וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצה עם צ'וריסו ונקניקיה ברלינאית גם לצמחונים

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 21.3.2021 / 14:38

Wonders of Nature, הסטארט אפ הישראלי בתחום תחליפי הבשר, משיק שיתופי פעולה עם רשת בתי הקפה לנדוור, משק ברזילי ורשת הפיצריות פאפא ג'ונס. במסגרת המהלך יציעו הרשתות לסועדים מנות מוכרות ואהובות עם תחליפי בשר

וונדרס - הסטרטאפ הישראלי החדש מבית זוגלובק, כובש את המנות הטבעוניות במסעדות. לאחר השקה מוצלחת בחודש האחרון ברשתות השיווק עם נתח שוק של 30% (לפי סטורנקסט מרץ 2021) ועם פתיחת המסעדות, ישולבו מנות המבוססות על סדרת תחליפי הבשר בתפריטים של לנדוור, משק ברזילי ופאפא ג'ונס.

שוק הבשר העולמי מוערך בהיקף מכירות של 1.4 טריליון דולר בשנה. לפי הערכת מומחים, בתוך פחות מעשור תחליפי הבשר יהוו 10% מכלל שוק הבשר בעולם. זהו פוטנציאל אדיר של 140 מיליארד דולר, וזו הקרקע לפריחתם של מיזמים בתחום של ענקיות המזון, לצד סטרטאפים. בנוסף, קיימת תאוצה גדולה בתקופה הנוכחית בזכות פריחת מגמת ה- well being, המודעות הגוברת לאיכות הסביבה וטכנולוגיות מזון חדשות הפועלות לשיפור חווית הטעם של מוצרים מבוססי חלבונים מהצומח.

סטרטאפ פיצה

ברשת לנדוור תושק פיצה הנושאת את שם הסטארט אפ, פיצה וונדרס, פיצה טבעונית עם תוספת נקניקיות צ'וריסוס. המהלך נולד תוך ליווי של עמותת ויג'ן פרנדלי ועבודה משותפת עם השפית של הרשת, יהלומה לוי. בהמשך מתוכננות מנות נוספות לתפריט, ובכך תהיה רשת לנדוור הראשונה שמציעה את מגוון מוצרי וונדרס.

מרשת לנדוור נמסר: "אנו נרגשים משיתוף הפעולה ומהיכולת להיענות לצרכי האורחים שלנו ולהוסיף לתפריט מנה משובחת של פיצה טבעונית. במבחני הטעימה שעשינו, וונדרס קיבלה תגובות חיוביות ומקום של כבוד בכדי להיכנס לתפריט ולהיות למנה המובילה בקרב קהל שמחפש מוצר טבעוני וחווית טעם".

נקניקייה ובירה

שיתוף פעולה נוסף יתקיים עם משק ברזילי, מעוז המסעדנות הטבעונית התל אביבית, שהשיק לאחרונה בנווה צדק קונספט של דוכן נקניקיות ברלינאי - עם הצ'וריסו של וונדרס בגירסת קארי וורסט, בלחמנייה עם בירה מהחבית.

לדברי מירב ברזילי: "מאז שהכנסנו את דוכן הצ'וריסוס במעדניה, אנחנו מצליחים לשמח מגוון רחב של לקוחות שנהנים מחוויית הביס המושלם, שמחים לאכול צ'וריסו טבעוני, להפחית את צריכת בעלי החיים ולקחת חלק בחוויית האוכל הטבעוני הנפלא שלנו.

המדרחוב השמח, האוכל המגוון שכולו על טהרת הצומח, דוכן הצ'וריסו של וונדרס, כל אלו עושים אותנו אי של שמחה והנאה בתוך תל אביב שמתעוררת וחוזרת לחיים".

פיצה עם תחליף בשר פאפא ג'ונס. יח"צ,
פיצה וונדרס ברשת קפה לנדוור/יח"צ

פיצה עם "בשר" טחון

גם חובבי הפיצה הבשרית שהחליטו להימנע מצריכת בשר מן החי, ישמחו בוודאי לשמוע אדות שת"פ נוסף שצפוי לאחר הפסח, עם רשת הפיצריות "פאפא ג'ונס", הנחשבת לרשת השלישית בגודלה בעולם והצומחת ביותר. הבשר הטחון של וונדרס, בתיבול ייחודי ונקניקיות הצ'וריסו ישולבו כחלק מתפריט התוספות ברשת.

לדברי מוטי ריכטר מנכ"ל ובעלים: "סוד ההצלחה של פאפא ג'ונס טמון באיכות וטריות חומרי הגלם. אנחנו תמיד שמחים לשלב חוויה של חדשנות וקולינריה תוך הקשבה לצרכים שונים של קהל לקוחותינו".

מנכ"לית וונדרס רונית דוידוביץ. יח"צ,
מנכ"לית וונדרס רונית דוידוביץ/יח"צ

"הדרך לפנות לחיך הישראלי"

לדברי מנכ"לית וונדרס רונית דוידוביץ: "כחלק מאסטרטגית החדרת המוצרים לשוק הישראלי ופיתוח קטגורית תחליפי הבשר, נצא בסדרת שיתופי פעולה עם עולם המסעדנות והקולינריה. מבחינתנו זו הדרך לפנות לחיך הישראלי, ולהנגיש חוויה קולינרית של תחליפי בשר. עכשיו כשהשוק מתעורר, יש מקום לשילוב מנות בתפריט שיציעו פתרון לקהלים נוספים של צמחונים טבעונים וכו. היתרון של וונדרס הוא מגוון רחב של מוצרים הכולל: המבורגר, קבב, צ'וריסו ובשר טחון, שיכולים להשתלב במגוון מנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully