וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן עזריאלי תרמה 10 מיליון דולר להקמת בניין סימולציה בשיבא

עודכן לאחרונה: 19.3.2021 / 8:49

קרן עזריאלי תרמה והמרכז הרפואי שיבא יקים מרכז סימולציה חדש, שישתרע על שטח של כ-5,000 מ"ר ובנייתו צפויה להסתיים בשנת 2024

בניין סימולציה רפואית חדש בלבו של המרכז הרפואי שיבא בתל השומר, יוצא לדרך הודות לתרומה מקרן עזריאלי. בנייתו של המרכז החדש צפויה להסתיים בשנת 2024 והוא ישתרע על שטח של כ-5,000 מ"ר, יותר מפי שניים מגודלו של המרכז הנוכחי המתפרס על פני מספר מבנים בבית החולים.

מ.ס.ר הינו מרכז סימולציה ארצי המשרת את כלל העוסקים במקצועות הבריאות. במרכז מתאמנים צוותים בסימולציות קליניות באמצעות סימולטורים מתקדמים וכן בסימולציות תקשורתיות בעזרת שחקנים מקצועיים. האימון נערך בסביבה רפואית מדומה המעצימה את חוויית הלימוד ומאפשרת למידה רפלקטיבית ובטוחה באמצעות תחקור מבוסס וידאו ומתן משוב בונה למתאמנים זאת, כמובן, ללא סיכון למטופלים.

מרכז מ.ס.ר מונה צוות של 60 עובדות ועובדים המתמחים בהוראה והערכה מבוססי סימולציה. מאז פתיחתו התאמנו ונבחנו בו יותר מ-250 אלף אנשי מקצועות הבריאות במגוון פרויקטים בתחומי רפואה צבאית, טראומה, ילדים, נשים, פסיכיאטריה, כירורגיה, החייאה, רגישות תרבותית, שיפור חווית מטפל ומטופל, עבודת צוות במצבי חירום ועוד.

הדמיית מגדל מ.ס.ר עזריאלי. יח"צ,
תמונת הדמיה למ.ס.ר עזריאלי/יח"צ

אימון בטכנולוגיות רפואה-מרחוק

במרכז החדש יורחבו מתחמי האימון וההכשרות המקדמים למידה מעשית וחדשנית. המרכז החדש יכלול: קומה ייעודית לבחינות הסמכה ורישוי, מרחב ייעודי המדמה אשפוז בסביבה ביתית לצורך אימון צוותי רפואת בית ובחינה של טכנולוגיות בעולם הרפואה מרחוק (טלה רפואה). בבניין החדש יוקם גם מרכז בינלאומי להכשרות מבוססות סימולציה בכירורגיה ככלל ובכירורגיה חדשנית ורובוטית בפרט, זאת לצד מערך מחקר ופיתוח לטכנולוגיות המחר שיעבוד בשיתוף עם מרכז החדשנות של שיבא (ARC) אשר ישרת חברות הזנק וחברות גלובליות בתהליכי הפיתוח והיישום של רפואת העתיד.

נוגע לחיי אזרחים רבים

דנה עזריאלי, קרן עזריאלי: "באמצעות טכנולוגיות מתקדמות שהמרכז יעמיד לרשות הסטודנטים, הם יוכלו לתרגם את מה שלמדו בספרי הלימוד לטיפול ממשי בחולים, וזאת מבלי לחשוש מביצוע טעויות. הדמיית מצבים רפואיים ותרחישים שונים, והתנסות בהם בדרך הכי קרובה לאופן שבו הם עלולים להתקיים במציאות, יכולה לתרום באופן משמעותי מאוד לרופאות ולרופאים העתידיים ולמצוינות בתחום. באופן זה, תחושת הלמידה מועצמת, ומנגד הפחד מכישלון מצטמצם".

עוד מתארת עזריאלי: "מרכז הסימולציה החדש עתיד להפוך למרכז לאומי שישרת את כל העוסקים בתחום הרפואה, מצפון ועד דרום, ולכן הוא נוגע לחייהם של כל כך הרבה אזרחים מכל קשת החברה הישראלית. אני אסירת תודה על הזכות לקחת חלק בהקמתו של מרכז כה חיוני ומתקדם, שנוגע בערכים החשובים לנו: חינוך, בריאות ורצון לאפשר טיפול מיטבי לכל אזרחי ישראל".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מימין: פרופסור יצחק קרייס, דנה עזריאלי ופרופסור אמתי זיו. יח"צ,
מימין: פרופסור יצחק קרייס, דנה עזריאלי ופרופסור אמתי זיו/יח"צ

שנה שלישית ברציפות ברשימת עשרת בתי החולים המובילים בעולם

פרופ' אמתי זיו, מייסד ומנהל מ.ס.ר-עזריאלי ומנהל בית החולים השיקומי המשולב במרכז הרפואי שיבא: "המרכז הארצי לסימולציה רפואית, מהווה אבן שואבת לעוסקים בהכשרת צוותי מקצועות הבריאות בישראל וימשיך לשמש כמודל לחיקוי לארגונים בעולם. המרכז החדש ייתן מענה לדרישה הגוברת ברמה הלאומית והגלובלית להרחבת השימוש בסימולציה ככלי משלים בעולם החינוך הרפואי. מ.ס.ר-עזריאלי גאה לתרום למעמדו המוביל של המרכז הרפואי שיבא בעול ולמקומו שנה שלישית ברציפות ברשימת עשרת בתי החולים המובילים בעולם (TOP 10 HOSPITALS)".

פרופ' יצחק קרייס, מנהל המרכז הרפואי שיבא: "בניין מ.ס.ר-עזריאלי החדש יהיה מעמודי התווך המרכזיים של עיר הבריאות של ישראל. הוא יהיה המילה האחרונה בעולם הסימולציה הרפואית. הבניין ייבנה בטכנולוגיה ירוקה תוך שמירה על הסביבה. בנייתו של מ.ס.ר-עזריאלי היא הודות למשפחת עזריאלי אשר מלווה את שיבא מזה שנים רבות, יחד נעשה דברים גדולים ונשנה את עולם הבריאות".

תרומה מצטברת של 400 מיליון שקלים מקרן עזריאלי למוסדות רפואיים בישראל

טקס הנחת אבן הפינה נערך בנוכחותם של דנה עזריאלי, יו"ר קבוצת עזריאלי וקרן עזריאלי ישראל, פרופ' יצחק קרייס- מנהל המרכז הרפואי שיבא, חברי הנהלה בכירים אחרים במרכז הרפואי שיבא ותורמים נוספים, כמו גם בנוכחותם הווירטואלית, באמצעות זום, של ד"ר נעמי עזריאלי, יו"ר ומנכ"ל קרן עזריאלי בקנדה, מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' חזי לוי, חברי הדירקטוריון של קרן עזריאלי ועוד.

קרן עזריאלי עוסקת מזה שנים במתן תמיכה רחבה ומשמעותית למגזר הבריאות והחינוך, הן בישראל והן בקנדה. לאורך השנים תרמה הקרן לבית החולים שיבא סכום מצטבר של מעל 75 מיליון שקל, בין היתר עבור הקמת בניין מרכז הלב והשבץ המוחי.

תרומת קרן עזריאלי למוסדות רפואיים בישראל מסתכמת ביותר מ-400 מיליון שקל על פני העשור האחרון. תמיכה משמעותית זו היא ביטוי להערכה שרוחשת קרן עזריאלי לרמתה הגבוהה של מערכת הבריאות בישראל וחזונה להמשיך ולהעצים אותה למען מתן שירות רפואי מצוין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully