וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישראל לאבו דאבי: גלואט הישראלית חתמה על עיסקה עם הבנק הגדול באמירויות

עודכן לאחרונה: 22.3.2021 / 17:58

Gloat, מפתחת מערכת לניהול ופיתוח עובדים, חתמה על שיתוף פעולה עם הבנק הגדול ביותר באבו דאבי (FAB) כדי לאפשר לו למנף את כח-האדם ודרכי העבודה שלו לקראת העתיד. העסקה מוערכת במיליוני שקלים

חברת Gloat הישראלית חתמה על שיתוף פעולה עם בנק אבו דאבי הראשון (FAB), הבנק הגדול ביותר של איחוד האמירויות ואחד המוסדות הפיננסיים הגדולים בעולם. Gloat, שפיתחה מערכת לניהול ופיתוח עובדים, תטמיע את המוצר שלה בקרב עובדי הבנק במהלך 2021.

המערכת של Gloat משלבת חווית משתמש עם טכנולוגיה במטרה לחבר בין עובדים להזדמנויות הטובות ביותר עבורם בחברה בזמן אמת. ההזדמנויות כוללות משרות בהיקף מלא, פרויקטים, חילופי תפקידים זמניים, מתן וקבלת מנטורינג, אפשרויות ליצירת קשרים בין-אישיים, ועוד. העסקה הזו מצטרפת לשורת עסקאות של Gloat עם כמה מהחברות הגדולות בעולם, דוגמת בנקים גלובליים כמו Standard Chartered Bank, ענקית המזון והמשקאות יוניליוור, חברת האנרגיה שניידר אלקטריק, ושתי חברות המזון והמשקאות הגדולות ביותר בעולם - פפסיקו ונסטלה. בנק אבו דאבי הוא הלקוח הראשון המשתמש בפתרון של Gloat במזרח התיכון.

חברת גלואט בן ראובני מנכ"ל, עמיחי שטראובר סמנכ"ל טכנולוגיות, דני שטיינברג סמנכ"ל שיווק. יח"צ,
מימין: מנכ"ל Gloat בן ראובני, עמיחי שטראובר סמנכ"ל טכנולוגיות, דני שטיינברג סמנכ"ל שיווק/יח"צ

"מצפים לחזק את עובדי הבנק"

"מכיוון שהמגפה האיצה את סדר היום הדיגיטלי, התאמנו וחידשנו את הדרכים בהן אנו משרתים את הלקוחות והקהילות שלנו - הן פנימית, והן חיצונית. המערכת של Gloat תאפשר ל-FAB למוטט חומות פנים-ארגוניות, ולספק לעובדים שלנו אפשרויות צמיחה מעשיות ומגוונות, המותאמות להם ולשאיפותיהם באופן אישי. כך, נאפשר לעובדים להתפתח גם מעבר לתחומי התפקיד שלהם", אמרה קתרין ווילטון, סמנכ"לית ניהול והערכת עובדים ב-FAB.

בן ראובני, מייסד שותף ומנכ"ל Gloat, אמר: "לא יכולנו לבחור שותף טוב יותר להשקה באיחוד האמירויות מאשר חברה מכובדת וחדשנית כמו בנק אבו דאבי הראשון. אנחנו מצפים לחזק את עובדי הבנק ולתת להם הזדמנויות אישיות לצמיחה וקידום הקריירה, ולאפשר לבנק לפתח ולמצות את ההון האנושי שלו בצורה מהירה ויעילה מאי פעם".

Gloat, הנמצאת בימים בתהליכי גיוס עובדים מאסיביים וגדילה משמעותית, מפתחת פלטפורמה פנים ארגונית מבוססת בינה מלאכותית לפיתוח ושימור עובדים תוך מענה על אתגרים עסקיים משמעותיים של החברה. החברה הוקמה בשנת 2015 על ידי בן ראובני, עמיחי שרייבר, ודני שטיינברג. לחברה משרדים בתל אביב, ניו יורק, לונדון ומלבורן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully