וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציפי לבני נכנסת לעסקי הקנאביס.

עודכן לאחרונה: 8.4.2021 / 20:10

בלעדי: ציפי לבני תשמש יועצת אסטרטגית חיצונית לחברה הישראלית Cantek, יבואנית מוצרי הקנאביס הרפואי של ענקית הקנאביס הקנדית אורורה. נצח ישראל, מנכ"ל קנטק: "ציפי לבני היא מנהיגה בכל רמ"ח אבריה ובעלת ראייה אסטרטגית, ואלו התכונות שהיו חסרות בקנטק"

בזמן שגושי הפרו ונגד נתניהו עדיין בוחנים מי מהם יקבל את המנדט להרכבת הממשלה, חברת הקנאביס הרפואי 'קנטק' (Cantek) בחרה בציפי לבני, לשעבר ממלאת מקום ראש הממשלה, יו"ר האופוזיציה, ושרת המשפטים והקליטה, שתשמש כיועצת אסטרטגית חיצונית לחברה. כך נודע ל'וואלה! כסף".

עוד נודע, כי כניסתה של לבני כיועצת חיצונית לחברה הינה חלק מבחינתה את תחום הקנאביס הרפואי, וכלל האפשרויות הטמונות בו.

לבני מצטרפת בכך לצונאמי הדמויות הבכירות שנכנסו במהלך השנתיים וחצי האחרונות לתחום הקנאביס הלוהט, ובהן: אהוד ברק, ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר, המכהן כיו"ר חברת הקנאביס אינטרקיור; אהוד אולמרט, ראש הממשלה לשעבר, המשמש כיועץ עסקי לחברת הקנאביס יוניבו; יוחנן דנינו, מפכ"ל משטרת ישראל לשעבר, המכהן כיו"ר חברת הקנאביס טוגדר פארמה; ועידו נחושתן, מפקד חיל האוויר לשעבר, המכהן כיו"ר חברת הקנאביס קנאשור.

ציפי לבני בכינוס התנועה הירוקה, 28 באוקטובר 2012. בן דוד, פלאש 90
ציפי לבני, נכנסה לתחום הלוהט של הקנאביס/פלאש 90, בן דוד
אהוד אולמרט. ראובן קסטרו
אהוד רולמרט, ראש הממשלה לשעבר ויועץ עסקי לחברת הקנאביס יוניבו/ראובן קסטרו

מחזיקה ברישיונות גידול ושיווק קנאביס

כמה מעמיתיה לשעבר של לבני לחיים הציבוריים, עם זאת, לא שרדו את חום הטרנד, ומצאו עצמם מחוצה לו. האחרון שבהם הוא חיים רמון, מי שכיהן כמשנה לראש הממשלה וכשר המשפטים והבריאות, שלאחרונה הגיש תביעה כנגד חברת הקנאביס 'וונטייז', בה כיהן כיו"ר, על אי תשלום שכרו.

'קנטק' הוא שמה החדש של חברת הקנאביס 'קנאביס מעבדות', שנוסדה בשנת 2016 על ידי דניאל מכלוף, יזם הנדל"ן נצח ישראל, ושמואל קפואנו, שב-2014 מכר לחברת אחזקות הטבק האמריקאית 'אלטריה' את חברת הסיגריות האלקטרוניות שהקים עם שותפים - 'גרין סמוק', תמורת 110 מיליון דולר.

'קנטק' מחזיקה ברישיונות גידול ושיווק קנאביס רפואי בישראל, הנדרשים על ידי משרד הבריאות לפעילות בתחום, ובקרקעות להקמת חממות בכפר הס ומפעל באבן יהודה שבשרון. החברה היא גם הזכיינית הישראלית למוצרי ענקית הקנאביס הרפואי הקנדית אורורה (Aurora), הנסחרת בבורסת ניו יורק ארה"ב בשווי 1.8 מיליארד דולר.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
אדם נוימן. ShutterStock
אדם נוימן, השקיע בחברת הקנאביס אינטרקיור/ShutterStock

מגנט למפורסמים

נצח ישראל, מנכ"ל קנטק, אמר ל"וואלה! כסף": "חזון החברה מתחיל לרקום עור וגידים, והחיבור עם ציפי לבני יוביל את החברה למימוש האסטרטגיה להפיכת קנטק לחברה בינלאומית. לבני היא מנהיגה בכל רמ"ח אבריה, בעלת ראייה אסטרטגית רחבה וחדה, ואלו התכונות שהיו חסרות בקנטק עד כה".

עסקי הקנאביס מושכים אליהם גם אילי הון ואפילו אמנים וספורטאים. כך ניתן למצוא בין פעילי התחום את ליאון קופלר, הבעלים של רשת 'סופרפארם', ואחד מהמשקיעים בחברת הקנאביס B.O.L; ליאון רקנאטי, לשעבר מבעלי בנק דיסקונט וקבוצת אי.די.בי, ואחד המשקיעים בחברת הקנאביס אינטליקנה; אדם נוימן, מייסד WEWORK, שהשקיע בחברת הקנאביס אינטרקיור; האמן והיוצר אביב גפן, ששימש כיועץ שיווקי לחברת הקנאביס אינטליקנה; וגילי ורמוט, שחקן נבחרת ישראל בכדורגל לשעבר, המחזיק עם אשתו איריס ורמוט בחברת הקנאביס 'דרך לחיים'.

אביב גפן עצרת לזכר 25 שנה לרצח יצחק רבין. כיכר רבין, ת״א, 7 בנובמבר 2020. ראובן קסטרו
אביב גפן, יועץ שיווקי לחברת הקנאביס אינטליקנה/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully