וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המייסדים הישראלים גייסו 230 מיליון דולר. שווי החברה: 1.4 מיליארד דולר

עודכן לאחרונה: 19.3.2021 / 8:38

מסודרים, גרסת הסחר המקוון: יוטפו (yotpo) השלימה סבב גיוס בהיקף של 230 מיליון דולר עבור פלטפורמת שיווק שפיתחה לאתרי eCommerce. המייסדים מציגים רף הכנסות שנתי מעל 100 מיליון דולר. שווי החברה: 1.4 מיליארד דולר

יוטפו הודיעה על השלמת סבב גיוס בסך 230 מיליון דולר, זהו סבב ההשקעות הגבוה ביותר של יוטפו עד כה, בהובלת קרנות בסמר וטייגר גלובל. סך גיוסי ההון של החברה עד כה עומדים על היקף של כ- 406 מיליון דולר.

סבב השקעה זה מציב את שווי השוק של יוטפו על 1.4 מיליארד דולר, בחלקו הודות לביצועיה החיוביים של החברה וצמיחתה העקבית. החברה סיימה את 2020 עם הכנסות של 100 מיליון דולר והציגה גידול בכל הפרמטרים.

יוטפו פיתחה פלטפורמת שיווק חדשנית המיועדת למסחר מקוון, המבוססת על תוכן גולשים וצרכנים. הפלטפורמה מספקת למותגים יכולות לבלוט ולשמר את לקוחותיהם בעולם ה eCommerce (החנויות המקוונות) התחרותי. פלטפורמה זו כוללת פתרונות שיווק למותגים השונים, הכוללים ביקורות גולשים, מועדוני לקוחות, חבר מביא חבר, ושיווק באמצעות SMS אשר מייצרים יחד יחס המרה גבוה.

יוטפו משרתת כיום יותר מ-30,000 לקוחות ומותגים בינלאומיים כמו: מאיקאה, פטגוניה, סטיב מאדן ורבים אחרים בעולם, וכמובן גם מותגים כחול לבן, ביניהם: סופר-פארם, סודה סטרים, Maelys‎ ועוד.

מדורגת ברשימת Forbes Cloud 100

יוטפו משתפת פעולה עם למעלה מ-500 סוכנויות, פלטפורמות וטכנולוגיות (Facebook, Google, Instagram), העומדות מאחורי תפעול החנויות המקוונות. החברה מדווחת כי תמשיך להשקיע בחיזוק שיתופי פעולה עם שותפים אסטרטגיים, וכן בהרחבת האינטגרציות הטכנולוגיות שלה עם מגוון מוצרים ופלטפורמות משלימות.

עם ההון החדש שגייסה, יוטפו מתכננת להכפיל את צוותי המוצר והפיתוח בארץ ובעולם ולהאיץ את פיתוח הפלטפורמה השיווקית שלה. יוטפו מדורגת ברשימת Forbes Cloud 100 ומחזיקה משרדים בניו יורק, לונדון, תל אביב, יקנעם, וסופיה, בהם מועסקים למעלה מ- 500 עובדים. כעת, עתידה החברה לגייס כ-240 עובדים בארץ ובעולם, מתוכם 120 בישראל.

תומר תגרין, מייסד ושותף ביוטפו. מור שני,
תומר תגרין, מייסד ושותף ביוטפו/מור שני

שחרור הפלטפורמה הסינרגטית קרוב מתמיד

תומר תגרין, מנכ"ל ומייסד שותף ביוטפו מסר: "בעקבות מגפת הקורונה, כל המותגים, גדולים וקטנים כאחד מתחרים בזירת ה- eCommerce. השיווק ללקוחות צפוי להפוך ליקר ומורכב יותר, ובאותה העת, לפחות יעיל. צוותי הסחר המקוון מתקשים כיום בניהול מגוון פתרונות שיווק נקודתיים, ובמקביל בחשיבה על דרכים יצירתיות לבלוט במרחב התחרותי והרועש של ימינו. הפתרונות הללו, הכוללים עבודה עם נתוני לקוחות פרטניים, מאלצים את המשווקים לעבוד קשה יותר ובחוסר יעילות והתוצאה מביאה לכך שחוויית הקנייה נותרה מאחור והלקוחות נוטשים למותגים אחרים".

בנוסף, השינויים הרבים החלים בעולם השיווק הדיגיטלי, דוגמת מדיניות Cookies והעובדה שפייסבוק אוספת ומשתפת נתוני משתמשים, יהוו אתגר לבעלי העסקים, שיוביל אותם לקרב על תקציב השיווק. שילוב המוצרים שלנו ואיחוד נתוני הלקוחות בפלטפורמה אחת, מאפשרים למותגים להכיר את לקוחותיהם לעומק, ולהעניק להם חוויה אמיתית ושירות איכותי, המוביל לתשואה גבוהה יותר על ההשקעה בשיווק. הודות לתמיכה המדהימה שקיבלנו מהמשקיעים והמסירות של הצוות של יוטפו, השחרור של הפלטפורמה הסינרגטית ומרובת המוצרים שלנו קרוב מתמיד."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
עמרי כהן, מייסד ושותף ביוטפו. מור שני,
עמרי כהן, מייסד ושותף ביוטפו/מור שני

פותרים בעיות לעסקי eCommerce שננטשו

"מזה למעלה מעשור אנו מתמקדים בפתרון בעיות לעסקי eCommerce" אמר עומרי כהן מייסד ושותף ביוטפו. "אנו עוזרים לעסק עם בעיית נטישת לקוחות. ללקוחות שנטשו את עגלת הקנייה נרצה לפנות בדרך מסוימת עם ביקורות חיוביות על המוצרים שנטשו, והודעות טקסט ממוקדות במוצרים הרלוונטיים אליהם. להבדיל, ללקוחות נאמנים שלא רכשו תקופה ארוכה, או השאירו ביקורת עם סנטימנט שלילי, נפנה בדרך שונה לחלוטין, אם זה SMS עם תוכן מותאם או הודעת מייל הכוללת הנחה מותאמת אישית לרכישה שמחזירים אותם לחוויית קנייה במותג".

כהן מוסיף: "ככל שנבין יותר את הלקוח, מיקומו בתהליך הרכישה, והחוויה האישית שלו, כך נוכל לסייע לעסק להשתפר בצורה משמעותית. אנו עדים לתוצאות מרשימות של החזר השקעה מהוצאות השיווק (ROI) לעסקים שלנו. זהו נתון המספק לנו מוטיבציה להמשיך ולשפר את המוצרים והפלטפורמה שלנו".

אדם פישר, שותף בקרן בסמר ומשקיע ותיק ביוטפו: "בשנה האחרונה אנו עדים לצמיחה מרשימה של חברות שמיצבו את עצמן היטב בסחר המקוון ויוטפו היא אחת מהן, זהו התחום שלה והיא שייכת אליו כמו השחקנים הגדולים ביותר בתחום: Shopify, Affirm, או BigCommerce".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully