וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: המינויים והשינויים של השבוע

עודכן לאחרונה: 25.3.2021 / 15:09

יו"ר חדש ל-EY, מנכ"לית חדשה למוקד אמון, מנהלת שיווק ודיגיטל ל-SCOOP, סמנכ"ל כספים ב-NEXT47. כל המינויים והשינויים במגזר העסקי בשבוע החולף

רונן בראל. ענבר וגנר בצלאל,
רונן בראל/ענבר וגנר בצלאל

פירמת הייעוץ וראיית החשבון הגדולה בישראל, EY, מודיעה על שינוי בהנהגתה: בהתאם להסכם השותפות, רונן בראל, יו"ר הפירמה, יסיים את תפקידו בחודשים הקרובים. זאת, לאחר 14 שנים בתפקיד. לתפקיד יו"ר הפירמה החדש נבחר דורון שהרבני, אשר החל את דרכו בפירמה ב-1986 כסטודנט ובשנת 2007 מונה לשותף המנהל, במשותף עם יורם טיץ.

לצד טיץ, המשמש, כאמור, כשותף מנהל בפירמה משנת 2007, מונה שרון שולמן לתפקיד שותף מנהל. שרון הצטרף לפירמה לפני למעלה מ-20 שנה, פתח לראשונה את דסק המיסים של המשרד בארה"ב, ניהל את מחלקת המיסוי הבינלאומ ומנהל בהצלחה רבה למעלה מעשור את מחלקת המיסים.

רונן בראל: "זו הייתה זכות גדולה לעמוד בראש הפירמה הגדולה והטובה בישראל עם עובדים ושותפים מקצועיים ובעלי יכולות יוצאות דופן, אשר הפכו את המקום הזה לשם נרדף למצוינות עסקית וניהולית. זהו מסע בן 35 שנים אשר ידעתי להעריך בו כל יום מחדש וליהנות בכל תפקיד שעשיתי. הגם שאנו מובילי הענף ושברנו כמה וכמה שיאים, בטוחני שדורון, יחד עם השותפים והעובדים, יצליחו להוביל את הפירמה לשיאים חדשים ומאתגרים יותר. אני מבקש לאחל לדורון, יורם ושרון הצלחה רבה בתפקידיהם".

דורון שהרבני: "זו הזדמנות טובה לומר תודה בשם הפירמה לרונן, על תרומתו הגדולה לצמיחתה של EY והפיכתה לאחד מהגופים המשמעותיים והמשפיעים במשק. EY צמחה ותמשיך לצמוח על בסיס של מצוינות ניהולית, עסקית ומקצועיות יוצאות דופן. אני שמח על הזכות לעמוד בראש הפירמה ויותר מכך על ההזדמנות לעבוד יחד עם השותפים והעובדים להמשך הצמחתו של הארגון ולהתמודדות עם האתגרים שמזמנת לנו התקופה".

דורון שהרבני. אופיר פרג'ון,
דורון שהרבני/אופיר פרג'ון

עו"ד לילך סויד ירקוני מונתה לתפקיד מנכ"לית חברת מוקד אמון, והיא כיום האישה הראשונה המשמשת כמנכ"לית חברת מוקד בישראל.

סויד ירקוני, שניהלה עד כה את תחום הפיתוח העסקי והארגוני, תנהל במסגרת תפקידה החדש את חטיבת המוקדים המתמחה בתכנון והתקנת מערכות מיגון חדישות ובמתן שירותי מוקד סיור מקצועיים.
סויד מתכוונת להוביל מהלכים חדשים בחברה כחלק מהרחבת פעילות החברה יחד עם כניסה לתחומים ואזורים חדשים בסינרגיה עם פעילות החברה כיום.

קבוצת "מוקד אמון" מובילה את תחום הביטחון בישראל. הקבוצה נוסדה בשנת 1981 ומאז נחשבת כמובילה בתחומה. קבוצת "מוקד אמון" מורכבת משלוש חטיבות שונות: חטיבת המוקד והסיור, חטיבה האבטחה והשמירה וחטיבת הניקיון. הקבוצה מתמחה במתן שרותי מוקד וסיור, תכנון והתקנת מערכות מיגון מתקדמות, אבטחה ושמירה, ושירותי ניקיון. מוקד אמון חרטה על דגלה את המצוינות כאבן דרך בכל תחומי פעילותה.

עו"ד סויד ירקוני: "אני שמחה על המינוי לתפקיד משמעותי זה בתקופה המאתגרת שבה אנו נמצאים. החברה היא חלק בלתי נפרד ממני, ואני חיה ונושמת אותה מיום היוולדי. אני חוברת לצוות מוביל שהביא ללקוחות שירותים ייחודים, יעילים וברמת המקצועיות הגבוהה ביותר. מדובר באחריות גדולה ואפעל להמשיך לספק חווית שירות ללקוחותינו, בייחוד בימים מורכבים אלו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
עו"ד לילך סויד. יחצ,
עו"ד לילך סויד ירקוני/יחצ

אופיר אייזיק (45) מונה לתפקיד מנכ"ל בינת מערכות תוכנה מקבוצת רד-בינת. במסגרת תפקידו יוביל אייזיק את פעילות החברה להשגת יעדיה העסקיים ויהיה אמון על הובלת האסטרטגיה העתידית של החברה. אייזיק יחליף את אייל זסלבסקי שכיהן כמנכ"ל החברה מאז הקמתה.

בינת מערכות תוכנה הוקמה בשנת 2002 כחלק מקבוצת רד-בינת וביצעה במהלך השנים האחרונות מאות פרויקטי פיתוח ואינטגרציה מורכבים בעולמות תוכן נרחבים באינטרנט, אינטרא-נט ובסביבות עבודה נוספות. החברה מעסיקה כ-100 עובדים.

בתפקידו הקודם כיהן אייזיק כסמנכ"ל המכירות והפיתוח העסקי בחברתQlik Israel במשך 5 שנים. לאייזיק ניסיון של למעלה מ-20 שנים בתחום התוכנה ומערכות המידע. קודם לכן, שימש במספר תפקידי ניהול מכירות במיקרוסופט ישראל וכמנהל פיתוח עסקי בבזק בינלאומי.

אייזיק הוא בעל תואר BA בתקשורת ותואר MBA במנהל עסקים ומערכות מידע מהקריה האקדמית אונו.

אלון בן-צור, מנכ"ל בינת תקשורת מחשבים בע"מ, ציין כי, "אנו מקדמים את פניו של אופיר בברכה ושמחים על מינויו להוביל קדימה את חברת בינת מערכות תוכנה. ניסיונו הרב של אופיר בניהול, מכירות ופיתוח עסקי יתרום לנו רבות ואנחנו בטוחים שביחד נצליח להשיג את המטרות הגבוהות שהצבנו לעצמנו".

אופיר אייזיק. רן ברגמן,
אופיר אייזיק/רן ברגמן

איילין איינסאז (25) מונתה בחמישי האחרון (18.3) כמנהלת השיווק והדיגיטל של רשת SCOOP,
המונה 70 סניפים ברחבי הארץ.

איילין, בעלת תואר ראשון בתקשורת וניהול במכללה למנהל, הופתעה להתעדכן במינוי החדש, שהגיעה לסט צילומי קמפיין קיץ 2021, שם הודיע לה הדוד פרדי איינסאז - מבעלי החברה.

מימין עומר ברבי, מוניקה גוז'ף , פרדי אינסאז, אילין אינסאז ונטע ברזני. שי פרנקו,
מימין עומר ברבי, מוניקה גוז'ף , פרדי אינסאז, אילין אינסאז ונטע ברזני/שי פרנקו

קרן ההון סיכון הבינלאומית Next47 הודיעה על מינוי של גדי גפן לתפקיד סמנכ"ל הכספים. במסגרת המינוי, גדי גפן יעבור לעבוד ממטה הקרן בפאלו אלטו כבר בחודש הבא. Next47 היא קרן הון סיכון גלובלית המנהלת 1.2 מיליארד דולר. בשנת 2020 החלה Next47 לפעול גם בישראל בניהולו של משה זילברשטיין.

לפני Next47, גפן כיהן בשורה של תפקידים בכירים בסימנס, האחרון היה כסמנכ"ל הכספים בחטיבת התוכנה של סימנס בישראל שתחת פעילותה גם מספר חברות ישראליות בתחום ניהול הייצור. לפני כן היה מנהל האסטרטגיה המקומית של חטיבת האנרגיה של סימנס בסין וכן החזיק במספר תפקידים בכירים בחטיבת התוכנה של סימנס בארה"ב ובמטה החברה בגרמניה. גדי הוא בעל MBA מבית הספר היוקרתי למנהל עסקים INSEAD ובעל תואר ראשון בכלכלה, מנהל עסקים וחשבונאות מאוניברסיטת תל-אביב. גפן נשוי ואב ל-3 ילדים.

עד היום, השקיעה Next47 בעשרות סטארטאפים בכל העולם, מתוכם חמישה בישראל, לכולם פתרונות חדשניים בתחום התוכנה והחומרה. לקרן גוף מכירות המסייע באופן אקטיבי לסטארטאפים בהם היא משקיעה להגיע ולמכור ללקוחות פוטנציאליים. בין החברות בהן הקרן השקיעה בישראל: חברת אחסנת המידע VAST, פלטפורמת הענן Bringg, חברת Logz.io וחברת אבטחת הסייבר Claroty.

גדי גפן, סמנכ"ל הכספים הנכנס של Next47: "אני נרגש להצטרף לקרן גלובלית בעלת מוניטין מצויין. אנו נמצאים בתקופה מעניינת מאוד בתעשיית ההון סיכון שטומנת בחובה גם לא מעט אתגרים. דווקא בתקופה זו, כשאי אפשר לטוס, Next47 מביאה ערך רב לחברות בפורטפוליו שלה בזכות גוף המכירות המקצועי שלנו הפרוס בכל העולם. רק לאחרונה ראינו מספר הצלחות גדולות של הקרן שכללו הנפקות SPAC ומכירות בסכומים גדולים. אלו מוכיחים שאסטרטגיית ההשקעות שלנו, המתמקדת בטכנולוגיות בעלות ערך, מוכיחה את עצמה. כישראלי, זו זכות עבורי לקדם גם טכנולוגיות ישראליות. אני שמח לראות כל פעם מחדש כמה עניין יש להשקעות בחברות ישראליות. הנוכחות שלנו בארץ והקשר הקרוב עם היזמים הוא התבלין הסודי שלנו. ישראל תמשיך להיות שוק השקעות חשוב וייחודי עבור Next47, ההשקעות שעשינו בישראל עד כה מהוות נדבך חשוב בקרן וזו רק ההתחלה".

גדי גפן. יחצ,
גדי גפן/יחצ

עירד דור מצטרף כשותף ל-M12, קרן ההשקעות של מיקרוסופט, בישראל. במסגרת תפקידו יתמקד בהשקעות בתחומים של תשתיות ענן, סייבר ומערכות תוכנה ארגוניות בישראל ובאירופה.

דור נכנס לתפקיד לאחר ששימש שותף בקרן Eight Road Ventures, שם רכש ניסיון רב בהון סיכון והוביל השקעות בחברות ישראליות כגון FireBlocks, Gloat ו-ScyllaDB. לפני כן, כיהן עירד כדירקטור ב- Innov8 VC, קרן ההשקעות של סינגטל, והקים מאפס את מרכז החדשנות של החברה, שאת פעולותיו פיתוח בארץ וברחבי אירופה.

דור הוא בוגר של 8200 ושל היחידה הטכנולוגית של חיל המודיעין, בעל תואר כפול במדעי המחשב והנדסת חשמל מאוניברסיטת תל-אביב, ובעל תואר שני במנהל עסקים מ-London Business School.

עירד דור: "אני מתרגש להצטרף ל-M12 לאחר 5 שנים של הישגים משמעותיים לקרן. הצוות בנה מוניטין של השקעות ביזמים הטובים ביותר בעולם, ואני מצפה לעזור לחברות ישראליות ואזוריות לצמוח בעזרת גישה לפלטפורמה הגלובלית של מיקרוסופט".

M12, קרן ההשקעות הבינלאומית של מיקרוסופט, פועלת משנת 2016 ומשקיעה ומסייעת לסטרטאפים בשלבי מימון מוקדמים באמצעות מתן גישה בלתי אמצעית וייחודית לאקוסיסטם של מיקרוסופט. הקבוצה הישראלית של M12 מנוהלת על ידי מוני חסיד, אשר מוביל את השקעות הקרן גם באירופה.
לאורך ארבע שנות פעילותה, השקיעה M12 ב-85 סטרטאפים ב-11 מדינות ברחבי העולם, והובילה 11 אקזיטים. האקוסיסטם הטכנולוגי בישראל מהווה פלח שוק משמעותי בפורטפוליו של M12, עם 18 השקעות בחברות ישראליות, ביניהן Aqua Security, WhiteSource ,RapidAPI ,Xsight, At-Bay, Hunters ,Zencity BleVine ועוד.

עירד דור. יחצ,
עירד דור/יחצ

סטארטאפ הגיימינג אוברוולף, המפתח פלטפורמה ליצירת מודים ואפליקציות למשחקי מחשב, מינתה חודש שעבר את שחר סורק להיות סמנכ"ל השיווק שלה.

לפני המינוי הנוכחי, שימש שחר כסמנכ"ל שיווק בחברת Spacemesh, ולפני כן מילא עוד מספר תפקידים בכירים. הוא מביא עמו ניסיון של למעלה מ-12 שנים בתעשיית הגיימינג והטכנולוגיה, במהלכן הקים וניהל חברות סטארט-אפ מובילות. אחת הבולטות שבהן היא חברת Seven Elements Studios, המתמחה בפיתוח משחקי אסטרטגיה מקוונים מרובי משתתפים - בה היה מייסד ומנכ"ל.

במהלך השנים האחרונות שימש שחר כיועץ לענייני אסטרטגיה, שיווק ומיתוג במספר חברות, וביניהן חברת אוברוולף - אותה ליווה בשנתיים האחרונות. עכשיו עם הצטרפותו הרשמית לחברה, מוביל שחר את כל תחום השיווק, המיתוג ושיתופי הפעולה האסטרטגיים.
---
בעברו היה שחר שחקן ומפיק בישראל ובהוליווד, ובנוסף היה 5 פעמים אלוף ישראל בטאקוונדו ומחזיק בדרגה של מאסטר.

שחר סורק. יחצ,
שחר סורק/יחצ
  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully