וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסח בסטייל: איך ייראה שולחן הסדר שלכם?

עודכן לאחרונה: 24.3.2021 / 15:50

כל ארוחה טובה מתחילה במראה עיניים, וזו של ערב פסח על אחת כמה וכמה. המדריך לעיצוב שולחן החג מציג את הסגנונות, הכלים ואפילו הפרחים שיפארו את הלילה הכי משפחתי בשנה

מותגי הלבשת הבית השונים משיקים קולקציית כלי אירוח לעונת אביב-קיץ 2021 ומציגים את החידושים בתחום לעונה זו.
נפתח את הסקירה עם צוות המעצבות של חברת GOLF&CO שמציג ארבעה סגנוגנות עיקריים בתורת האירוח:

השולחן האלגנטי:
עיצוב השולחן האלגנטי, מתאים במיוחד לחובבי העיצוב המודרני, הגוונים השולטים בו הם שחור ולבן עם נגיעות של זהב. הקווים בו ישרים והסידור מדויק.
בשולחן חג אלגנטי חשוב לשמור על ניגוד בין צבעים בהירים לצבעים כהים, גם בפרטים הקטנים, להשתמש בכוסות, מפיות, חבקים וכו', לפי כל כללי הטקס כדי ליצור חוויה מרשימה.

השולחן הקלאסי:
מראה השולחן המהודר מתאים במיוחד לאלו המעדיפים את המראה הקלאסי על פני הטרנדי. הגוון העיקרי במראה השולחן הוא הלבן החגיגי הצח והנצחי, שמשולב בגוונים מטאליים כמו זהב וכסף.
שילוב הגוונים המטאליים מגביר את האווירה החגיגית, ויכול להתבטא בכלים עצמם או באביזרים הנלווים כמו חבקי המפיות, כלי ההגשה ועוד.

השולחן הטבעי:
שולחן טבעי-כפרי, בעל מראה נקי וקליל למי שאוהב סגנון ייחודי עם אמירה אישית. השולחן חשוף ללא מפה, או עם ראנר עדין. צלחות וכלי הגשה מקרמיקה בחגיגה של טקסטורות וצורות שמשתלבות ומשלימות זו את זו ויוצרות שולחן מיוחד ומרענן. שימוש בחומרים טבעיים כמו עץ וקש קלוע וקישוט בפרחים טבעיים .

השולחן הרומנטי:
שילוב צבעים רכים בכלי ההגשה ובצלחות עם מפה לבנה קלאסית יוצר עיצוב רומנטי ועדין, שיתאים במיוחד לחובבי האווירה הרכה והנעימה. שדרוג השולחן בנגיעות מטאליות כמו סכו"ם בצבעי שחור או זהב, חבקים וכלים עם עיטורים מטאליים יוצר שולחן חגיגי יוצא דופן.

גולף & קו, קולקציית אביב קיץ 2021. עידן מלכה וערן סלם,
השולחן האלגנטי, גולף אנד קו/עידן מלכה וערן סלם

השראה של חול ומים

שולחן חג החירות של FOX HOME מושפע מסיפור החג, קולקציית AQUA SPLASH נוצרה בהשראת מים וחול, מצורות וגוונים של אדוות במים בשילוב חול זהב. השולחן החגיגי שופע בכלים במראה שקוף וקרוב ככל הניתן לחומר הגלם, המשולבים עם כלי פורצלן לבנים אלגנטיים במראה מלוטש עם חתימת זהב בכתב מחובר, כאילו נכתב על חול.

fox home, עיצוב שולחן חג. דניאל לילה,
fox home, שולחן בהשראת סיפור החג - חול ומים/דניאל לילה

מוטיבים מעולם הצומח

GOLF&CO משיקה קולקציה חגיגית השואבת השראה מן הטבע, ומוסיפה לו נגיעות עדכניות. הסיפור הטבעי חובר בהרמוניה לאומנות הקרפט, תוך מיקוד בדוגמאות גיאומטריות, צורות וטקסטורות אורגניות, דפוסים מופשטים ומוטיבים מעולם הצומח. שילוב הרמוני של צבעי אדמה וצבעים מינרליים עם נגיעות פסטליות, מביא איתו רוח רעננה שתישא אותנו לשנה החדשה.

גולף קו, אביב קיץ 2021. עידן מלכה וערן סלם,
גולף אנד קו, מוטיבים מעולם הצומח/עידן מלכה וערן סלם

קריצה עכשווית לטבע

מותג GALA HOME מציג מוצרים בעלי קריצה עיצובית עכשווית, במחירים נגישים העשויים מחומרים הכוללים: בדי יוטה, מקרמה, מוסלין, כותנה אורגנית, פמפסים ועוד. לקראת חג הפסח, מציעים בגאלה הום להחזיר את הטבע לחיינו, אחרי חודשים ארוכים בהם נאלצנו להימנע מטיולים.

גאלה הום מעצבים שולחן חג. סטודיו שופרסל,
גאלה הום, חומרים מן הטבע/סטודיו שופרסל

one stop shop

רשת ג'מבו סטוק מציגה לקראת חג הפסח קולקציית פריטים לעיצוב שולחן במחירים נגישים. הקולקציה כוללת מגוון כלי הגשה ואירוח ואביזרים משלימים: ממפות, צלחות, סכו"ם וכוסות ומגוון כלי הגשה ואביזרים משלימים לעיצוב, בהם גם צלחת מצות וצלחת סדר פסח. טווח מחירים: 15.90-199.90 שקל.

לדברי רועי ונונו, בעלים ומנכ"ל רשת ג'מבו סטוק: "אנו כולנו תקווה שאת חג הפסח הקרוב נחגוג בחיק המשפחה. לרגל החג אנו משיקים קולקציה חגיגית במיוחד עם מוצרים מדהימים לעיצוב שולחן הסדר. החנויות פועלות בפורמט של One Stop Shop, כך שהלקוחות יכולים למצוא כל מה שהם צריכים במקום אחד, להגיע וליהנות ממגוון מוצרים רחב, הן בחנויות הרשת הנמצאות בפריסה ארצית והן בחנות האונליין. חג פסח שמח וכשר לכל עם ישראל".

רשת דיסקאונט נוספת שמציגה כלים לשולחן החג, היא רשת הסטוק שמציעה מגוון כלים מעוצבים לאירוח ליל הסדר, בשלל עיצובים ובמחירים נגישים. טווח מחירים: 6.90 שקל ועד 99.90 שקל.

ג'מבו סטוק, סט סכו"ם מוזהב, 99.90 שקלים. יחסי ציבור,
סכום מוזהב, 99.90 שקלים, רשת ג'מבו סטוק/יחסי ציבור
סט סכום שחור 24 חלקים ברשת הסטוק ב-79.90 שקלים לחברי מועדון. בר לוי,
סט סכו"ם שחור, 24 חלקים, 79.90 שקלים לחברי מועדון, רשת הסטוק/בר לוי

סיר חם במרכז השולחן

מיטל עובדיה-רובין, מנהלת שיווק ב"סולתם" אספה עבורנו רעיונות יצירתיים שיהפכו את שולחן החג לחלק מהחוויה. אנו בחרנו להתמקד ברעיון אחד פרקטי: הגשת הסיר החם לשולחן המעוצב: "הסיר הוא המוקד של הבישול לקראת הארוחה, ראוי שיקבל כבוד בהגשה. הגשת הסיר עצמו למרכז השולחן הוא אחד הטרנדים החמים בתחום האירוח. הגשה של סיר לוהט ישירות מהכיריים לשולחן, עם כף הגשה ואדים מהבילים, תרשים את האורחים ותהפוך לאטרקציה בפני עצמה. עבור חובבי בישול, הגשת הסיר החם לשולחן נחשבת, בשנים האחרונות, לאותנטיות באירוח, אשר מחברת בין תהליך הבישול וההשקעה, להנאה מהאוכל הנהדר שמגיע חם אל שולחן. ויש גם בונוס חבוי: חיסכון בשטיפת כלים".

סולתם, סיר מהודר להגשת האוכל חם על השולחן. אפיק גבאי,
סולתם, הגשת הסיר החם לשולחן/אפיק גבאי

פרחים שמחברים לטבע

קולקציית הפרחים של ZER4U לפסח 2021 מאופיינת במראה חגיגי ויוקרתי, בקולקצייה שזורים מגוון פרחים לבנים, וורדים, חרציות, ליליות ועוד. המראה הבולט הוא של סידורים עשירים ובעלי נפח, עם אופציות רבות לבחירה: סידורים שמתאימים לשולחן החג, סידורים נמוכים שיקשטו את השולחן ויאפשרו לאורחים סביב השולחן לראות ולשוחח אחד עם השני, שילובים רבים של אגרטלים, קופסאות מעוצבות ועוד. המראה הכללי משדר אלגנטיות על טהרת גווני הלבן או הוורוד או בשילובים של לבן וסגול, בסגנון שזירה חגיגי ואלגנטי.

זר פור יו, זר ניסן מחיר 159 שקלים. יחסי ציבור,
זר פור יו, סידור זר ניסן, 159 שקל/יחסי ציבור

גביעי יין בהדפסת שמות האורחים

אתר האונליין "אהבה קטנה" מציע גביעי יין בהדפסה אישית עם שמות האורחים בזהב או בכסף לפי בחירה. גביעי היין יעשו סדר עם מקומות הישיבה ויוסיפו בהשלמת מראה אלגנטי של שולחן החג. הגביעים עשויים מפוליקרבונט עמיד ורב פעמי. ניתן לשטוף ידנית.
מחיר מארז ובו 4 גביעי יין: 100 שקלים.

מארז 4 גביעי יין בדפסה מותאמת אישית, 100 שקלים, אתר אהבה קטנה. יחסי ציבור,
מארז 4 כוסות בהדפסה אישית מותאמת, אתר אהבה קטנה, המחיר: 100 שקלים./יחסי ציבור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully