וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נלחמים על כל קול: הקניונים רוצים אתכם מחר לא פחות מהמפלגות

עודכן לאחרונה: 22.3.2021 / 13:05

רגע אחרי שנממש את הזכות להצביע בבחירות לכנסת ה-24, הקניונים יחכו לנו עם מגוון הטבות ומבצעים, החזר כספי, מתחם צ'יל אאוט, בובות ענק ומופעים אומנותיים, כי אחרי שנגמרת התחרות על הקול, מתחילה התחרות על הכסף שלנו

הקניונים מצהירים כי לאור העלייה בפדיונות במהלך הימים האחרונים, הם מצפים לעלייה נוספת ביום הבחירות שיתקיים מחר (23.3). מספר המבקרים בקניונים ביום שבתון זה, צפוי להיות גדול מהרגיל לעונת החגים, והקניונים נערכים בהתאם, הן מבחינת בטיחותית, והן מבחינת התוכן והמבצעים.

נציגי הקניונים מבינים כי התחרות על "קול" הלקוחות היא גדולה ומציעים, לצד ההטבות, גם חוויות משפחתיות:

מתחם צ'יל אאוט בעיר הימים של נתניה

ניצן אריאל מנכ"ל קניון עיר ימים: "על מנת לחזק את מסעדות הקניון שעדיין עובדות במתכונת T.A. החלטנו למנף את המיקום האטרקטיבי של הקניון בסמוך לים עם שטחים ירוקים רבים ולהקים מתחם צ'יל אאוט גדול עם פינות ישיבה הכוללות מחצלות, פופים, כריות, שולחנות והרבה מוזיקה טובה באוויר הפתוח דבר שאנו מאמינים שיעודד את ההזמנות מהמסעדות ביום הבחירות. משפחות יכולות ליהנות מפיקניק באווירה הכי נוחה שיש גם מבלי להביא כלום מהבית",

בילוי מנצח: מתחם סתלבט מאובזר עם בריזה מהים ומוזיקה
ביום הבחירות יפתח בקניון עיר ימים מתחם סתלבט ברחבת הפארק הצמודה לקניון עם מחצלות, פופים, כריות, שולחנות ומוזיקה ביום הבחירות הקרוב קניון עיר ימים מסדר לכם בילוי מבלי שתצטרכו לסחוב אתכם כלום מהבית ומזמין אתכם לבילוי בחוץ עם הילדים והמשפחה - הכיסאות, הפופים הכריות והמוזיקה, כל מה שנותר לכם הוא ליהנות מהאווירה הרגועה ולנשום בריזת ים.
מתי : 23 למרץ שעות:10:00-18:00 כמה: כניסה חופשית קניון עיר ימים נתניה

מארחים את עומר אדם ונטע ברזילי - ברעננה

קניון רננים ברעננה מציג: במהלך יום הבחירות יסתובבו ברחבי הקניון בובות ענק של הכוכבים עומר אדם, נטע ברזילי ויובל המבולבל ויעשו שמח למבקרים ואף יאפשרו להצטלם עימם.

בנוסף, על כל קנייה ב-399 שקל יזכו הקונים מגוון מתנות שוות מחנויות הקניון. בין המתנות: מארז מגבות כותנה של ורדינון, סט רביעיית סכיני גבינות של מעדניית באשר, יין אדום מדרך היין, סט כוסות לשתייה קרה מנעמן, ערכת טיפוח ורחצה מבית לוקסיטן, מארז פרלינים עם הקדשה לחג של שקולד, פלטת איפור של WOW, בלוק עץ עם תמונת הילדים ועוד.

הכוכבים חוגגים אתכם ביום הבחירות בקניון רננים. עופרה,
בובות של עומר אדם ונטע ברזילי, חוגגים את יום הבחירות בקניון רננים/עופרה

שבעת הכוכבים של הרצליה

אורי אבל מנכ"ל קניון שבעת הכוכבים: "אנו מאמינים שהקרבה לפסח, יחד עם החזרה לשגרה והנתונים המעודדים על התאוששות המשק יביאו למצב של 'גם וגם': גם יום בחירות וגם היערכות לקראת חג הפסח, דבר שיוביל לגידול משמעותי במספר מבקרי הקניון ביום הבחירות ביחס לסבבים הקודמים. לאור זאת אנו ערוכים עם תגבור הצוותים על מנת לשמור על ההנחיות גם ביום הבחירות, והרחבנו את מבצע החג הייחודי שלנו גם ליום הבחירות ונעניק שובר על סך 75 שקל התקף בכל חנויות הקניון על כל קניה בסך 500 שקל".

גם בירושלים נערכים: קניון הדר בירושלים מציע: עד 50% הנחה על קולקציה חדשה במגוון חנויות הקניון: חנויות אופנה, הנעלה, תכשיטים, קוסמטיקה ועוד.

אורי אבל, מנכ"ל קניון שבעת הכוכבים. ליאת מנדל,
אורי אבל, מנכ"ל קניון שבעת הכוכבים/ליאת מנדל

גינוי נוי במרכז הקניון

קניון עופר רמת אביב פתח לקהל הרחב מתחם טבע: גינת נוי קסומה במרכז הקניון באווירת "פיקניק" הכולל פינות ישיבה, שולחנות פיקניק ערוכים, פרחים טבעיים וצמחייה טבעית בשלל צבעים ומינים וכלים של מיטב חנויות כלי הבית שבקניון.

לדבריי טלי בראל, מנהלת שיווק קניון עופר רמת אביב: "המתחם מסמל את החזרה לשגרה, אחרי ששנה שלמה חגגנו את חגי ישראל רחוקים מהמשפחה ופיקניקים הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהבילוי של כולנו, מסתמן כי חג הפסח הקרוב יסמל אווירה של משפחתיות וביחד ולכן החלטנו ליצור את החיבור שבין הפנים לחוץ". (המיצג עוצב על ידי חנות הפרחים- פיורי)

גינת נוי בקניון עופר רמת אביב. ליה גלדמן,
גינת נוי בקניון עופר רמת אביב/ליה גלדמן

שער הצפון - קרקס ומכוניות וינטג'

דותן שלום, מנכ"ל קניון שער הצפון: "חג הפסח מסמל יציאה לחירות, והשנה מדובר בחירות כפולה. כולנו תקווה שאנחנו בדרך ליציאה מהמכה שחווינו בשנה האחרונה. על פי ניסיון העבר, יום הבחירות הוא יום המאופיין בבילוי משפחתי ומאחר וקניון שער הצפון מאופיין כקניון המשפחות באזור, שמנו דגש נרחב על העשרת החוויה המשפחתית גם ביום הזה.

נארח להקה בת 20 שחקנים שתסתובב עם מופעי רחוב בהשראת להקת הקרקס האגדית, סירק דה סוליי, בקניון יוצבו מכוניות וינטג' שכל אחת היא הפעלה בפני עצמה ועל אחת מהן נפעיל עמדת די גיי שיזכיר לנו שהמסיבה רק התחילה. יחולקו לקטנטנים בלוני צורות, יסתובבו לצידכם בובות ענק, ליצן מופרע וצלמי מגנט יתעדו אתכם ברגעים משפחתיים כדי שלא תשכחו את החוויה.

בנוסף, ייהנו המבקרים ביום הבחירות מהטבת מבצע ייחודית במהלכה יחולקו 50 שקל למימוש בחנויות קבוצת פוקס שבקניון על כל קניה ב- 299 שקל.

קידם סירק דה סוליי בישראל. ניב אהרונסון
קניון שער הצפון בהשראת "סירק דה סוליי"/ניב אהרונסון

outlet במרכזי בילו סנטר

עופר בילו סנטר OUTLET: במהלך יום החירות ייהנו הלקוחות מעד 50% הנחה במגוון חנויות אופנה, הנעלה, תיקים, קוסמטיקה, תכשיטים, טיפוח ומוצרים לבית. בין החנויות המשתתפות במבצע יהיו החנויות: גולף, גולף אנד קו, ורדינון, דלתא, ביתילי, גאלי, סאקרה, הודיס, אופטיקה הלפרין, קוסמטיקס סטור, קיטן, פולגת, א.ל.מ ועוד.

המרכז מונה כ-180 חנויות, ביניהם מותגים ישראלים ובינלאומיים. המתחם מהווה מרכז קניות, בילוי ועלייה למשפחות מכל אזור מרכז הארץ והשפלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully