וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ברגע שהשירות החל לפעול, כל אחד חזר לחיות את חייו"

עודכן לאחרונה: 18.3.2021 / 17:32

ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן התייחס ב"איפה הכסף" ב-103fm למיזם ההיסעים בשבת שחוזר לפעול: "יש כאלה שידם אינם משגת להחזיק רכב פרטי, זה בסך הכל עונה על צורך של אוכלוסיה רחבה, ולא לכל אחד יש כסף למונית"

ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה-הכהן. 11 בנובמבר 2019. משה שי, פלאש 90, פלאש 90
לא לכל אחד יש כסף למוניות. שאמה הכהן/פלאש 90, משה שי, פלאש 90

מערכי ההסעות שמספקים שירות בסופי השבוע חוזרים לערים הגדולות בגוש דן כבר בסוף השבוע הבא. כרמל שאמה הכהן, ראש עיריית רמת גן, סיפר על שובו של השירות 'סבבוס' שפועל ברמת גן, והתייחס גם לתגובתו של הציבור החרדי לעניין: "ברגע שהשירות התחיל לפעול, בכל שבוע שחלף הרעשים נרגעו וכל אחד חי את חייו".

האזינו לריאיון המלא ב-103fm

"יש שני מיזמים בגוש דן, נעים בסופ"ש ואת מיזם הסבבוס שזה המיזם הרמת גני שאלו קווים שעובדים בשיתוף פעולה", אמר שאמה הכהן, "זה כל כך מוצלח ומבוקש, ועשה כל כך טוב. החרדים לא אוהבים את זה בכלל, היה על זה הרבה רעש והרבה לא נעים, ברגע שהשירות התחיל לפעול, בכל שבוע שחלף הרעשים נרגעו וכל אחד חי את חייו. הרעש היה בעיקר מפחדים לא רציונליים שזה ישנה את אופי העיר. בר"ג נעים אלפי רכבים בסופ"ש בכל מקרה אז עוד כמה עשרות אוטובוסים שנעים הלוך וחזור, זה מה שמשנה את האופי של השבת בעיר כמו רמת גן? לא. יש כאלה שידם אינם משגת להחזיק רכב פרטי, זה בסך הכל עונה על צורך של אוכלוסיה רחבה, ולא לכל אחד יש כסף למונית".

  • עוד באותו נושא:
  • כרמל שאמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully