וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבעונים? רגישים לגלוטן? מחכים לכם באצטדיון בפתח תקווה

עודכן לאחרונה: 26.3.2021 / 7:19

בליך החזקות תפעיל את המזנונים באצטדיון הכדורגל בפתח תקווה. מבטיחה שדרוג של התפריט במזנונים ובחדרי ה- VIP כך שיתאים בחלקו גם לצמחוניים, טבעוניים ורגישים לגלוטן וכן תפעיל במקום מזנונים בסגנון בתי קפה ופוד-טראק

בליך החזקות זכתה במכרז ההסעדה של החברה לפיתוח פ"ת, המנהלת את אצטדיון שלמה ביטוח, החברה תפעיל כ-10 מזנונים ברחבי האצטדיון ותספק כיבוד לחדר ה-VIP. בליך החזקות פעילה משנת 2018 ועוסקת בהפעלת מזנונים וקפיטריות בבתי ספר ומכללות במרכז הארץ.

החברה לפיתוח פ"ת, מאמינה כי הפעלת המזנונים באצטדיון ע"י "בליך", תוביל שינוי משמעותי באיכות המזון הנמכר באצטדיונים, ותספק שירות ייחודי לקהל האוהדים. במזנונים יוגשו מבחר מאפים מתוקים ומלוחים, פיצות, שתיה חמה וקלה, מכונת ברד ומבחר חטיפים וחטיפי בר.

התפריט יותאם גם לקהל הצמחוני, הטבעוני ובעבור רגישים לגלוטן. במקביל למכירה במזנונים הקבועים, יפעלו פוד טארק, מזנוני קפה מעוצבים ומבחר רחב של מזון שלא היה מוכר עד כה במגרשי הכדורגל לרווחת הצופים וכלל המבקרים במתחם אצטדיון שלמה ביטוח.

מזנון האוכל באצטדיון שלמה ביטוח, פ"ת. החברה לפיתוח פ"ת,
מזנון האוכל באצטדיון שלמה ביטוח בפ"ת/החברה לפיתוח פ"ת

למקסם את החוויה הקולינרית

לירון גולדנברג, מנכ"ל החברה לפיתוח פ"ת, המנהלת את אצטדיון שלמה ביטוח: "במקביל להחזרת הקהל למגרשים וכשרואים את האור שבקצה מגפת הקורונה, אני שמח לבשר על זכייתה של בליך החזקות במכרז ההסעדה של האצטדיון. אנו יוצאים לדרך חדשה עם תפריט מגוון ושיטה ייחודית שתמקסם את החוויה הקולינרית של הצופים באצטדיון ובסביבתו באירועי תרבות וספורט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully