וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהירות, צבע בריא: כל בית שלישי בישראל ייצבע לקראת החג

עודכן לאחרונה: 20.3.2021 / 18:52

שליש מהישראלים יצבעו את הבית לקראת פסח הקרוב. למעלה משליש מתוכם יבחר בצבע אקולוגי. סקר מקיף של מכון רושינק בדק את הרגלי הישראלים בכל הנוגע לצביעת הבית לקראת החג וחושף: מהו גוון הקירות המועדף על רוב הישראלים

אין עוד חג שלקראתו נעשות כל כך הרבה הכנות בבתים כמו חג הפסח שיחול במוצאי השבת הקרובה. לקראת החג נערך סקר מקיף שבדק את הרגלי הישראלים בכל הנוגע לצביעת ביתם לקראת פסח, חג הניקיון והשיפוצים, וגילה כי יותר משליש מאתנו צבעו או יצבעו השבוע את ביתם לקראת החג, עוד מעלה הסקר כי 70% מהישראלים יצבעו את ביתם בעצמם. עוד נתון מעודד מתוך הסקר: למעלה משליש ישתמשו בצבע אקולוגי לצביעת ביתם.

הסקר החדש שהזמינה חברת "טמבור" לקראת פסח הקרוב באמצעות מכון רושינק, בדק את הרגלי צביעת הבית של הישראלים, אחרי שנה בה שהינו בו לא מעט. הסקר נערך בקרב 801 משיבים, שהם מדגם אקראי ארצי מייצג של יהודים דוברי עברית בגילאי 25-64.

מודעות גבוהה לסביבה ירוקה, למעלה משליש ישראלים יצבעו את הבית בצבע אקולוגי. יח"צ טמבור, מכון רושינק,
מודעות גבוהה לסביבה, למעלה משליש מהישראלים יצבעו בצבע אקולוגי/יח"צ טמבור, מכון רושינק

שיקולים עיקריים לבחירת סוג הצבע

בכל משק בית שלישי בישראל, מתכוונים או כבר החלו לצבוע את הבית לקראת הפסח הקרוב, כאשר למעלה ממחצית אלו שצובעים מעידים כי הם נוהגים לצבוע מידי שנה את הבית לקראת הפסח.
הגוון המועדף לצביעת הבית על הישראלים, לא מאוד מפתיע: לבן.
רוב גדול של הישראלים יבצעו בעצמם את עבודת הצביעה, כאשר האזור הכי נפוץ לצביעה הוא גם חדר האירוח (הסלון).
שלושת השיקולים העיקריים בבחירת צבע לבית: הגוון, העובדה שהוא עשוי רכיבים שאינם מזיקים לבריאות והעמידות שלו לאורך זמן. שליש מהישראלים מעידים: "נשתמש בצבע אקולוגי".

שלושת המרכיבים לבחירת הצבע: הגוון, המרכיבים והעמידות. יח"צ טמבור, מכון רושינק,
שיקולים לבחירת הצבע: גוון, מרכיבים ועמידות/יח"צ טמבור, מכון רושינק

עלייה ברמת המודעות לסביבה

שלום דניאל, סמנכ"ל שיווק פיתוח עסקי בטמבור: "נתוני הסקר מצביעים בבירור כי רמת המודעות של הישראלים בכל הנוגע לסביבה ירוקה ובריאה היא במגמת עלייה, והנושא מהווה שיקול משמעותי אצל הצרכן שבוחר את הצבע שילווה את קירות ביתו לכמה שנים טובות. השנה האחרונה הדגישה עד כמה אנחנו נמצאים בתוך חללים סגורים ומכאן החשיבות לאוויר אותו אנו נושמים בתוך הבית היא גבוהה. צבעים וחומרים אקולוגים המשפרים את איכות האוויר בסביבת המחיה הם ללא ספק הסטנדרט החדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully