וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפכת המיחזור: אריזות משליכים לפח הכתום? תאגיד תמיר במהלך הסברה גדול

עודכן לאחרונה: 30.3.2021 / 10:12

כתום, כחול או סגול: תאגיד המיחזור תמיר, בשיתוף עם היצרנים והיבואנים הגדולים במשק הישראלי, מובילים מהלך שמטרתו להסביר לצרכן באופן ויזואלי ופשוט לאיזה פח משליכים כל אריזה. בין השותפים למהלך: אסם, תנובה, שטראוס, שופרסל ואחרים

נושא איכות הסביבה וחשיבות המיחזור הפך למרכזי בשיח הציבורי בישראל ובעולם כולו. תאגיד המיחזור תמיר, בשיתוף עם היצרנים והיבואנים הגדולים בישראל, מוביל מהלך אסטרטגי רחב היקף שמטרתו לסייע לצרכן לזהות לאיזה פח עליו להשליך את האריזות, וזאת על ידי הטבעת סמל על גבי המוצרים.

סמלי המיחזור בצבעים: כתום, כחול וסגול לפי צבעי פחי המיחזור. יח"צ,
סמלי המיחזור שיוטבעו על גבי האריזות/יח"צ

לתעדף יצרנים ירוקים

המהלך שהושק לאחרונה, זכה לרוח גבית מהתאחדות התעשיינים, היצרנים והיבואנים הגדולים בישראל וכבר ניתן לראות על המדפים אריזות מסומנות בסמל המיחזור כאשר בכל חודש מצטרפים עוד ועוד מוצרים מסומנים שכולנו מכירים מהסופרמרקט.

הרעיון מאחורי סמלי המיחזור הוא לקדם הסברה ברורה לתושבים באמצעות סמלים ויזואליים פשוטים לפי צבע הפח אליו נדרש להשליך את האריזה בסיום השימוש, ובכך לגרום לתושבים רבים להצטרף למהפכה. האידיאל הוא, שתהליך קבלת ההחלטות לפני רכישה, אצל הצרכן יושפע מגם מהדאגה לאיכות הסביבה ויתעדף יצרנים שנרתמים למהלך.

הגדולים כבר בפנים

בין החברות הראשונות שהתגייסו למהלך, שעל גבי מוצריהן ניתן לראות את סמלי המיחזור, הן: אסם, יוניליוור, שטראוס, מאפיות אנג'ל, שופרסל, החברה המרכזית למשקאות, תנובה ועוד. חברות ותאגידים נוספים יצטרפו גם הם בחודשים הקרובים למהלך והערכה היא שעד לסוף השנה יסומנו מאות מוצרים מובילים נוספים שכולנו מכירים מהמדפים בסופרמרקט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
חפשו את סמל המיחזור על האריזות, אסם התגייסו ליוזמה של תמיר תאגיד המיחזור. יחסי ציבור,
חפשו את הסמל על גבי המוצרים/יחסי ציבור

פשוט להצטרף למהפיכת המיחזור

רני איידלר, מנכ"ל תאגיד המיחזור תמיר: "בעולם כבר קיימים סמלי מיחזור שונים. אנחנו בתמיר, חשבנו שנכון יהיה לסמן את האריזות בסמלים שנראים כמו פחים בצבעי פחי המיחזור השונים, כתום, כחול וסגול, ליצירת פשטות בהפרדת האריזות בבית. הסמלים מהווים הסברה פשוטה וברורה לאיזה פח מיחזור יש להשליך את האריזה. נכון להיום עשרות חברות מהמובילות במשק שמוצריהם נמצאים בכל בית בשימוש יום-יומי מסמנות את מוצריהם בסמלי המיחזור, כך שגם מי שלא מתורגל עדיין בהפרדת פסולת, יוכל להצטרף בקלות למהפיכת המיחזור. אני מודה לחברות ולהתאחדות התעשיינים על ההצטרפות הוולונטרית שלהן למהלך, שמהווה עוד נדבך במהפכת המחזור שעוברת ישראל".

רני איידלר, מנכ"ל תאגיד המיחזור תמיר. גיא חמוי,
רני איידלר, מנכ"ל תאגיד המיחזור תמיר/גיא חמוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully