וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יערה בנבנישתי, עכשיו גם פרזנטורית

עודכן לאחרונה: 25.3.2021 / 16:13

אקוסאפ מוצרי תזונה החתימה את הדוגמנית והשחקנית כפרזנטורית. במסגרת שיתוף הפעולה תקדם בנבנישתי, שגם מזוהה עם אורח חיים בריא וטבעי, את מוצרי החברה גם ברשתות החברתיות

חברת תוספי התזונה, אקוסאפ, אשר מתמחה בתוספים בעלי ספיגה גבוהה, מצהירה על המשכיות בתהליך צמיחה ומצרפת את הדוגמנית והשחקנית, יערה בנבנישתי, כפרזנטורית למוצרי החברה.

בנבנישתי ידועה כמי שאיכות הסביבה ואורח חיים בריא הם חלק בלתי נפרד מחייה. בעבר הצהירה בעבר על היותה טבעונית ומרבה לדבר בחשבון האינסטגרם שלה, בעל 111 אלף העוקבים, על בריאות, תזונה והחיבור של גוף ונפש. במסגרת שיתוף הפעולה, תקדם בנבנישתי את מוצרי החברה בפלטפורמות השונות וכן, ברשתות החברתיות.

יערה בנבנישתי, פרזנטורית התוספי תזונה של אקוסאפ. גולי כהן,
יערה בנבנישתי, פרזנטורית תוספי התזונה של אקוסאפ/גולי כהן

"מספק אותי לקדם מוצר שאני מאמינה בו"

"החיבור בין יערה לאקוסאפ הוא טבעי" אומר אורי גור, מנכ"ל אקוסאפ, "החברה נולדה מתוך רצון להביא בשורה רעננה וייחודית לציבור באמצעות תוספי תזונה איכותיים, טבעיים וטבעוניים בעלי יכולת ספיגה גבוהה, מה שלא היה קיים בשוק התוספים עד כה"

מטעמה של יערה בנבנישתי, נמסר: "אני שמחה על שיתוף הפעולה עם אקוסאפ, מספק אותי לקדם מוצר שאני מאמינה בו ומכירה את יתרונותיו מניסיון אישי".

שוק תוספי התזונה בעולם מצוי בצמיחה משמעותית בשנים האחרונות ובפרט מאז פרוץ הקורונה. אקוסאפ, אשר נחשבת לאחת מחברות התוספים הצומחות בישראל, מדווחת על עליה של מאות אחוזים בצריכת תוספי החברה כאשר המובילים שבהם הם ויטמין C, ויטמין D ותשלובת B12.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully