וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהב בדרך לטוקיו: עסקת אימוץ חדשה בין שוק ההון לספורט הישראלי

עודכן לאחרונה: 8.4.2021 / 20:08

כסף כבר יש לו, עכשיו נותר לו להביא את הזהב מטוקיו: בית ההשקעות מור הודיע שיעניק חסות לג'ודוקא המבטיח פיטר פלצ'יק, לקראת אולימפיאדת טוקיו שתתקיים בקיץ. האם שוק ההון מגלה עניין בספורט הישראלי?

שוק ההון הישראלי בדרך למזרני הג'ודו של אולימפיאדת טוקיו: בית ההשקעות 'מור' יעניק חסות לג'ודוקא הישראלי פיטר פלצ'יק, המדורג שני בעולם במשקל של עד 100 ק"ג, לקראת המשחקים האולימפיים שיתקיימו בטוקיו השנה. פיטר פלצ'יק: "שמח להצטרף למשפחת בית ההשקעות מור, ומתרגש מהחיבור ומשיתוף הפעולה"

פלצ'יק, שזכה בחודש שעבר במדליית כסף בתחרות הגראנד סלאם שהתקיימה בתל אביב, מסר, כי הוא "שמח להצטרף למשפחת בית ההשקעות מור, ומתרגש מהחיבור ומשיתוף הפעולה. לדעת שבית ההשקעות עומד מאחוריי, ולייצג אותו בארץ ובעולם, זה כבוד גדול עבורי".

הנהלת מור השקעות עם הג'ודוקא פיטר פלצ'יק. יח"צ,
מימין: מאיר גרידיש -יו"ר מור השקעות, פיטר פלצ'יק, יוסי לוי – מייסד ומנכ"ל משותף במור השקעות ואלי לוי – מנכ"ל משותף במור השקעות/יח"צ

עשרות אלפי שקלים בחודש

הסכם החסות מגיע לאחר שבדו"חות האחרונים שלו ציין בית ההשקעות, כי בכוונתו לפעול לחיזוק המותג בקרב הציבור הרחב. הצעד מגיע כשנתיים לאחר שהבורסה הישראלית לניירות ערך סיכמה עם מינהלת הליגות בכדורגל על הסכם חסות לליגת העל בכדורגל תמורת 12 מיליון שקל ל-3 שנים. מעבר למחווה לספורט, נדמה כי בשוק ההון מכוונים אל המשקיע הפוטנציאלי, זה שמחפש בית לניהול השקעות בעידן בו אפיקי ההשקעות שהיו לפנים אטרקטיביים משיאים תשואות אפסיות.

ספורטאים פועלים כל העת לגיוס חסויות לטובת מימון המחיה והאימונים שלהם, ובכללם הצוות המקיף אותם, כדי להתפנות פיזית ונפשית לאימונים לקראת התחרויות. עלות חודשית הנדרשת לספורטאי ולצוות המקיף אותו עומדת על עשרות אלפי שקלים בחודש, ונמשכת לאורך תקופות שונות. ההערכות בענף הג'ודו הן, כי טווח זמן החסות שניתנה לפלצ'יק על ידי בית ההשקעות מור עומדת על כ-3 שנים.

יוסי לוי, מנכ"ל משותף של בית ההשקעות מור: "פיטר הוא סמל למצוינות, דבקות במטרה, חשיבה לטווח ארוך ונחישות - ערכים שמתיישבים באופן טבעי עם בית ההשקעות. יש לו תכונות של אלוף, ואנחנו גאים ומתרגשים להעניק לו את השקט והרוח הגבית הדרושים לו ולצוותו כדי להתאמן ולהתכונן לניצחונות נוספים. אנחנו מחזיקים לו אצבעות לקראת קיץ 2021 בטוקיו, ונלווה אותו לאורך כל הדרך".

מנהלים 40 מיליארד שקל

מור הוא בית השקעות ישראלי שהוקם בשנת 2006, נסחר בבורסת תל אביב החל משנת 2017, ונמצא בשליטת משפחת מאירוב ומשפחת לוי. בית ההשקעות מנהל קרנות השתלמות, קרנות נאמנות, ומוצרי השקעה שונים, ונכון למרץ 2021 מנהל נכסים בגובה של כ-40 מיליארד שקל.

פלצי'ק זכה השנה במדליית הכסף בגרנד סלאם שנערך בתל אביב ובמדליית הארד בטורניר המאסטרס שנערך בקטאר. בשנת 2020 זכה במדליית הזהב באליפות אירופה שנערכה בפראג צ'כיה, ובתום התחרות דורג ראשון בעולם לאותה שנה. שנה קודם לכן זכה במדליית הזהב בגראנד פרי תל אביב, הולנד וטרבילסי. פלצ'יק נולד בחצי האי קרים, המסופח כיום לרוסיה, ומתאמן מגיל 4 בג'ודו. הוא נשוי לדניאל ומתגורר בראשון לציון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully