וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפתיים 24 קראט: דוגמנית העל אירינה שייק מציגה שפתיים בזהב טהור

עודכן לאחרונה: 30.3.2021 / 12:08

מימי לוזון, מומחית לבריאות העור ודוגמנית העל אירינה שייק חברו יחד בשיתוף פעולה, להשקת מהדורה מיוחדת לטיפוח השפתיים, בשילוב זהב 24 קראט

עם ניסיון של למעלה מ-30 שנים באתגרי עור, אלפי לקוחות מרוצים והכרה בינלאומית, סללה מימי לוזון את דרכה קדימה, בתשוקה לחולל מהפכה בגישה לטיפוח העור ומתוך אמונה שלכל אשה מגיע עור בריא וזוהר.

MIMI LUZON X IRINA SHAYK. Rowan Papier,
אירינה שייק מציגה שפתיים 24 קראט/Rowan Papier

אחד המרכיבים הייחודיים והמזוהים ביותר עם המותג מימי לוזון, הוא זהב טהור 24 קראט כמרכיב עשיר בסגולותיו לבריאות העור, המאיץ התחדשות תאים, מהדק את העור ומשפר את גמישותו, מפחית קמטים וקמטוטים, מעניק לחות ומאחד את גוון העור למראה עור חיוני, בריא וזוהר. מימי היתה הראשונה לשלב עלי זהב טהור בטיפול קוסמטי לפנים ולהנגיש ללקוחותיה בערכות טיפול שכל אחת יכולה לעשות בבית.

אירינה שייק ומימי לוזון. יחסי ציבור,
מימי לוזון ואירינה שייק, יוצרות יחד ערכה לטיפוח השפתיים/יחסי ציבור

ערכת הטיפול לשפתיים, בשילוב עלי זהב 24 קראט, היא יצירה משותפת במהדורה מיוחדת של מימי לוזון, עם דוגמנית העל אירינה שייק שמשתפת: "לחבור למימי לוזון, שהיא גורו בריאות העור וחברה קרובה, היה טבעי עבורי. על בסיס הידע והמומחיות של מימי, עם ההבנה שלי מה אני באמת צריכה ובשילוב האהבה המשותפת שלנו לזהב, יצרנו טיפול שפתיים יוקרתי המבוסס על עלי זהב טהור 24 קראט שעוזר לי לשמור על מראה שפתיים רכות, מלאות וזוהרות"

24K PURE GOLD LIP TREATMENT הוא טיפול השפתיים הראשון מסוגו בשילוב עלי זהב טהור. זהו טיפול דו שלבי הכולל מסכת שפתיים EPIC LUSH ועלי זהב 24 קראט המעוצבים בהשראת קו מתאר השפתיים האייקוניות של האחת והיחידה, אירינה שייק.

ערכת טיפוח השפתיים שיצרו אירינה שייק ומימי לוזון, בשילוב זהב 24 קראט. יחסי ציבור,
ערכת טיפוח השפתיים שיצרו אירינה שייק ומימי לוזון, בשילוב זהב 24 קראט/יחסי ציבור

הקיט מאפשר לכל אישה ליהנות מטיפול מטפח ועמוק לעור השפתיים, עשיר בזהב טהור 24 קראט, המשפר את גמישות העור, מעורר את ייצור הקולגן, מקדם את חידוש התאים, ומותיר מראה שפתיים נחשקות וזוהרות. הערכה כוללת: 3 דפי זהב 24 קארט לשפתיים ומסכה עשירה לשפתיים Epic Lush 10ml. מחיר מומלץ לצרכן: 429 שקלים. ניתן להשיג בלעדית אצל מימי לוזון באתר או בקליניקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully