וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

FLOW - אנדר ארמור משיקה היום את נעל הריצה הטובה ביותר שיצרה עד כה

עודכן לאחרונה: 30.3.2021 / 20:53

אחרי 3 שנים של בדיקות האצנים, ו-17,000 קילומטר ריצה, אנדר ארמור חושפת את FLOW VELOCITI WIND, נעל ריצה עם הסוליה החיצונית

נעל הריצה החדשה של אנדר ארמור, Flow Velociti Wind, שנבדקה לשימוש מעל 17,000 ק"מ, היא הבשורה העדכנית ביותר לרצים, בעלת מערכת ריפוד All-in-One לביטול משטח הגומי של הסוליה החיצונית מה שהופך את נעל הריצה לקלה מאוד, השוקלת 2-3 גרם פחות ממשקל נעל ריצה ממוצעת.

הנעל החדשה פותחה על ידי צוות המעצבים והמפתחים של החברה בהשראת הספורטאים המובילים שלה, במטרה להביא לביצועי ריצה הטובים ביותר ובשאיפה מתמדת לעזור לשפר ביצועים. ה- FLOW נחשבת לנעל ריצה קלה, נתון המהווה יתרון מרכזי שאחראי על התחושה שניתן להגביר מהירות ולרוץ ללא מאמץ.

FLOW, נעל הריצה הטובה ביוצתר של אנדר ארמור. באדיבות UNDER ARMOUR,
נעל הריצה החדשה של אנדר ארמור, Flow Velociti Wind/באדיבות UNDER ARMOUR

צוות הפיתוח של אנדר ארמור Flow, הורכב מצוותים מקצועיים מגוונים הכוללים: קבוצות חדשנות, צוותי עיצוב מוצר, צוותי ביו-מכניקה, אתלטים ואוסף תובנות מצרכנים רבים. בנוסף, למעלה מ -130 ספורטאי עילית רצו מעל 17,000 ק"מ בשלב הפיתוח ולאחר שלוש שנים ועשרות בדיקות הגיעה ההשקה.

אנדר ארמור יוצאת לראשונה בקטגוריית הריצה עם Flow Velociti Wind, המספקת פתרון לרצים המחפשים מהירות, נוחות ושיפור הקצב באימון שלהם בריצות ארוכות.

הסוליה המדוברת של נעל הריצה FLOW. באדיבות UNDER ARMOUR,
טכנולוגיית הסוליה החדשה של Flow, מספקת החזר אנרגיה/באדיבות UNDER ARMOUR

טכנולוגיית הסוליה החדשה של Flow, מספקת החזר אנרגיה הגבוה ביותר עד כה כך שניתן יהיה לרוץ בביטחון. UA Warp הינו פתרון מהונדס פורץ דרך מעניק תמיכה משופרת לרגל, כמו חגורות בטיחות על כף הרגל הממוקמות בדיוק במקום בו מצאו אותן כמועילות.

FLOW, נעל הריצה של אנדר ארמוק, מושקת ממש היום, 31.3.21. באדיבות UNDER ARMOUR,
"FLOW קלילה ומגיבה לקרקע", מדלין קופ, אצנית מקצועית של אנדר ארמור/באדיבות UNDER ARMOUR

במסגרת קמפיין ההשקה העולמי של טכנולוגיית הסוליה החיצונית של נעל ה- FLOW נחשפה לראשונה בקטגוריית הכדורסל עם השקת נעל החתימה של סטיבן קארי, Curry Flow 8, תחת מותג שמו החדש.

"כשאני נועל את דגם Flow Velociti Wind של אנדר ארמור, זה מרגיש כאילו שום דבר לא מכביד עלי", מספר מורגן מקדונלד, אצן מקצועי של המותג בעולם.

"הנעליים מרגישות חסרות משקל, כמעט כאילו אין שם כלום. להיכנס למצב זרימה באימון זה הרבה יותר קל כשיש לך נעל שמתעצבת בהתאם לכף הרגל שלך, מגיבה לקרקע וכל כך קלילה". מספרת גם מדלין קופ, אצנית מקצועית של אנדר ארמור בעולם.

הנעל מתחברת לאלפיקצית MapMyRun המציעה מבחר גדול של פעילויות כושר, כשכל אחת מתכניות האימון האופציונליות מותאמות אישית ויעזרו לשפר את הביצועים ולהגיע ליעדים חדשים. האפליקציה מתקשרת עם מדדי הריצה כמו אורך צעד, לעדכון שיפורי ביצוע בזמן אמת.

הנעל תוצע למכירה ב-3 צבעים לגברים ו-4 צבעים לנשים, במחיר 649 שקלים לגברים, 599 שקלים לנשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully