וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

twentyfourseven פתחה סניף דגל שיכלול גם מחלקת גברים, בקניון עופר ברחובות

עודכן לאחרונה: 22.3.2021 / 16:25

רשת twentyfourseven משיקה סניף חדש שיתפרש על שטח כולל של כ-240 מ"ר. על שמחת ההשקה עלולה להעיב העובדה שאתמול הוגשה נגד רשת חנויות האופנה תביעה בגובה 10 מיליון שקל מטעם קניון TLV

הסניף החדש של רשת האופנה המצליחה twentyfourseven ממוקם בשדרת החנויות המרכזית בקומה הראשונה ומעבר לאופנת נשים, יציג הסניף החדש גם אופנת גברים צעירה הכוללת ביגוד, הנעלה ואקססוריז.

היום פורסם כי הנהלת קניון האופנה TLV שבתל אביב, הגישה לבית המשפט תביעה בסך של קרוב ל-10 מיליון שקלים נגד רשת האופנה, כהמשך לתביעה של הקניון נגד חברת רנואר.

חנות טוונטי פור סבן חדשה בקניון עופר, רחובות. רותם גלאם,
מחלקת הגברים בסניף החדש, קניון עופר, רחובות/רותם גלאם

הצטרף למותגים המובילים בקניון

קניון עופר רחובות נחשב נותן מענה לעשרות אלפי תושבי רחובות והסביבה. בקניון 2 קומות מסחר בהן ממוקמות רשתות כגון: ZARA, ברשקה, פול אנד ביר, אדידס, h&m, פייר קרדיין, פוט לוקר, אפרודיטה, קסטרו, לי קופר, דלתא, דיסקרט, S.Wear, הודיס, לי קופר קידס, גולף קידס, אינטימה, פוקס הום, גולף אנד קו, נעמן, ורדינון, אירוקה, קרביץ ועוד.

יהודה אורן, מנכ"ל עופר רחובות: "אנו שמחים להביא לתושבי רחובות והסביבה את מותג האופנה twentyfourseven, הכולל גם מחלקת גברים. פתיחה זו היא חלק ממהלך אסטרטגי במסגרתו עתידים להיכנס לעופר רחובות מותגים מובילים נוספים, במהלך החודשים הקרובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully