וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אומנות הפריחה של נסימה, הנינג'ות של בר-נוח והספר של ריטה- הלאונג'

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 25.3.2021 / 7:21

חנות המותג wild flower שנולדה מהחיבור בין אספן האומנות והסטודנטית לרפואה, הגעגועים של טל בר נוח לימים הראשונים של איירון סורס והשקת הספר החדש של ריטה

בצמוד לגלריה נסימה-לנדאו ברחוב אחד העם בתל אביב, נפתחה עם בוא האביב חנות המותג wild flower. פתיחת החנות היא פרי שיתוף פעולה בין עינת טקו, בעלת המותג wild flower, לבין סטיב נסימה, איש עסקים לשעבר, אספן אמנות ותיק, ותומך במוסדות אמנות ומוזיאונים בארץ ובעולם.

החיבור בין השניים, שהגיעו לעולם האסתטיקה עוד בהיותם סטודנטים לתואר ראשון, נוצר באופן טבעי. נסימה שעסק בנדל"ן כעבודה צדדית, החל את דרכו כאספן עם רכישת צילום של האמן היפני נובויושי אראקי, מתוך רצון להשקיע את ההכנסה מהעסקה הראשונה שעשה. טקו, סטודנטית לרפואה, יצרה זרי פרחים ופרסמה אותם באינסטגרם, לקהל לקוחות הולך וגדל. החיבור בין אמנות לבין טבע בחנות שפתחו, מביא לידי ביטוי את המומחיות של השניים.

עינת טקו וסטיב נסימה. ענת סרנגה,
עינת טקו וסטיב נסימה wild flower/ענת סרנגה

הנינג'ות של בר-נוח

בהמשך לפרסומים כי חברת 'איירון סורס' הישראלית, בראשות המנכ"ל תומר בר זאב, תיכנס לוול-סטריט לפי שווי של 11.1 מיליארד דולר, טל בר-נוח - משקיע פרטי ויזם סדרתי, שהשקיע בחברה שיתף את חבריו בפייסבוק על החוויה שלו במשך השנים בחברה המצליחה:

"בתחילת 2013 פנה אלי זיו אלול ואמר לי שיש חברה בשם איירון סורס שאני חייב לפגוש .
ביקשתי שיחבר ואז פגשתי את תומר בפעם הראשונה. אחרי עשר דקות ידעתי שזה זה ותומר ואני התחלנו להיפגש כל שבועיים בערך ולדבר על הכל.

בערך ביוני 2013 באה אלי קבוצה של משקיעים מארה"ב וארגנתי להם פגישות עם חברות. לא יודע למה אבל החלטתי שהפגישה הראשונה ביום שני בתשע בבוקר תהיה עם תומר. זה היה ברוטשילד במשרד הישן . אחרי שעה אנחנו יוצאים מהפגישה והשער של החניה היה סגור . המשקיע אומר לי: "תקשיב טל, בוא נחזור, אני רוצה להשקיע בחברה עכשיו"/

בפגישות של תומר ושלי אחר-כך שאלתי אותו אם הוא לא מתכוון למכור כי הוא כבר יכול לקבל שווי מאוד יפה .ואז עשיתי בדיקה קטנה וחיברתי את תומר עם חברה אמריקאית מאוד גדולה לראות אם הוא ממצמץ וימכור...

ידה ידה ידה ב 2014 השקעתי באיירון רק בגלל צוות היזמים של החברה הזאת.
פגשתי הרבה יזמים בחיי אבל קבוצה כזאת לא פגשתי אף פעם.

אני תמיד אומר לתומר שמה שיהיה לי הכי עצוב זה שאי אפשר לשכפל קבוצה כזאת שעובדת כל כך הרבה שנים יחד. תומר, תמיר, איתי, אייל, אסי, עומר, רועי, ארנון, שדמי, אתם חבורה של נינג'ות והגעתם להישג מדהים. רק התחלנו"

דן פילץ, ריטה ואבי שומר. אלכס קפלן,
דן פילץ (מימין) ואבי שומר משיקים את הספר עם ריטה/אלכס קפלן

הקדשה מריטה

לרגל השקת ספרה החדש של ריטה "צ'אדור נוטף מי גשם", התקיים בראשון אירוע החתמות בחנות "צומת ספרים" שבדיזינגוף סנטר.

האירוע משך אליו קוראים רבים, וביניהם דן פילץ - מנכ"ל ובעלים משותף דיזנגוף סנטר.
אבי שומר, מנכ"ל צומת ספרים, רכש עותק עם חתימה והקדשה אישית של המחברת, וסיפר שהספר של ריטה הפך לרב מכר תוך זמן קצר. לדבריו, לריטה אמנית המילים, תהיה הצלחה גדולה בעולם הספרות, כפי שיש לה על הבמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully