיות אישה ולהיות כל מה שאת רוצה להיות, עם הדברים הטובים והפחות טובים. לאפשר לעצמך להגשים את החלומות, וזה ממש לא פשוט. מרגילים אותנו הנשים, מילדות, שאנחנו צריכות לרצות ולדאוג שלכולן נוח, אבל אין צורך להיות רק כאלו. אנחנו צריכות לפרוץ דרך בתחומים שלנו ולדעת במה אנחנו טובות ולאן אנחנו רוצות ללכת. מהמקום הזה הפמיניזם מתפתח".

מה אישה צריכה לעשות כדי להוביל בהצלחה עסק, ועוד בתקופה כזו מורכבת?

"בכל תקופה יש דברים טובים ומאתגרים. מהתקופה הזו אפשר לקחת דברים חיוביים כמו המעבר לאונליין שמאפשר להגיע להמון לקוחות חדשים. אפשר לנצל את זה ולהוביל עסק כמו שאי אפשר היה בעבר. לא לימדו אותנו איך לנהל עסק, וכדי לעשות את זה בהצלחה, אנחנו חייבות ללמוד ולקבל את הכישורים. הידע קיים, רק צריך לבוא ולקחת אותו".

אליזבט פירסון. רמי זנדר,
אליזבט פירסון/רמי זנדר

מאיה, את עוזרת לעסקים לעבוד על התדמית שלהם. למה זה כל כך חשוב?

"כי אני רוצה שמשהו יגרום לי להתעניין. זו הרמה הראשונה של תדמית עסקית מדויקת - במקום להיות ולהראות כמו כולם, להיות אחרת. ברמה הבאה, אנחנו רוצים לתפוס את תשומת הלב הנכונה, בהתאם לאישיות. הקורונה הכריחה אותנו לעבור לדיגיטל והדבר היחיד שיעצור אותנו כשאנחנו עוברים על הפיד זה משהו מעניין במיוחד. לכן, תשומת הלב צריכה להיות מדויקת ולגרום לנו לשים לב".

אילו טעויות בעלות עסקים עושות?

"הן מתייחסות לתדמית כמו משהו שנחמד שיהיה, ולא משהו שחייבים שיהיה. טעות נוספת זה הגנריות, חשוב שתהיה ייחודיות של האישיות והדמות".

אפרת, את מגיעה מעולם האמנות. איך הייתה 2020 עבורך עם כל הסגרים והקפאת התעשייה?

"יש לי גלריה בדיזיין סנטר כ-20 שנים ואני בעלת עסק קטן-בינוני שנפגע, כי הקניונים נסגרו ראשונים ונפתחו אחרונים. איך שרדתי? עבדתי על הבידול והייחודיות. זיהיתי כבר לפני 20 שנה שאנשים רוצים להקפיץ את האווירה בבית, אבל הם נכנסים לגלריה, לא יודעים מה הם רוצים, מתבלבלים ויוצאים. אז החלטתי לעבוד הפוך - הלקוחות מביאים את הבית שלהם ואני מייצרת להם את הציור המתאים".

איזה שינויים והתאמות עשית ב-2020?

"במקום ביקור בית, בו אני מגיעה ללקוחות ומתאימה להם את הציורים, עברנו לסיור וירטואלי. חיזקנו את הדיגיטל מאוד, עם אתר מכירות, פייסבוק ועוד. יצרתי קטלוג דיגיטלי ואפשר להישאר בבית ועדיין ליהנות מהתאמה אישית".

הדס, פתחת עסק לחיטוב ופיסול הגוף ממש לפני הקורונה. איך הוא פעל בשנה האחרונה?

"לא רציתי להיות מאמנת כושר 'רגילה', אלא להעביר את הלקוחות מסע של תכנית ליווי מלאה, שכוללת את שלושת האספקטים שצריך כדי להצליח לפסל את הגוף - תזונה מדויקת, אימונים מדויקים ומיינדסט, להאמין בהצלחה. רציתי להגיש את זה כחבילה ושיהיה זמין למקומות שונים בארץ, לא רק מתוך משרד או סטודיו. הקורונה אפשרה לי למצוא צינור להעביר את המסר שלי בצורה יותר יצירתית ולהפיץ את העסק שלי".

איזה טיפ היית נותנת לנשים שמנהלות עסקים?

"להאמין בעצמך. זה יעזור להמציא משהו חדש אם משהו לא עובד, לבנות תדמית, להיעזר בייעוץ עסקי. זה חייב להיות חדור מטרה".

לפנייה לאליזבט פירסון:

טלפון - 052-9402045

באינסטגרם: Elizabeth_peirson

בשיתוף אליזבט פירסון
  • עוד באותו נושא:
  • עסק קטן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully