וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיניים לבנות: אלונה טל תוביל קמפיין לפטנט ישראלי, בהשקעה של 2 מיליון שקלים

עודכן לאחרונה: 4.4.2021 / 18:33

חברה ישראלית, בעלת המותג העולמי silk'n, יוצאת בקמפיין השקה למברשת שיניים הרשומה כפטנט בתחום היגיינת הפה. הסלוגים שיוביל את הקמפיין: "הרבה מעבר לצחצוח"

חברת Home Skinovations הישראלית, בעלת המותג העולמי Silk'n, יוצאת בקמפיין גדול במסגרתו יושק פטנט ישראלי עולמי בתחום הדנטל, ToothWave מברשת השניים החשמלית הראשונה בעולם, הפועלת באמצעות תדר רדיו ובטכנולוגיית DentalRF™, אותו תוביל השחקנית הבינלאומית אלונה טל.

הקמפיין רחב ההיקף, בהשקעה של כשני מיליון שקלים, יעלה בתחילת אפריל ויכלול פרסומות בפריים טיים, חסויות בטלוויזיה ויעלה בזירה הדיגיטלית, באתרי התוכן הגדולים וברשתות החברתיות.

אלונה טל בקמפיין למברשת השיניים Toothwave. Rowan Daly,
אלונה טל בקמפיין למברשת השיניים ToothWave/Rowan Daly

אלונה טל מספרת על שיתוף הפעולה: "כשחקנית, אני מקפידה לשמור על היגיינת פה יומיומית, ועבורי החיוך הוא כלי עבודה חיוני. אני גאה לקחת חלק בקמפיין ולייצג פטנט של חברה ישראלית בזירה העולמית".

ToothWave, הינה מברשת שיניים הראשונה בעולם שאיננה מסתמכת על צחצוח מכאני, אלא על מנגנונים אלקטרוכימיים מוכחים מדעית, שבעזרתם היא מסירה לא רק פלאק ושאריות מזון, אלא גם מפחיתה בהדרגה את המזהמים הקשים והעיקשים ביותר והיחידה שמפחיתה אבנית קיימת והוכחה קלינית, כיעילה יותר ממברשות חשמליות רגילות בהלבנה, בהפחתת כתמים עיקשים ובהפחתת דלקות ודימומי חניכיים.

פטנט ישראלי: מברשת שיניים חשמלית toothwave של חברת סילקן. דן לב,
פטנט ישראלי: מברשת שיניים חשמלית toothwave של חברת סילקן/דן לב

אופרה ווינפרי תומכת ברפואה האסתטית

HomeSkinovations Ltd, הינה חברת טכנולוגיה פרטית שנוסדה בישראל ב-2006, ונחשבת למובילה בעולם בפיתוח של טכנולוגיות מתקדמות לרפואה אסתטית, בייצור ובשיווק מכשירים ביתיים יעילים ובטיחותיים. צוות החברה מורכב ממדענים, מהנדסים ואנשי עסקים, כולם בעלי עבר עשיר בפיתוח טכנולוגיות מתקדמות מבוססות אנרגיה כמו RF, לייזר, IPL, EMS ועוד, עבור שוק הרפואה האסתטית העולמי. החברה ומוצריה הוצגו וקיבלו הכרה בפלטפורמות מדיה בינלאומיות רבות, בניהן המגזין של אופרה וינפרי, רייצ'ל ריי, הדוקטורס, ד"ר אוז, מגזין ווג ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully