וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה מכם לוקחים עוזר/ת בית? ומי באמת מנקה חלונות?

עודכן לאחרונה: 21.3.2021 / 13:39

סקר חדש חושף את הרגלי הניקיון של הישראלים: כמעט 80 אחוז מבצעים את מטלות הבית בעצמם, 35 אחוז מנקים יותר מאז פרצה מגיפת הקורונה. ומי מכם מתכוון לבצע ניקיון יסודי לפסח?

מטליות לחות לניקוי כללי דוחות אבק של ניקול, תמונת אווירה. יחצ,
ניקוי מעורר בכם חלחלה? יאללה, להפשיל שרוולים/יחצ

סקר חדש שנערך ע"י מכון רושינק עבור המותג ניקול מבית קימברלי קלארק, בדק את הרגלי הניקיון של הישראלים במהלך השנה, לקראת חג הפסח ובתקופת הקורונה.

הסקר שנערך לקראת פסח ולכבוד השקת מטליות לחות חדשות לניקוי חלונות מבית ניקול, מצא נתונים מפתיעים: כמעט 80% אחראים על ביצוע מטלות הבית בעצמם או חולקים את המטלות עם בני הזוג ורק 5% משתמשים בשירותי עוזרת או חברות ניקוי. כ- 50% מהישראלים מנקים את הבית לפחות פעם בשבוע ו-60% מהישראלים ינקו את הבית באופן יסודי לקראת פסח, כאשר מטלת הניקיון הכי שנואה על הישראלים - כשליש מהם - היא ניקוי חלונות. ואיך הקורונה השפיעה על ניקיון הבית? 35% מהישראלים מנקים את הבית יותר מאז פרצה המגפה, ו 43% הגבירו את השימוש במוצרים אנטי בקטריאליים.

סקר קימברלי קלארק ניקיונות לפסח. יחצ,
שאני אקח עוזר/ת בית?/יחצ

הסקר בחן את הרגלי ניקיון הבית בקרב הישראלים ומצא כי, למרות הדעה הרווחת שאורח החיים המודרני והשוחק מאלץ אותנו לחלוק במטלות הבית, 79% מהישראלים אחראים על מטלות הניקיון בביתם, כאשר מתוכם 43% מבצעים את המטלות לבד ו-36% עושים את מטלות הבית יחד עם בן או בת הזוג. 10% מהנשאלים דיווחו שרק בן/ בת הזוג עושים את מטלות הבית והנתון המפתיע הוא, שרק 5% מהנשאלים משתמשים בשירותי ניקוי חיצוניים.

כ 13% מהישראלים (כל בית שישי בישראל) מנקים את הבית לפחות פעם ביום, 19% מהנשאלים מנקים את הבית בין פעמיים לשלש בשבוע, 48% מנקים את הבית פעם בשבוע, 14% פעם בשבועיים ו 5% מהנשאלים מנקים את הבית פעם בחודש.

39% חושבים שהמטבח צריך להיות אחד האזורים הכי נקיים בבית. 28% הצביעו על חדר השירותים והאמבטיה כאחד האזורים שאמורים להיות הכי נקיים בבית, 17% אמרו שחשוב שהסלון יהיה החלל הכי נקי ואחוז אחד בלבד אמר כי חדר הילדים אמור להיות האזור הנקי ביותר.

29% מהנשאלים בסקר אמרו שניקוי חלונות הוא המטלה הכי שנואה עליהם בבית, 15% מתעבים לנקות שירותים ואמבטיה, 14% מהנשאלים לא אוהבים לנקות אבק, 13% שנואים לנקות את הכיריים והתנור, 11% מהנשאלים שונאים לשטוף כלים ו 11% מהישראלים שונאים לשטוף את הרצפה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
סקר קימברלי קלארק ניקיונות לפסח. יחצ,
איכסה חלונות/יחצ

נתוני הסקר מצביעים עוד כי, 35% מהישראלים הגבירו בתקופת הקורונה את תדירות ניקיון הבית, 48% מהנשאלים דיווחו כי הם מנקים את הבית באופן די דומה לשנה שעברה ו 15% הפחיתו בתקופת הקורונה בתדירות ניקיון הבית.

המודעות בתקופת הקורונה לחיידקים ווירוסים הנמצאים בבית ובחוץ, הייתה גורם מרכזי בפיתוח מוצרים אנטי בקטריאליים לניקוי הבית וחשפה את הצרכן הישראלי לצורך בהם, יותר מתמיד. הסקר חשף כי כ-43% מהנשאלים הגבירו בתקופת הקורונה, את השימוש במוצרי ניקיון אנטיבקטריאליים, 46% משתמשים במוצרי ניקיון אנטיבקטריאליים באופן די דומה לשנה שעברה.

האביב שמתקרב וחג הפסח המתלווה אליו, מעלים את רמת כוננות ניקיון הבית בקרב ישראלים רבים. כ- 60% מהנשאלים מדווחים שבפסח הקרוב הם ינקו את הבית באופן יסודי, 7% לא ינקו השנה את הבית באופן יסודי לקראת הפסח, למרות שבשנים הקודמות כן הקפידו ו 26% מהנשאלים אמרו כי, כמו בכל שנה גם השנה הם לא ינקו את הבית לפסח באופן יסודי.

סקר קימברלי קלארק ניקיונות לפסח. יחצ,
טוב, יאללה, להפשיל שרוולים/יחצ

"נתוני הסקר שלנו מצביעים כי לישראלים מודעות גדולה לניקוי הבית במשך כל השנה. עוד עולה מהסקר, ששנת הקורונה הגבירה את המודעות שלנו להיגיינה אישית ולניקיון הבית היות וראינו ש 35% מהישראלים הגדילו בתקופת הקורונה את ההשקעה בניקיון הבית. בנוסף, הצורך לחטא יותר, בא לידי ביטוי בכך ש 43% הגדילו רכישה של מוצרי ניקיון אנטי בקטריאליים. נתון זה הוא בדיוק הסיבה לכך שצוות הפיתוח של ניקול ממשיך לפתח מוצרים אנטי בקטריאליים לניקוי וחיטוי הבית כמו מטליות לחות, כריות יפניות, מטליות מיקרופייבר וגם עזרים לחיטוי הסביבה מחוץ לבית", מסבירה ענת בללי, מנהלת השיווק של מותג הניקיון ניקול.

"גם השנה לפני חג הפסח אנחנו בניקול, בדומה לכלל השוק, מזהים עלייה של 29% במכירות של עזרי ניקיון, בישול ואפייה. הצורך בתקופה זו במוצרים טובים שיעזרו לנקות ולבשל במינימום זמן, מגבירים את המוטיבציה שלנו לפתח ולייצר עזרים חדשניים המעניקים פתרונות לניקיון קל, יעיל ונקי יותר", מסכמת בללי.

***הסקר נערך במהלך חודש מרץ 2021 על-ידי מכון רושינק בקרב 500 נשאלים המהווים מדגם אקראי ארצי מייצג של דוברי עברית בגילאי 21 עד 64 המחוברים לאינטרנט.

  • עוד באותו נושא:
  • מטליות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully