וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1 בזום: הסכם שיתוף פעולה בין סבב המירוצים לאפליקציה

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 29.3.2021 / 9:04

הסכם שותפות רב שנתי בין מותג מירוצי המכוניות היוקרתי לבין פלטפורמת שיחות הווידיאו שהתפרסמה בכל העולם בשנת הקורונה. עיקר שיתוף הפעולה: הנגשת הנעשה מאחוריה הקלעים לצופים באמצעות חדרי זום ייעודיים. האם מדובר בחוויית צפייה חדשה?

פורמולה 1 (F1), הנחשבת לתחרות מירוצי המכוניות היוקרתית בעולם וזום - פלטפורמת תקשורת הווידיאו, הודיעו על הסכם שותפות רב-שנתי שיתמקד בשיתופי פעולה במהלך אליפות העולם הקרובה - 2021 FIA Formula One World Championship, ולאחריה. כחלק מהסכם השותפות תספק זום שירותי תקשורת מגוונים ותעבוד בצמוד לפורמולה 1 כדי לספק חוויות אירוח חיות מאירועי הספורט השונים.

שני מותגי העל כבר שיתפו פעולה בעבר במהלך 2020 במסגרתו קיבל מועדון ה-VIP הרשמי של אוהדי F1, ה- Paddock Club, באמצעות שידורי זום חיים, אפשרות לקחת חלק במאחורי הקלעים ולפניהם, של מירוצי ה-F1. הנוכחות הווירטואלית אפשרה למשתתפים מכל העולם לחוות את המירוצים כמה שקרוב יותר למסלול, בעודם ישובים בביתם ולהנות ממפגשים חיים עם אגדות מוטוריות.

כבר בעת המירוץ שהתקיים במהלך סוף השבוע האחרון בבחריין - Formula 1 Gulf Air Bahrain Grand Prix 2021 נכנסו חברי המועדון לחדרי זום ייעודיים וצפו מקרוב במירוצים.

נהג פורמולה 1 סבסטיאן פטל הגרמני. GettyImages
סבסטיאן פטל על המסלול. חדרי זום יעודיים צפווים להעשיר את חוויית הצפייה/GettyImages

העתיד של אירועי הספורט?

"אנו שמחים להרחיב את מסגרת השת"פ עם זום", אמר בן פינקוס, מנהל השותפויות בפורמולה 1. "זום תהפוך לפלטפורמת התקשורת המאוחדת של פורמולה 1".

האם חדירת האפליקציה הפופולרית אל מאחורי הקלעים של הנעשה על המסך "הרגיל" תיעצר על מסלול המרוצים - או שמא מדובר במהפכה של ממש שייעברו הרגלי הצפייה של כולנו בקרוב?

לדברי ג'נין פלוסי, סמנכ"לית השיווק של זום, "שיתוף הפעולה במהלך תקופת הקורונה של 2020 הציע חוויית VIP למרות כל המגבלות שנלוו למגפה והעונה החדשה כעת מהווה הזדמנות ליישום מודל היברידי שיכלול הן פעילויות ב'שטח' במסלולי המירוצים והן פעילויות וירטואליות. אנו שמחים לשתף פעולה ולהשתמש במותג ובטכנולוגיה שלנו כדי לעצב את עתיד עולם אירועי הספורט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully