וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תן ביס יוצאת בגיוס המוני של כ-1,000 שליחים נוספים לכל רחבי הארץ

עודכן לאחרונה: 25.3.2021 / 12:35

חברת תן ביס, פלטפורמת המשלוחים, מגדילה את מערך השליחויות. "על אף פתיחת המסעדות בשבוע שעבר, הישראלים ממשיכים להזמין דרך האפליקציה"

תן ביס היא פלטפורמת הזמנת המשלוחים, מציעה שירות משלוחים ממגוון רחב של מסעדות בכל רחבי הארץ. תן ביס נוסדה בשנת 2000 והפכה גם לאחת החברות החזקות במתן פתרונות לעסקים באמצעות סבסוד ארוחות לעובדיהם.

שליחויות ברחבי הארץ גם למגזר הפרטי

בנוסף למגזר העסקי, האפליקציה והאתר של תן ביס זמינים גם לקהל הרחב עם שירות המאפשר לכל אדם להזמין משלוחים הביתה וליהנות מהטבות מאלפי מסעדות בפריסה ארצית.

במבצע הגיוס הנוכחי, מצפה תן ביס לצרף לשורותיה עוד כ-1,000 שליחים לאזורים שונים בארץ בהם: תל אביב וגוש דן, פתח תקווה ואזור בקעת אונו, רמלה, לוד, ירושלים, חיפה, באר שבע, אשדוד, רחובות, רעננה, כפר סבא, הוד השרון והרצליה.

שליחים של תן ביס על אופניים, קורקינט או קטנוע. נמרוד בר און,
שליחים של תן ביס על אופניים, קטנוע או קורקינט חשמלי/נמרוד בר און

שכר השליחים יכול להגיע לכ-80 שקלים לשעה

דרישות הסף לקבלה הן: מעל גיל 18; בעלי כלי פרטי לעבודה: אופניים (רגילים או חשמליים), קורקינט חשמלי או קטנוע. אוהד פרי, מנהל חברת השליחים, מספר על התנאים: "השכר לשליחים יכול להגיע ל-80 שקלים בשעה", ומלבד התנאים הסוציאליים המלאים אותם מקבלים שליחי החברה, הם גם זכאים לכרטיס תן ביס עם תקציב חודשי ויכולים ליהנות מבונוס של 'חבר מביא חבר'. אנחנו רואים שהביקוש למשלוחים מהמסעדות נשאר גבוה וגיוס השליחים יעזור להגדלת מערך השליחויות שלנו, כך שנוכל להגיע ליותר לקוחות במהירות גדולה יותר".

כלל השליחים של תן ביס מועסקים כעובדי חברה מהיום הראשון, המשמעות היא שהם זכאים לתנאים סוציאליים מלאים (הפרשות לפנסיה, החזרי נסיעות, ימי חופשה ומחלה וכו'). בנוסף יזכו השליחים החדשים לשכר שעתי קבוע שינוע בין 40-50 שקלים לשעה ועוד בונוסים וטיפים מהלקוחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully