וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקליינטים הגדולים של שולחן הניתוחים: המורים

עודכן לאחרונה: 24.3.2021 / 8:31

חופשת הפסח היא הזמן שבו המורים נוטים לעזוב הכול וללכת להתחדש בעצמם בטיפולים אסתטיים: "צריך לזכור כי משרד החינוך לא מאפשר למורים לקחת חופש במהלך השנה ויש להם מגבלות רבות, לכן כולם מתנקזים לחופשות החגים"

ניתוח פלסטי באף. ShutterStock
בתקופה הזאת המורים פונים להתחדשות/ShutterStock

צוותי החינוך מנצלים מדי שנה את חופשת חג הפסח לניתוחים אסתטיים וטיפולי יופי המצריכים החלמה וגם השנה קיים ביקוש שכזה בשטח.

"צריך לזכור כי משרד החינוך לא מאפשר למורים לקחת חופש במהלך השנה ויש להם מגבלות רבות לכן, כולם מתנקזים לחופשות החגים - חנוכה ופסח ובמהלך החופש גדול", אומר ד"ר אריק בראל, מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית בכללית אסתטיקה ורופא מנתח במחלקה לכירוגיה פלסטית בבית החולים בילינסון, "בשונה מחופשת חג החנוכה, הנחשבת חופשה קצרה יותר ולכן מאופיינת בניתוחים ספציפיים הנחשבים לקצרים יותר מבחינת משך ההחלמה, בהם ניתוחי אף, במהלך חופשת הפסח הארוכה יותר, עושים את כל הניתוחים. עוד סיבה לניצול חופשת הפסח לביצוע ניתוחים, היא כי עדיין קיימת מבוכה בעניין הניתוחים, למרות שמשנה לשנה המגמה והפופולריות של הניתוחים הפלסטיים עולה, עדיין, אנשים מעדיפים לשמור זאת בסוד ושלא ישימו לב לכך שביצעו שינוי בגופם".

עוד מוסיף ד"ר בראל: "המגמה כיום בתחום האסתטי הוא להגיע לתוצאה של נראות טבעית ככל הניתן, שהניתוח לא יהיה כל כך בולט. המטרה לייצר תוצאה הנראית טבעית ומשתלבת עם המראה הכללי ולכן, ביצוע הפרוצדורה במהלך החופשה לא יורגש בקרב הסביבה הרחוקה יותר".

לא רק אנשי חינוך מנצלים את חופשת הפסח, אלא גם האוכלוסייה הכללית שיודעת כי לא תפגוש את הקולגות לעבודה תקופה ארוכה וזו הזדמנות לבצע ניתוח בלי שישאלו שאלות. החזרה לשגרה גורמת לאנשים להיפגש יותר, לשבת בבתי קפה ולקיים מפגשים פרונטליים שמעלים שוב את הצורך להראות יותר טוב באופן כללי, ולא רק באזור פנים, שהודגש במהלך השנה האחרונה בשל השימוש הגובר במפגשי הזום. הצפי הוא כי מגמת העלייה בתחום הניתוחים בעשור האחרון תימשך לאחר שחזרנו לשגרה.

  • עוד באותו נושא:
  • מורים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully