וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתר האופנה TERMINAL X בשיתוף פעולה עם קבוצת המותגים הגדולה בדנמרק

עודכן לאחרונה: 25.3.2021 / 7:41

אתר האופנה TERMINAL X משיק שיתוף פעולה עם קבוצת המותגים מדנמרק, BESTSELLER. מותגי הקבוצה שיגיעו לראשונה לישראל, נמכרים כבר ב-15,000 חנויות ברחבי העולם

אתר האופנה הישראלי TERMINAL X, עם למעלה מ-160 מותגים בינלאומיים ומקומיים, מודיע על שיתוף פעולה ראשוני ובלעדי עם קבוצת המותגים BESTSELLER, הגדולה ביותר בדנמרק ומהגדולות באירופה.

קבוצת המותגים הדנית, בבעלות המיליארדר הדני אנדרס הולך פובלסן, תמכור לראשונה לקהל הישראלי ישירות דרך האתר, שמתחייב על משלוח מהיר מהיום למחר.

המותגים של הקבוצה נמכרים ב-2,600 חנויות רשת קמעונאיות ב-15,000 חנויות ברחבי העולם ויצטרפו ליותר מ-160 מותגים מקומיים ובינלאומיים שנמכרים כיום באתר TERMINAL X, ויהיו זמינים באתר במשלוח מהיר.

בשלב הראשון, יוצעו באתר ארבעת המותגים המובילים של הקבוצה: שני מותגי הנשים: Vero Moda ו-Only, מותג הגברים JACK & JONES ומותג הילדים Name It. טווח המחירים: 19.90-599.90 שקלים.

טרמינל איקס, מותג ורו מודה, חולצה מכופתרת, 149.90,. באדיבות ורו מודה,
טרמינל איקס, מותג ורו מודה, חולצה מכופתרת, 149.90 שקלים/באדיבות ורו מודה

משלוח מהיום למחר

ניר הורוביץ, מנכ"ל TERMINAL X: "אנו שמחים להודיע על שיתוף הפעולה עם BESTSELLER, קבוצת הקמעונאות הגדולה ביותר בדנמרק שמובילה את השוק האירופאי עם כ-17 מותגים. כחלק מאסטרטגיית החברה, אנו פועלים על מנת להביא לישראל מותגים מובילים שלא נמצאים בהישג היד של הצרכנים, ובכך להמשיך ולהציע את המגוון הרחב והטרנדי ביותר, בזמן האספקה הקצר ביותר ובחוויית אי קומרס שלמה ואיכותית המותאמת לקהל הלקוחות הישראלי. ארבעת המותגים המובילים של הקבוצה כבר נכנסו לאתר ויהיו זמנים לקהל לקוחותינו".

קמעונאים בנפש ישימו את המוצר במרכז

אלכסנדר קורוסק, מנכ"ל BESTSELLER אזור מזרח/דרום: "‏נכנסנו לשוק הישראלי ואנחנו כאן כדי להישאר ולהפוך את קהל הלקוחות לקהל שבע רצון. אנו, בקבוצת BESTSELLER, קמעונאים בנפש ושמים את המוצר במרכז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully