וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טסלה בביטקוין? ציוץ של חברת הרכב הוביל לעלייה נוספת בערך המטבע

עודכן לאחרונה: 29.4.2021 / 18:07

מהלך פורץ דרך באמצעות ציוץ בטוויטר: אילון מאסק, מנכ"ל טסלה, צייץ כי החברה תקבל ביטקוין כאמצעי תשלום עבור מוצריה והוביל לעלייה נוספת בערכו של הזהב הדיגיטלי. רק לפני חודש הודיעה טסלה כי רכשה ביטקוין בשווי מיליארד וחצי דולר

לפני כחודש, בפברואר 2021, הודיעה חברת טסלה כי רכשה ביטקוין בשווי של 1.5 מיליארד דולר, כמעט באותה נשימה ציינה כי תתחיל לקבל גם ביטקוין כאמצעי תשלום עבור מוצריה. השבוע הודיע אילון מאסק -כהרגלו באמצעות ציוץ בטוויטר - כי מעתה החברה מאפשרת לרכוש רכבים באמצעות ביטקוין. האפשרות תהיה זמינה בתחילה, עבור תושבי ארצות הברית ובהמשך מחוצה לה.

אילון מאסק. יצרן, אתר יצרן
אילון מאסק, מנכ"ל חברת טסלה/אתר יצרן, יצרן

הכי עשיר והכי חכם

מהלך פורץ דרך זה הופך את טסלה ליצרנית הרכב הגדולה הראשונה שמקבלת את "הזהב הדיגיטלי" כאמצעי תשלום. הודעתו של מנכ"ל טסלה, אילון מאסק על המהלך, הובילה לנסיקה בערך המטבע, שנותר בראש מטבעות הקריפטו ועומד על למעלה מ-56 אלף דולר.

שגיא בקשי, מנכ"ל חברת הפינטק Coinmama: "אילון מאסק מוכיח שהוא לא רק האיש הכי עשיר בעולם, אלא גם האיש הכי חכם בעולם", אחרי שירדה לעומק הנושא, טסלה הבינה את הסיכון בהיצמדות לדולר וכל מנכ"ל בעולם צריך לשאול את עצמו האם הוא יכול להרשות לעצמו אפס חשיפה לביטקוין שהפך היום, דה-פקטו, לכלי לגיטימי לשמירת ערך והוא בדרך לעקוף את הזהב בשווי שוק".

טסלה רודסטר 2. אתר יצרן
טסלה, ניתן לרכוש באמצעות ביטקוין/אתר יצרן

הערכה: הביטקוין יוסיף להתחזק

שי דתיקה, מייסד שותף ונשיא חברת הקריפטו INX מדגיש: "ראלי הביטקוין יימשך. כניסה של משקיעים מוסדיים וחברות ציבוריות כגון טסלה, במקביל לאימוץ טכנולוגיית הבלוקצ'יין ויישומיה ע"י רגולטורים מובילים בעולם, מחזקת את ההוכחה, פעם אחר פעם, כי הביטקוין והבלוקצ'יין כאן כדי להישאר. כל אלו מוסיפים לבניית האמון בקרב המשקיעים הפרטיים והמוסדיים. להערכתינו, ערך הביטקוין צפוי להמשיך לשבור שיאים וזאת כמובן תוך שינויים ולעיתים ירידות, שיכולות להיות חדות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully