וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצת שמח, קצת עיצוב: הטרנדים החדשים בעיצוב הבית

עודכן לאחרונה: 30.3.2021 / 16:25

האביב הוא זמן של התחדשות, וזה הזמן לבדוק מה הטרנדים שמככבים כעת בתחום עיצוב הבית. ביקרנו באולמות תצוגה וחזרנו עם רשמים

אם בחרתם במהלך חול המועד שלא לפקוד את שמורות הטבע או להיתקע בפקקים, יתכן מאוד שברגעים אלה ממש אתם מבלים בנעימים בחנויות ובקניונים. שנה של הדממה כמעט מוחלטת והעובדה, שבניגוד לשנים עברו את החג הזה אנחנו מבלים קרוב לבית ולא ביעדים בינלאומיים נחשקים , גורמים לעליה מטאורית בפדיון היומי, זאת על פי דיווחי חברות האשראי והחברות. אחד התחומים שזוכים לעדנה הוא תחום עיצוב הבית שנהנה גם מהאופוריה שנלוות לפתיחה הכמעט מלאה של המשק ומהעובדה שכך או כך האביב נחשב לעונת השדרוגים. לרגל כך, קבלו הצצה לקולקציות חדשות ומסקרנות אותן תוכלו למצוא ברשתות ובחנויות.

הדבר האמיתי

גולדשטיין גלרי טפט. יחצ,
קולקציית SYCAMORE של גולדשטיין גלרי טפט/יחצ

קולקציית חיפויי הקיר Sycamore מבית OMEXCO (מותג בלגי המיובא ארצה על ידי גולדשטיין גלרי טפט) היא דוגמה טובה כיצד ניתן לעורר את הקירות אצלכם בבית לחיים. החיפויים החדשים עשויים משכבה דקיקה, גמישה ואלגנטית של פורניר עץ שיקמה טבעי ואצילי שנארג על בסיס Nonwoven fabric המאפשר הדבקה נוחה ואופטימלית על גבי הקירות. בחיפויי הקיר, שמיוצרים בעבודת יד אמן, ניכרת מידה רבה של אלגנטיות ועידון והתוצר הסופי נראה כאינטרפרטציה עדכנית ומהוקצעת של חיפויי הקיר היוקרתיים שאנחנו רגילים לראות בסגנון האירופאי הקלאסי. במסגרת הקולקציה ניתן למצוא וריאציות שונות בגוונים שונים ועשירים ובדוגמאות גיאומטריות מגוונות שיוצרות מראה תלת ממדי על הקיר.

המחיר: החל מ-760 שקל למ"ר, להשיג בגולדשטיין גלרי טפט או בחנות האונליין.

קר, מתחמם, מתאוורר

מחסני תאורה. יחצ,
מאווררי פסיפיק במחסני תאורה/יחצ

אל תתנו לחול המועד ולחג הקרירים יחסית להטעות אתכם. הקיץ כבר מעבר לפינה וזהו הזמן להיערך ולהכין את הבית. רגע לפני רשת מחסני תאורה מציעה בסניפיה וכן בחנות האונליין שבאתר החברה, את קולקציית מאווררי פסיפיק שיהפכו את השהיה בבית במהלך הקיץ המהביל לממוזגת ואסתטית ביותר.

הקיץ הישראלי הופך בשנים האחרונות למשמעותי מבחינת עוצמות הלחות והחום וככזה, רבים מאיתנו מוצאים עצמם כבולים למזגן לאורך כל שעות היממה. מאווררי התקרה מהווים פתרון אנרגטי שכן צריכת החשמל שלהם קטנה יותר, בפרט לאלה שמעדיפים בריזה קרירה ומאוזנת על פני הקור המקפיא שמפיקים המזגנים. בקולקציה ניתן למצוא מגוון רחב של דגמים יעילים לגדלים שונים של חללים בהם משולבת תאורת LED חסכונית, נוספים, להם מצורף שלט איתו ניתן לשלוט בדרגות האוורור והכיבוי בהם מושלבת טכנולוגיית CCT החדשה איתה ניתן לכוון את גוון הצבע של הנורה ליצירת אווירה בחלל, דגמים הנשלטים על ידי אפליקציות ייעודיות, מסונכרנות עם ה- BLUETOOTH שבמכשיר הנייד ועוד.

המחיר: החל מ-399 שקל, להשיג בסניפי רשת מחסני תאורה ובאתר.

לאלה שמתגעגעים

ניגא שף. יחצ,
חוויה קולינרית כפרית. טאבון של ניגא שף FOR HOME/יחצ

השנה החולפת הפכה אותנו הישראלים לאניני טעם ולפודיז מושבעים ולאניני טעם מאי פעם. הגעגועים למסעדות ולטעמים מעבר לים גורמים לרבים מאיתנו לחפש פתרונות איכותיים שישדרגו את רמת התוצרים גם בסביבה הביתית. במיוחד עבורם מציעה חברת ניגא שף FOR HOME מגוון טאבונים ביתיים של המותג האיטלקי ALFA Forni במחירים מיוחדים ומשתלמים.

מוצרי המותג מתאפיינים בעיצוב מודרני שמשתלב בסביבת המגורים העכשווית ומשחזרים במדויק הטעמים והמרקמים של מאפים, מנות בשר, דגים וירקות אהובות בזכות רצפת אבן טרקוטה מיוחדת. אפקט Memory heat מאפשר לטאבון לספק חוויה קולינרית כפרית שמזוהה עם מטבחים מגוונים בהם הים-תיכוני והאיטלקי המסורתי.

בין הדגמים שמוצעים עתה במחירים מיוחדים: דגם ONE מובנה החל מ-7900 שקל, דגם BRIO החל מ-9200 שקל, דגם TOTO החל מ-15,000 שקל ודגם DOLCE VITA החל מ-16,300 שקל.

החברה מתחייבת לאספקה תוך 7 ימי עסקים, ההובלה אינה כלולה במחיר.

יחסי הגומלין בין חוץ לפנים

כוכב  אלומיניום, אדריכל אייל לואי. שי אפשטיין,
הכי קרוב לטבע. כוכב אלומיניום/שי אפשטיין

כולנו שמחים לנצל את החזרה לשגרה ולצאת למרחבים. ביטוי לכך ניתן לראות גם בבתים עצמם ובפרט בגינות ובמרפסות שמאפשרות לנו להרגיש הכי קרוב לטבע ולחוץ גם כשאנחנו בסביבתנו הטבעית. על מנת לייצר קשר בלתי אמצעי בין פנים הבית לחוץ פיתחה חברת כוכב אלומיניום את מערכות המינימל של הדור החדש - ה-SLIM: הן דקיקות, מינימליסטיות ואלגנטיות במיוחד שנותנות מקום של כבוד לנוף הנשקף מבחוץ. המערכות מעניקות גם רמת בידוד גבוהה שעומדת איתנה מול האקלים הארץ-ישראלי ובשל היותן עשויות אלומיניום הן אינן מחלידות ומאפשרות הנאה למשך שנים. מערכת ה-SLIM מאפשרת יצירת משקופים נסתרים בעלי זגוגית רחבה במיוחד ללא חלוקות. הבידוד התרמי שומר על אקלים קריר גם בלי להדליק את המזגן באופן רצוף. החברה מציעה מניפת גוונים עשירה, מתוכה ניתן לבחור את הצבע והמרקם הרצוי.

הסלון לובש אופנה

אליתה ליוינג. יחצ,
גונבים את ההצגה. Smart Stools של אליתה ליוינג/יחצ

אחרי שנה שבילינו בתוכו, הגיע הזמן לרענן ולשדרג את הסלון. מותגי הריהוט לא נשארו אדישים לדרישה והם מספקים לנו בקולקציות החדשות פתרונות ישיבה אלטרנטיביים ואביזרים נלווים בשיק אופנתי, שאמורים להפוך את מרחב המגורים לחי, דינמי ומסקרן מתמיד. המותג האיטלקי DANAY, שמיובא ארצה על ידי רשת אליתה ליוינג, מציע פריטים שעונים להגדרה בהם ה-SMART STOOLS שצועקים אופנה וגונבים את ההצגה. ניתן להשתמש בהם לישיבה ובה בעת גם לאחסון. ניתן להזמינם בווריאציות שונות בהתאם למראה החלל על ובתוספת של פלטה עליונה , כך אפשר להפוך אותם לשולחן צד לכל דבר. אליהם מצטרפים גם מעמדי עיתונים מעוצבים שנראים כתיק אופנתי לכל דבר ומכניסים צבע, עניין ומראה עדכני.

מהפריטים ניתן להתרשם באולמות התצוגה של אליתה ליוינג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully