וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהן מדבקות לסטוריז באינסטגרם ואיך להשתמש בהן נכון?

עודכן לאחרונה: 19.3.2021 / 10:22

לכבוד הגעת המוזיקה לסטוריז של משתמשים בישראל, הנה 10 רעיונות על איך לנצל את המדבקות לסטוריז באינסטגרם כדי ליצור תוכן מושך יותר בחשבון האינסטגרם העסקי

סטיקרס בסטורי. יחצ,
זמינים בארה"ב שנתיים ועכשיו עשו עלייה. סטיקרים בסטוריז/יחצ

בחודש האחרון התרחשו כמה שינויים בממשק האינסטגרם של המשתמשים בישראל. הראשון והבולט בהם הוא הגעת רילז - התשובה של אינסטגרם לטיקטוק, ופיצ'ר חשוב שעוד אתייחס אליו במאמר נפרד. במקביל אליה הושקה בישראל גם האפשרות להוסיף מוזיקה לסטורי שלכם באמצעות "מדבקה" ייעודית. האפשרות הזאת זמינה בארצות הברית מזה שנתיים, אך מתאפשרת כעת בישראל בעקבות הסכם עם אקום בנושא זכויות היוצרים על השירים.

זאת הזדמנות מצוינת לדבר על שימוש במדבקות לסטוריז בכלל ובייחוד להתעכב על הדרכים בהן אפשר לנצל אותן כדי להצמיח את הפרופיל שלכם ולקדם את העסק. אבל רגע, בואו נבהיר מה הן בעצם אותן "מדבקות" לסטוריז. מדובר למעשה בפיצ'רים קטנים שניתן לצרף או "להדביק" לתמונות וסרטונים שמעלים לאינסטגרם כסטורי בכדי לעודד אינטראקציה עם העוקבים שלכם ועם פרופילים נוספים.

אם אתם כבר מנהלים פרופיל אינסטגרם עסקי, בטח שמתם לב כמה הפעילות בסרטוריז חשובה. זו פלטפורמה שמאפשרת להגיע לחשיפה רחבה ומשמשת כתזכורת לעוקבים שלכם לבקר אצלכם בפרופיל. אבל לא מספיק רק להלעות סטורי, מטרת העל שלנו היא לגרום לצופים להתעכב עליו, בין אם לתת עליו מבט נוסף או לעשות פעולה כלשהי. ה"מדבקות" מאפשרות לנו להפוך את התוכן לאינטראקטיבי יותר וגם להגיע לקהלים חדשים. איך בדיוק להשתמש בהן ומתי כל אחת מתאימה? הכנתי לכם רשימה:

  • תיוג מיקום - כדי להגיע ללקוחות שנמצאים בסביבה שלכם. כשאתם מתייגים את המיקום שלכם, אתם מספרים לעוקבים שלכם איפה אתם נמצאים, שזה מעולה אם יש לכם חנות פיזית. אבל אתם גם "מתייקים" את הסטורי שלכם עם סטוריז אחרים מאותו מקום ועוזרים לאנשים חדשים להגיע לפרופיל שלכם.
  • תיוג חשבונות - כדי ליצור קשרים עם משתמשים אחרים בפלטפורמה. שיתופי פעולה עם חשבונות אחרים חשובים מאוד להצלחה שלכם באינסטגרם. כשאתם מתייגים חשבון אחר, אתם מאשרים לו לשתף את התוכן המתוייג ולהציג אתכם בפני כל העוקבים שלו. אגב, גם שיתוף של פוסט מחשבון אחר לסטורי שלכם הוא דרך מצוינת להתחיל שיחה.
  • האשטג - כדי להגיע לאנשים שמתעניינים באותו נושא. בדיוק כפי שאתם משתמשים בהאשטגים בפוסטים שלכם כדי להגיע לאנשים שמתעניינים בתחומים שאתם עוסקים בהם, כדאי לשלב תיוג בסטוריז. בחרו בהאשטג שאינו נפוץ מדי אך יש בו פעילות ניכרת. והוסיפו אותו במקום נסתר שלא יפריע לתמונה או הסרטון שלכם.
  • שאלות פתוחות - כדי ליצור שיח משמעותי עם העוקבים שלכם. מדבקה מעולה כדי להתחיל שיח פתוח עם העוקבים שלכם. אפשרו לשאול אתכם שאלות ותראו מה עולה. שיתוף התשובות הוא אנונימי, כך שתמיד כדאי לשלב גם שאלות על נושאים שאתם מעוניינים לדון בהם.
  • שאלונים - כדי ללמוד עוד על הקהל שלכם. כבעלי עסקים אנחנו מקבלים המון החלטות על סמך תחושות בטן וניחושים לגבי קהל היעד שלנו. מדוע שלא תפנו בשאלות אל העוקבים ותקיימו שיח אמיתי איתם?
  • גיפים - כדי להפיח חיים בעיצובים שלכם. כשתלחצו על מדבקת הגיפים יפתח תפריט חיפוש שמוביל לאינסוף אנימציות מכל הסוגים שאפשר לשלב בסטורי. מעבר למגוון האפשרויות הגרפיות הטמונות כאן, נצלו את הגיפים כדי להדגיש את ההנעה לפעולה בסטורי שלכם. למשל הוסיפו חצים מהבהים כשאתם רוצים שהמשתמש יחליק מעלה.
  • בחירה בין אופציות - כדי להפעיל את הצופים בסטוריז. תופתעו לגלות כמה אנשים אוהבים לבחור בין שתי אפשרויות. זו אחת הדרכים הבטוחות לגרום לצופה בסטורי להאט את הגלילה ולהתעקב על התוכן שלכם.
  • ספירה לאחור - כדי לקדם אירוע. פיצ'ר קטן וחמוד שכדאי להשתמש בו לקראת כל השקה או אירוע בעסק. הגולש שרואה את המדבקה יכול לבחור להוסיף לעצמו תזכורת לקראת האירוע.
  • מוזיקה - כדי ליצור אווירה ייחודית. כבר הזכרנו את פיצ'ר הוספת המוזיקה לסטורי - דרך מעולה להתבלט ולמשוך את תשומת לבו של הגולל.
  • תיוג מוצרים - כדי לאפשר קנייה ישירה מתוך הסטורי. עסקים שחיברו את קטלוג המוצרים שלהם לאינסטגרם יכולים לתייג מוצרים בפוסטים וגם בסטוריז באמצעות מדבקה ייעודית. כך שכל גולש יוכל לבחור מיד לראות את מחירו של המוצר ולעבור לרכישה בחנות שלכם.

כמו פיצ'רים רבים באינסטגרם, המדבקות באינסטגרם משתנות לעתים קרובות. כדאי לעקוב אחרי תוספות חדשות ולהתנסות בהן כדי להנות מהעדיפות שתמיד מקבלות תוספות חדשות לפלטפורמה.

האתר של טל נברו
Social-lady של טל נברו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully