וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשת טעמים: 200,000 שקל למען ילדים חולי סרטן

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 29.3.2021 / 16:17

מלב אל ל"ב: רשת הסופרמרקטים "קשת טעמים" גייסה תרומה של 200,000 ש"ח במסגרת קמפיין התרמה עבור עמותת ל"ב- להילחם ביחד למען ילדים חולי סרטן ומשפחותיהם

זו השנה הרביעית שהנהלת רשת הסופרמרקטים "קשת טעמים" ועובדיה נרתמים למסע התרמה ענק למען ילדים חולי סרטן של עמותת ל"ב להילחם ביחד. גם השנה, על אף תקופת הקורונה והקשיים הלוגיסטיים שבעקבותיה, החליטו בעלי הרשת ליאת ואריאל לכט להמשיך במסורת ההתרמה למען העמותה.

התרומה לעמותת לב נמסרה ערב החג, בטקס צנוע שנערך במשרדי קשת טעמים באזור התעשייה בעכו, והתקיים בהתאם להנחיות.

דני גרינברג, אריאל לכט, ברנרד זיטוק, מוטי וגנר וליאת לכט. שרה איקו,
מימין לשמאל: דני גרינברג מנכ"ל "קשת טעמים", אריאל לכט בעלי "קשת טעמים", ברנרד זיטוק יו"ר עמותת ל"ב, מוטי וגנר מנהל פרויקטים עמותת ל"ב, ליאת לכט בעלי "קשת טעמים"/שרה איקו

"בזכותכם הכדור עדיין מסתובב"

נכחו במעמד המרגש: בעלי "קשת טעמים" ליאת ואריאל לכט, מנכ"ל "קשת טעמים" דני גרינברג, יו"ר העמותה ברנרד זיטוק, מנהל הפרויקטים של העמותה מוטי וגנר.

אריאל וליאת לכט, בעלי "קשת טעמים": אנו מודים לצוות העובדים ובמיוחד לכל לקוחותינו, שהרי אם לא הם- לא היינו נמצאים במעמד המרגש הזה היום. ושלמרות ימים טרופים אלה, פתחו את כיסם ולבם והם אלה שהובילו להצלחת הקמפיין".

יו"ר העמותה ברנרד זיטוק ומנהל הפרויקטים מוטי ווגנר העניקו פסלון הוקרה לבעלי הרשת והודו בהתרגשות: "אין די מילים בפינו על מנת להודות ולשבח את פועלם העצום ויוצא הדופן של אריאל וליאת לכט למען הילדים חולי הסרטן ומשפחותיהם. בזכות אנשים כמותכם הכדור עדיין מסתובב!".

עמותת ל"ב- להילחם ביחד, אשר פעילה כבר משנת 1991 ומופעלת על ידי הורים שילדיהם חולים במחלת הסרטן ומטופלים ביחידה לאונקולוגיה ילדים במרכז הרפואי רמב''ם חיפה. העמותה פועלת ללא לאות על מנת לתרום את הידע והניסיון למשפחות המתמודדות עם מחלת הסרטן וכן לדאוג לרווחת חיי הילד החולה ובני משפחתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully