וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההייטק חוזר למשרדים? 1,800 מ"ר הושכרו בשתי עסקאות בבית אינטרגרין

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 30.3.2021 / 12:40

שתי עסקאות של שכירות ארוכת טווח בבית אינטרגרין 3 בקרית אריה. סכום העסקאות לא פורסם, אך על בסיס עסקאות קודמות באזור, שוויין המצטבר קרוב ל-20 מיליון שקלים. האם מדובר בסוף עידן העבודה מהבית?

האם ההייטק חוזר למשרדים? קבוצת הנדל"ן אינטרגרין חתמה לאחרונה על שתי עסקאות להשכרת משרדים בבית אינטרגרין 3 שבבעלות החברה, הממוקם באזור התעסוקה קריית אריה בפתח תקווה.

אחת העסקאות נחתמה מול חברת TeraSky, הפועלת בעולמות של תשתיות מחשוב, מערכות אחסון, הגנה וגיבוי של נתונים וענן המחשוב לסוגיו - פרטי, ציבורי והיברידי. במסגרת העסקה תשכיר אינטרגרין את המשרדים לתקופה של 7 שנים עם אופציה ל-5 שנים נוספות. מדובר על כ 1,100 מ"ר הכוללים 130 מ"ר מרפסת בקומה השלישית של המבנה ו-30 חניות. במסגרת העסקה השניה הושכרו 700 מ"ר של שטחי משרדים לחברת הייטק נוספת לתקופה בת 5 שנים.

סכום העסקאות לא דווח, אך מחירי השכירות באזור קריית אריה עומדים על 60-70 שקל למ"ר ברמת מעטפת בבניין ותיק, ועשויים להגיע עד ל-90-100 שקל למ"ר למשרדים ברמת גימור גבוהה בבנייני משרדים חדשים. בהתאם לכך, שווי עסקת השכירות של חברת טרה סקיי, לתקופה בת 12 שנים מוערך בקרוב ל- 15 מיליון שקל, ואילו שווי העסקה השניה שנחתמה לתקופה של 5 שנים מוערך ב-4 מליון שקל, סכומים שמעוררים את השאלה, האם נגמר עידן העבודה מהבית בענף ההייטק?

בניינים בגוש דן 29 במרץ 2021. ראובן קסטרו
מבט מאזור פ"ת לכיוון תל אביב. נגישות גבוהה לתחבורה ציבורית וקרבה לתוואי הרכבת הקלה/ראובן קסטרו

פרויקט ירוק מעורר השראה

בית אינטרגרין 3 כולל כ-16 אלף מ"ר, ב- 10 קומות. הוא ממוקם בפינת רחוב יגיע כפיים ורח' ישראל פוקס, מדרום לדרך אם המושבות בקריית אריה, פתח תקווה. עבודות הפנים במשרדים החדשים יתבצעו על-ידי תדהר, ועיצוב הפנים על-ידי סטודיו EN.

העסקות מחזקות את השינוי שעוברת קריית אריה בפ"ת בדרך להפוך להאב-טק מרכזי. Commvault, cyberint ,Fyber ,Clexio, Payoneer ו- One הן רק חלק מהחברות שכבר העבירו את משרדיהן לבתי אינטרגרין בקריה.

אינטרגרין 3 נהנה מנגישות גבוהה לנתיבי תחבורה ולרכבת, וסמוך לתוואי הרכבת הקלה המתוכנן. הפרוייקט נבחר בשנת 2020 על-ידי המועצה הישראלית לבנייה ירוקה כפרויקט ירוק מעורר השראה, המתאפיין בתכנון השם דגש על רווחת המשתמש ומאפשר צריכת משאבים מושכלת על ידי - שימוש בתאורה טבעית, התקנת מערכת בקרת מים, שימוש במערכות מיזוג מהיעילות בארץ, הטמעת מערכת ניהול אנרגיה, עידוד שימוש באופניים ועוד.


אינטרגרין היא קבוצת נדל"ן בבעלות פרטית, היוזמת, מתכננת, מקימה ומשווקת פרויקטים למשרדים, תעשייה ומסחר משנת 1995. הפרויקטים של הקבוצה מתוכננים על ידי מיטב המשרדים בישראל, בדגש על מרחבי אור לדיירים, מחשבה על מראה חיצוני עדכני ומערכות ירוקות וחסכוניות. בין הפרויקטים: בית אינטרגרין 1 - מבנה משרדים ותעשייה יוקרתי בשטח של 13,000 מ"ר ובית אינטרגרין 2 מבנה משרדים ותעשיינה בן 6,000 מ"ר, הממוקמים בקרית אריה, פתח תקווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully